Fitness Seller

Wat wij (mannen) al langer wisten (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Joyce zei:
volgens mij al eerder aangegeven maar je wordt hier toch meteen met de grond gelijk gemaakt met van die niets zeggende replays. in jou ogen is een vrouw alleen goed genoeg voor de coïtus, als jij het zo ziet moet je het lekker zo zien


Dat is zeker geen waar, nergens geef ik zoiets aan trouwens. De discussie ging over IQ en niet waarvoor een vrouw allemaal goed is. Je maakt nu gebruik van die vrouwentruc waar MightyDuck het over had.


Erken gewoon de superioriteit van de man en we laten het zo ;)
 
@MonsterClit:
alhoewel het gissen blijft denk ik dat genieën die geen wereldfaam verworven hebben, vooral niet bekend zijn geworden omdat ze daar de middelen niet toe hadden. Mss niet de opleiding, de opvoeding, kortom de kansen. Dat heeft dus met een sociaal-maatschappelijke factor te maken, niet met het EQ.

Toch een aardige poging tot een illustreren van je standpunt d.m.v. een voorbeeld ;)
 
The rebel zei:
Dat is zeker geen waar, nergens geef ik zoiets aan trouwens. De discussie ging over IQ en niet waarvoor een vrouw allemaal goed is. Je maakt nu gebruik van die vrouwentruc waar MightyDuck het over had.


Erken gewoon de superioriteit van de man en we laten het zo ;)
Doe eens normaal Rebel, 'Ze voelt het nu eenmaal zo'
 
The rebel zei:
Dat is zeker geen waar, nergens geef ik zoiets aan trouwens. De discussie ging over IQ en niet waarvoor een vrouw allemaal goed is. Je maakt nu gebruik van die vrouwentruc waar MightyDuck het over had.


Erken gewoon de superioriteit van de man en we laten het zo ;)

is goed hoor
 
Eeehhhh Rebbelemans wil jij mijn persoon niet bij dit soort "rellen" betrekken. Lompe kortzichtigheid is weer een minpunt van de man, daarom verlopen discussies tussen man en vrouw ook telkens fout af, zoals die tussen jou en Joyce en krijgen mannen als IK alle credits van het andere geslacht. :banana:
 
rustig maar MightyDuck, Joyce wil nog steeds wel aan je slungel zitten hoor
 
MightyDuck zei:
Eeehhhh Rebbelemans wil jij mijn persoon niet bij dit soort "rellen" betrekken. Lompe kortzichtigheid is weer een minpunt van de man, daarom verlopen discussies tussen man en vrouw ook telkens fout af, zoals die tussen jou en Joyce en krijgen mannen als IK alle credits van het andere geslacht. :banana:


ik ben blij dat iemand anders het zet zo ziet als ik zie thanks ;)
 
wat zei ik?

mannelijke intuïtie :D
 
Er is een biologische hierarchie bij mensen net als bij dieren, een vrouw voelt zich beter in een positie waarin de man de controle heeft en dominant is. Mensen zijn niet gelukkig in relaties waarin men elkaar gelijkwaardig(op gebied van controle) beschouwt, dit is t resultaat van miljoenen jaren evolutie. Deal with it.
 
Man-Mountain zei:
Er is een biologische hierarchie bij mensen net als bij dieren, een vrouw voelt zich beter in een positie waarin de man de controle heeft en dominant is. Mensen zijn niet gelukkig in relaties waarin men elkaar gelijkwaardig(op gebied van controle) beschouwt, dit is t resultaat van miljoenen jaren evolutie. Deal with it.


ik denk dat hier wel een kern van waarheid inzit, leve het dierenrijk :D
 
Ik denk toch dat het vrij relatief is allemaal, ik ken mannen met een IQ van een bevroren visstick maar ook vrouwen met een zeer hoog IQ (mijn eigen dame natuurlijk.... ondanks haar blonde haren ;) )
 
Man-Mountain zei:
Er is een biologische hierarchie bij mensen net als bij dieren, een vrouw voelt zich beter in een positie waarin de man de controle heeft en dominant is. Mensen zijn niet gelukkig in relaties waarin men elkaar gelijkwaardig(op gebied van controle) beschouwt, dit is t resultaat van miljoenen jaren evolutie. Deal with it.
maar is het mss niet juist door die voortschrijdende evolutie dat de vrouw naast de man komt te staan (of 'em zelfs passeert! :eek: ). Wie weet neemt moeder natuur wraak voor al die oorlogen etc. van de hand van de mannen d.m.v. feminisme en meer van dat soort ziektes.
 
Vrouwen zijn vaak veel te emotioneel om hun intellect te benutten. Als het er al inzit komt het er zelden uit. Mannen daarentegen zijn van nature strategisch beter en dus vaak slimmer.

Maar even iets rechtzetten: slim zijn staat zeker niet gelijk aan een hoog IQ. Je kunt nog zo"n hoog intellect hebben, als je het niet weet te gebruiken ben je net zo 'dom' als iedere gemiddeld begaafde medemens.
 
Dani zei:
Maar even iets rechtzetten: slim zijn staat zeker niet gelijk aan een hoog IQ. Je kunt nog zo"n hoog intellect hebben, als je het niet weet te gebruiken ben je net zo 'dom' als iedere gemiddeld begaafde medemens.

Nee hoor dan ben je gewoon niet praktisch bezig in het behalen van een maatschappelijke status/kennis vergaren. "Slimheid" word weer teveel gespiegels aan kennis en positie. Het moet gezien worden als een talent.

Als Ronnie niet wist hoe hij moest trainen en kuren was hij net zo groot/klein als iedereen ja, neemt niet weg dat hij ontegenzeglijk veel meer talent zou hebben.

Intelligent zijn staat wel zeker gelijk aan het hebben van een hoog IQ, men doele op opnamesnelheid, verbanden inzicht en capaciteiten variatie. Niet op slinksheid, gewiekstheid etc. Hoewel dat ook als slim betiteld kan worden, hetzij in een andere betekenis.
 
MightyDuck zei:
Intelligent zijn staat wel zeker gelijk aan het hebben van een hoog IQ, men doele op opnamesnelheid, verbanden inzicht en capaciteiten variatie. Niet op slinksheid, gewiekstheid etc. Hoewel dat ook als slim betiteld kan worden, hetzij in een andere betekenis.
Ehhh..ja dat zeg ik toch? Slim <> Intelligent

Slim zijn is voor mij de mate waarin je in staat bent op een effectieve en efficiente manier je doelstellingen te behalen. Intelligentie wordt vaak afgemeten aan de mate waarin een persoon in staat is tot bv abstract denken.
Wat je vaak ziet is dat bovenmatige intelligentie op een ander vlak gecompenseerd wordt. Met name op sociaal vlak (qua vaardigheden) wordt vaak veel ingeleverd en belanden mensen in een isolement.
Het levert in ieder geval meer problemen op dan dat iemand er echt profijt van heeft.
 
Laatst bewerkt:
Grootste voorbeeld in natuurlijk BB Kelly....

Heeft een laag IQ en wat doen we dan met mannen.............
Juist...... OMBOUWEN!!!!!!! :D
 
Peoples zei:
Grootste voorbeeld in natuurlijk BB Kelly....

Heeft een laag IQ en wat doen we dan met mannen.............
Juist...... OMBOUWEN!!!!!!! :D
Briljant! :D
 
k vraag me af hoeveel van dat verschil voortkomt uit opvoedingsaspecten
vrouwen doen het weer veel beter in hun (universitaire) studies dan mannen.
En djeez, wat zegt een IQ?
op EQ vlak zullen veel mannen keihard in het stof moeten bijten.....
 
Back
Naar boven