XXL Nutrition

Wat wij (mannen) al langer wisten (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

D. zei:
so true. En liefde/verliefdheid is niet meer dan een chemisch proces dat puur om praktische redenen zich meester van ons heeft gemaakt tijdens de evolutie.

Hey tolliedraaier, zeker weer single of niet? :D
 
D. zei:
Ik heb geen ondersteuning nodig. hooguit met 150kilo op m'n nek en dan nog is een vrouw nergens.

En liefde, daar kots ik op. Een beetje simpel toegeven aan een wat verhoogde afgifte van een paar neurotransmitters, ik mag hopen dat ik wat stabieler in elkaar zit, ik ben toch verd*mme geen wijf!

lekker alleen blijven dan joh, als je het toch alleen af kan ;)
 
Joyce zei:
lekker alleen blijven dan joh, als je het toch alleen af kan ;)


Ik heb jouw wel nodig Joyce, dus als je mij jouw msn-adres zou willen pm-en :D.
 
eduardjanssen zei:
Ik heb jouw wel nodig Joyce, dus als je mij jouw msn-adres zou willen pm-en :D.

goh, heb ik toch geen msn adres, das nou jammer :rolleyes:
 
SlettieBettie zei:
De natuur moet met vrouwen zuinig zijn; ze kunnen immers voor (relatief) weinig nageslacht zorgen en zijn daar per kind lang mee bezig (zwangerschap + opvoeding). Met mannen hoeft ze minder zuinig te zijn, deze kunnen immers (theoretisch dan :p ) voor een onbeperkte hoeveelheid nageslacht zorgen.
Daarom kan er met mannen meer geexperimenteerd worden (evolutie). Dit geldt voor vrijwel alles: lichaamsbouw, intelligentie, gedrag… vandaar ook dat er veel meer mannelijke genieen bestaan, maar ook veel meer mannelijke psychopaten .

Vrouwen scoren meer rond het gemiddelde intelligentieniveau, mannen scoren met een grotere spreiding rond het gemiddelde. Oftewel: er zijn weliswaar veel meer slimmere mannen, maar ook veel meer dommere mannen.



Als je voor een deel van je onderzoek dan ook nog uitgaat van alleen studenten (waarbij je de domme mannen er al uitgeschift hebt) krijg je scheve conclusies…
Zeker als je bedenkt dat zelfs nu nog voor veel vrouwen de drempel om te studeren hoog ligt (vooral onder allochtone vrouwen).

Overigens gaan veel IQ-testen vrijwel alleen uit van logica, wiskundig inzicht en 3D (waar mannen over het algemeen beter in zijn en makkelijk te testen zijn), niet op verbaal inzicht en sociaal gedrag (waar vrouwen over het algemeen beter in zijn en heel moeilijk te testen zijn). Een IQ-test zegt dus niet veel over iemands intelligentie!

(voor degen die hier conclusies over mijn IQ denkt te trekken... die is tussen de 140 en 145 :p )

Hey, check out the brain on SlettieBettie!

Ik ben bang dat ik het wel een beetje met je eens ben. :o
 
Ik ben het ook met Slettie eens!
Behalve dan dat vrouwen beter zijn in sociaal gedrag dan mannen.... Mannen zijn sociaal ook erg vaardig, ik ben daar een goed voorbeeld van!
 
SlettieBettie zei:
De natuur moet met vrouwen zuinig zijn; ze kunnen immers voor (relatief) weinig nageslacht zorgen en zijn daar per kind lang mee bezig (zwangerschap + opvoeding). Met mannen hoeft ze minder zuinig te zijn, deze kunnen immers (theoretisch dan :p ) voor een onbeperkte hoeveelheid nageslacht zorgen.
Daarom kan er met mannen meer geexperimenteerd worden (evolutie). Dit geldt voor vrijwel alles: lichaamsbouw, intelligentie, gedrag… vandaar ook dat er veel meer mannelijke genieen bestaan, maar ook veel meer mannelijke psychopaten .

Vrouwen scoren meer rond het gemiddelde intelligentieniveau, mannen scoren met een grotere spreiding rond het gemiddelde. Oftewel: er zijn weliswaar veel meer slimmere mannen, maar ook veel meer dommere mannen.



Als je voor een deel van je onderzoek dan ook nog uitgaat van alleen studenten (waarbij je de domme mannen er al uitgeschift hebt) krijg je scheve conclusies…
Zeker als je bedenkt dat zelfs nu nog voor veel vrouwen de drempel om te studeren hoog ligt (vooral onder allochtone vrouwen).

Overigens gaan veel IQ-testen vrijwel alleen uit van logica, wiskundig inzicht en 3D (waar mannen over het algemeen beter in zijn en makkelijk te testen zijn), niet op verbaal inzicht en sociaal gedrag (waar vrouwen over het algemeen beter in zijn en heel moeilijk te testen zijn). Een IQ-test zegt dus niet veel over iemands intelligentie!

(voor degen die hier conclusies over mijn IQ denkt te trekken... die is tussen de 140 en 145 :p )

Intelligente uitleg :)

Maar om eerlijk te zijn verwonderen de resultaten me toch een beetje, niet dat ik mannen niet hoog inschat maar vrouwen lijken steeds toch een stuk 'serieuzer' misschien vandaar de algemene gedachte...

Nuja je moet alijd opletten met veralgemening in zulke onderzoeken.
 
D. zei:
Ik ben het ook met Slettie eens!
Behalve dan dat vrouwen beter zijn in sociaal gedrag dan mannen.... Mannen zijn sociaal ook erg vaardig, ik ben daar een goed voorbeeld van!

Vrouwen zijn listig. Dat noem ik niet bepaald een goede sociale vaardigheid.
 
Joyce zei:
Ik denk dat een man ook een vrouw nodig heeft en andersom natuurlijk ook om elkaar liefde te geven en ondersteuning. elkaar een beetje afremmen waar nodig.


Stel: een wereld met alleen mannen, er is een methode om kunstmatig kinderen te kweken (alleen mannen). Dat zou toch geen grote problemen geven niet?


Stel: alleen vrouwen op de wereld, ze hebben genoeg sperma ingevroren om een miljoen jaar verder te kunnen. Gevolg: de vrouwelijke mensheid is binnen de 100 jaar uitgestorven omdat er meer gehuild :sob: , geroddeld en gebekvecht :yell: wordt dan gewerkt en andere nuttige zaken
 
The rebel zei:
Stel: een wereld met alleen mannen, er is een methode om kunstmatig kinderen te kweken (alleen mannen). Dat zou toch geen grote problemen geven niet?


Stel: alleen vrouwen op de wereld, ze hebben genoeg sperma ingevroren om een miljoen jaar verder te kunnen. Gevolg: de vrouwelijke mensheid is binnen de 100 jaar uitgestorven omdat er meer gehuild :sob: , geroddeld en gebekvecht :yell: wordt dan gewerkt en andere nuttige zaken


als je het zo ziet,

stel alleen mannen op de wereld, dan hebben jullie elkaar zo ongeveer allemaal afgeslagen
 
MonsterGirl zei:
Mannen hebben een hoger IQ, vrouwen een hoger EQ. Vandaar dat vrouwen meestal een discussie kunnen winnen. Het is niet altijd wat je weet, maar hoe je het kan aanbrengen en verwoorden.

Dat is ook onzin, je gevoelens herkennen is 1, ze onder woorden brengen hangt toch af van je intellect, bij een discussie is woordenschat en formulering van uiterst belang. Jou post wijst er op dat je (meestal) gelijk hebt met je eerste zin maar dat ik voor de rest gelijk heb met mijn verhaal. :cool:
 
Joyce zei:
als je het zo ziet,

stel alleen mannen op de wereld, dan hebben jullie elkaar zo ongeveer allemaal afgeslagen

Valt wel mee hoor. Mannen willen graag landje veroveren om zo indruk te maken op vrouwen. Geen vrouwen, geen oorlog.
 
Alleen mannen? Qua macht zijn er praktisch alleen mannen nu, vrouwen hebben immers (nog) geen enkele invloed... dus dan hadden we nu elkaar allemaal al 'afgeslagen' met de vrouwen en kinders erbij.
 
MightyDuck zei:
Dat is ook onzin, je gevoelens herkennen is 1, ze onder woorden brengen hangt toch af van je intellect, bij een discussie is woordenschat en formulering van uiterst belang. Jou post wijst er op dat je (meestal) gelijk hebt met je eerste zin maar dat ik voor de rest gelijk heb met mijn verhaal. :cool:
Er zijn genies in deze wereld die niet gekend zijn, omdat ze hun kennis niet goed kunnen tonen. En kijk naar politici, sommigen hebben een laag IQ, maar toch halen ze de top omdat ze alles zodanig verwoorden dat ze slim lijken.
 
What have i done??

Discussie alom, heerlijk :D
 
D. zei:
Alleen mannen? Qua macht zijn er praktisch alleen mannen nu, vrouwen hebben immers (nog) geen enkele invloed... dus dan hadden we nu elkaar allemaal al 'afgeslagen' met de vrouwen en kinders erbij.


Voila, had het van de vrouwen afgehangen dan zaten we nu nog in het stenen tijdprek...

Mannen hebben de belangrijkste uitvindingen gedaan, hebben oorlogen gevoerd en beeinigd, hebben altijd het laatste woord en hebben testosteron. We verdienen allemaal een borst vol medailles!
 
The rebel zei:
Voila, had het van de vrouwen afgehangen dan zaten we nu nog in het stenen tijdprek...

Mannen hebben de belangrijkste uitvindingen gedaan, hebben oorlogen gevoerd en beeinigd, hebben altijd het laatste woord en hebben testosteron. We verdienen allemaal een borst vol medailles!

als jij het zo ziet joh, gelukkig zie ik zelf nog anders
 
MonsterGirl zei:
Er zijn genies in deze wereld die niet gekend zijn, omdat ze hun kennis niet goed kunnen tonen. En kijk naar politici, sommigen hebben een laag IQ, maar toch halen ze de top omdat ze alles zodanig verwoorden dat ze slim lijken.

Politici hebben echt geen IQ van 100 of minder hoor er is geen enkele politicus die van de MAVO af komt. Misschien in de gemeenteraad ja. En ja zeker zijn er voldoende genies in de wereld maar de begeleiding voor genies die niet zelden mentale problemen hebben is vooralsnog diep onder de maat.

Dit is trouwens een vrouwentruc, een facet er uit pikken en daarmee op een andere discussie over springen als het te heet onder de voetjes word. Daarbij zijn mannen ook nog erg hard want dat soort gedrag druist tegen hun rechtvaardigheidsgevoel in en vrouwen zijn nu eenmaal valser, dus op een moment als dit, wanneer je het gezegd krijgt word je kwaad en ga je mentaal en fysiek erg onredelijk doen :D
 
The rebel zei:
Hoe zie jij het dan? :rolleyes:

volgens mij al eerder aangegeven maar je wordt hier toch meteen met de grond gelijk gemaakt met van die niets zeggende replays. in jou ogen is een vrouw alleen goed genoeg voor de coïtus, als jij het zo ziet moet je het lekker zo zien
 
Back
Naar boven