XXL Nutrition

Wat zou jij graag nog een keer doen? (niet krachtsport gerelateerd) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Zwemmen ga ik mee beginnen er is net een nieuw zwembad gebouwd hier naast de gym.

Kwart is niet echt een uitdaging om eerlijk te zijn. Heb dus al een racefiets gekocht ook om deze reden om ooit een halve triatlon te doen.

Fietsen heb ik wel onder de knie en hardlopen doe ik ook al jaren. Laatste tijd wat minder ivm blessure. Maar het plan is om eind volgend jaar dit te gaan doen.
Het is maar net welk doel je jezelf stelt. Ik heb 1 keer een 3 km wedstrijd gelopen en dat vond ik misschien wel mijn zwaarste wedstrijd, misschien wel zwaarder dan de marathon (oké, mijn tweede marathon was erger).
 
Off-road motorrijden. Hoewel ik bij navraag op het motor-forum te horen kreeg dat dit in de Ardennen niet mag en zwaar kan worden bestraft (forse geldstraf + inbeslagname motor). Ik aarzel tussen de aanschaf van een nieuwe Honda CRF250l en een grotere 1-cylinder, maar dan tweedehands (die worden haast niet meer gemaakt). Beide types heb ik al eerder gehad (Kawasaki KLR250 en Honda XR600R.
 
Het is maar net welk doel je jezelf stelt. Ik heb 1 keer een 3 km wedstrijd gelopen en dat vond ik misschien wel mijn zwaarste wedstrijd, misschien wel zwaarder dan de marathon (oké, mijn tweede marathon was erger).
Gaat mij puur om het meedoen. Tijd enzo interesseert mij niets. De ervaring opzich lijkt mij gewoon mooi.
 
ik kan die helle instelling van defensie well waarderen , ik zou ook geen cokehead de leiding geven over een vloot apaches of een squadron f16 jets
Daarom ben ik ook bang voor wat Trump nog eens zal aanrichten. Die lijkt ook permanent op het witte paard te rijden als je hem hoort raaskallen.
 
Off-road motorrijden. Hoewel ik bij navraag op het motor-forum te horen kreeg dat dit in de Ardennen niet mag en zwaar kan worden bestraft (forse geldstraf + inbeslagname motor). Ik aarzel tussen de aanschaf van een nieuwe Honda CRF250l en een grotere 1-cylinder, maar dan tweedehands (die worden haast niet meer gemaakt). Beide types heb ik al eerder gehad (Kawasaki KLR250 en Honda XR600R.

Deed ik vroeger vaker op een cr, crossbaan op wanneer er niet gecrost werd. Off road gaan moet je gewoon doen, ze kunnen je toch niet pakken
 
Off-road motorrijden. Hoewel ik bij navraag op het motor-forum te horen kreeg dat dit in de Ardennen niet mag en zwaar kan worden bestraft (forse geldstraf + inbeslagname motor). Ik aarzel tussen de aanschaf van een nieuwe Honda CRF250l en een grotere 1-cylinder, maar dan tweedehands (die worden haast niet meer gemaakt). Beide types heb ik al eerder gehad (Kawasaki KLR250 en Honda XR600R.
wr450 F
 
eens in de zoveel tijd staat er zo'n huilend geval met een baby op haar arm bij mij aan de deur ,

gewoon een kwestie van keihard ontkennen en neger modus aan,

ga maar naar de sociale dienst vieze kech
Negermodus?
 
Back
Naar boven