Fitness Seller

Wat willen jullie bereiken in onze sport ? (1 bezoeker)

Wat wil jij bereiken ;

  • Ik wil vet kwijtraken maar niet groter worden.

    Stemmen: 2 4,0%
  • Ik wil groter en gespierder worden maar met mate.

    Stemmen: 17 34,0%
  • Ik wil echt HUGE worden.

    Stemmen: 14 28,0%
  • Ik ga voor de "beach look".

    Stemmen: 17 34,0%
  • Ik ben nu al tevreden en onderhoud het lichaam alleen.

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal stemmers
    50

Bezoekers in dit topic

'met mate' :D . je moet ook niet alles met dhr Schlierkamp vergelijken, dan is 110kg 8% en die hoeveelheid cm's omtrekken inderdaad, maar voor mij is het persoonlijk erg groot......

ben je der al bijna dan?
 
Nee nog niet helemaal Floyd maar ik kom in de buurt :D

Groet Smalluser :thumb:
 
Originally posted by Floyd
'met mate' :D . je moet ook niet alles met dhr Schlierkamp vergelijken, dan is 110kg 8% en die hoeveelheid cm's omtrekken inderdaad, maar voor mij is het persoonlijk erg groot......

ben je der al bijna dan?


schlierkamp stond op de olympia met 125-130 kilo. en op die wedstrijd waar hij Coleman versloeg iets harder en een dikke 125 kilo
 
ik wil echt groot worden, mijn doel voor komend jaar is 110 kg weeg nu 103, en dan zien we wel weer verder...(zo gaat het steeds)
 
ik wil naar de 80-85 kg met 11-12 %

dus das nog ff hard trainen geblazen. maar geduld is een schone zaak :)
 
dan hebben bij ongeveer 't zelfde doel Frenkpie... :)
 
Ik ben begonnen met 58 kg voor 1.80m 22 maanden geleden. Mijn bedoeling was toen te trainen tot ik 75 kg woog.
Dit heb ik nu net bereikt, maar zit ongeveer op 20% vetpercentage.
Dit wil ik nu op iets meer dan 10% terugbrengen en dan terug trainen tot ik op 75 kg zit. Daarna is het weer tijd voor wat anders...
 
Ik wil groter en gespierder worden, maar met mate want ik wil wel vrouwelijk blijven...

doel op dit moment, vetpercentage verlagen, zit nu op 22,7 % , en spiermassa bijkweken....
biceps/ bovenarm (;)) hoop ik door te trainen van nu 29cm naar 32 cm.... maar ik heb nog geen idee binnen welk tijdsbestek dit te realiseren valt....
 
Had ik al genoemd (net als in Fitness.net op dezelfde vraag, verwarrend zijn die 3 boards met zelfde thema's!!!) dat ik wil dat mannen naar me omkijken en bewonderend nafluiten
:rologen: :gosh:

De gotspe van vandaag, gehoord van een vrouw die in mijn sportschool werkt :rologen:
"Espi, ik zou maar ophouden met die weidrankjes van jou, daar word je veel te gespierd van!".. ik ben aan het lijnen, het is bijna volkomen onmogelijk om dan spieren erbij te krijgen.. en wat dan nog.. dan verbrand je toch meer energie???
En.. "ik ben ook te dik hoor!" (mevrouw weegt 69 kg en is 1,75 m lang, ik weeg 73 kg en ben 1,58 m lang!)
 
Originally posted by DJNRG83
Ik ga voor de beachlook ala BOS :D

BOS vind ik geen beach look meer. De beach look begint naar mijn mening een stuk eerder en ik vind het te weinig 'credit' voor wat BOS bereikt heeft. Natuurlijk ziet het er goed uit als je zo op de beach rond kan lopen :D

Mijn doel: Gespierd en snel op een 100 meter sprint.
Dus boven de 100kg zie je mij niet gauw komen.
 
Grappig na 37 votes heeft er nog niemand gevote voor: "Ik ben nu al tevreden en onderhoud het lichaam alleen."

Alleen maar fanatiekelingen op dit board :)
 
en ik ben ook de enige hier die wil afvallen. Ik dacht dat in januari iedereen aan het cutten sloeg....
 
Originally posted by Esperantisto
en ik ben ook de enige hier die wil afvallen. Ik dacht dat in januari iedereen aan het cutten sloeg....

die tijd komt pas tegen maart april :D
 
Ik ben ook aan het cutten.
 
HUGE!!

COLEMAN AINT GOT SHIT ON ME!!
 
Ben ook aan het cutten.

Maar uiteindelijke doelstelling is een gruwelijk groot beest te worden!!!
 
eerst maar eens m'n bf naar beneden en dan eens kijken of ik bovenlichaam meer kan ontwikkelen.
 
YESSSSSS, ik kan mijn 2 spijkerbroeken weer aan, die ik 2,5 maanden geleden noodgedwongen in de kast moest leggen, omdat ik ze niet meer pasten... :D

en nu maar afwachten wanneer die begeerde blokjes op me buik tevoorschijnkomen...
 
Mr. Olympia!
Later misschien na een fusie ook Mr. Niburu maar dat is nog niet aan de orde...
 
Lekker Huge maar op een natuurlijke manier dat zal niet lukken.
Dus zo groot als mogelijk.

Eigelijk heb ik niet te klagen, maar een ietsje meer en minder BF.
 
Back
Naar boven