- Waardering
- 15.237
Ik Wil iets doen of kopen voor ons ma. Iemand iedeeen?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja precies maar wij mannen zijn niet zo goed met opletten/luisteren naar jullie toe.Is het voor een bijzondere gelegenheid?
Heeft ze een partner waarmee ze graag zaken onderneemt?
Heeft ze (bijzondere) hobby's.
Ik zou mijn moeder bijvoorbeeld een enorm cadeau doen met een musicalbezoek met haar man of met een etentje/cocktails oid met haar dochters. Daarnaast houdt ze enorm van planten dus met een bijzondere soort is ze altijd erg in haar nopjes. Bijzondere activiteiten of reisjes zijn ook altijd een succes geweest, maar die deed ik dan weer vaak samen met mijn zussen.
En haar helpen met die hobby dan?Ja precies maar wij mannen zijn niet zo goed met opletten/luisteren naar jullie toe.
Vader en moeder zijn al tig jaar gescheiden. En ze heeft te weinig geld voor een degelijke hobby. Dat doet wel pijn. Maar geld geven is ook weer zo stom. En waarschijnlijk gaat ze dat weer verspillen aan de klein kinderen
Ervaring. Zeker bij cadeau van je kinderen.Maar willen vrouwen iets materialistic? Of is een ervaring belangrijker? Zoals uiteten oid?
Als mijn moeder vanwege gelegenheid cadeautje behoeft regel ik dat. Als zijn moeder een cadeau behoeft regelt hij dat.Wat doen jullie mannen voor jullie moeders dan? en kom niet met zogenaamde grappen
van die geur kaarsen of iets dergelijks vinden ze vaak wel leuk. Of van die geur stokjes die je met vloeistof kan bijvullen.Wat doen jullie mannen voor jullie moeders dan? en kom niet met zogenaamde grappen
Ja hier kan ik mijzelf wel in vinden. Ik denk dat vrouwen meer van ervaringen zijn. Wij Zijn meer van materalismeDenk als moeder (ouder) zijnde dat je momenten meer waardeert. Ikzelf ga liever ook met vaderdag dagje weg en/of uit eten. Keer ergens speciaals heen of wat anders.