AndroidHealthClinic

Wat willen vrouwen?

Bezoekers in dit topic

Is het voor een bijzondere gelegenheid?
Heeft ze een partner waarmee ze graag zaken onderneemt?
Heeft ze (bijzondere) hobby's.

Ik zou mijn moeder bijvoorbeeld een enorm cadeau doen met een musicalbezoek met haar man of met een etentje/cocktails oid met haar dochters. Daarnaast houdt ze enorm van planten dus met een bijzondere soort is ze altijd erg in haar nopjes. Bijzondere activiteiten of reisjes zijn ook altijd een succes geweest, maar die deed ik dan weer vaak samen met mijn zussen.

Overigens zou zij een make over of zoiets ook wel waarderen maar dat kan bij anderen zomaar tricky zijn.

• Topic Starter Topic Starter
Is het voor een bijzondere gelegenheid?
Heeft ze een partner waarmee ze graag zaken onderneemt?
Heeft ze (bijzondere) hobby's.

Ik zou mijn moeder bijvoorbeeld een enorm cadeau doen met een musicalbezoek met haar man of met een etentje/cocktails oid met haar dochters. Daarnaast houdt ze enorm van planten dus met een bijzondere soort is ze altijd erg in haar nopjes. Bijzondere activiteiten of reisjes zijn ook altijd een succes geweest, maar die deed ik dan weer vaak samen met mijn zussen.
Ja precies maar wij mannen zijn niet zo goed met opletten/luisteren naar jullie toe.

Vader en moeder zijn al tig jaar gescheiden. En ze heeft te weinig geld voor een degelijke hobby. Dat doet wel pijn. Maar geld geven is ook weer zo stom. En waarschijnlijk gaat ze dat weer verspillen aan de klein kinderen

Maar willen vrouwen iets materialistic? Of is een ervaring belangrijker? Zoals uiteten oid?

Ja precies maar wij mannen zijn niet zo goed met opletten/luisteren naar jullie toe.

Vader en moeder zijn al tig jaar gescheiden. En ze heeft te weinig geld voor een degelijke hobby. Dat doet wel pijn. Maar geld geven is ook weer zo stom. En waarschijnlijk gaat ze dat weer verspillen aan de klein kinderen
En haar helpen met die hobby dan?
Als je een idee hebt zou je een (proef) abonnement kunnen regelen ofzo. Een proefabonnement salsa dansen, bloemschikken, pottenbakken, breien, lectuurmap, sauna, geen idee wat voor type ze is.

Geld zou ik inderdaad niet doen: gaat vaak dan naar kinderen of kleinkinderen inderdaad.

Ik zou serieus niet weten wat voor hobby. Mijn moeder komt nog uit die OG tijden waar vrouwen alleen aan het aanrecht stonden en kinderen baarde. Daarom vind ik t lastig

Je moeder is alles. Zelf al ben je een pedo zou ze nog van je houden.

Als je je indenkt hoeveel shit ze heeft moeten opofferen zodat jij nu bent wie je bent. Dat moet wel meer waardering krijgen.

Wat doen jullie mannen voor jullie moeders dan? en kom niet met zogenaamde grappen

Wat doen jullie mannen voor jullie moeders dan? en kom niet met zogenaamde grappen
Als mijn moeder vanwege gelegenheid cadeautje behoeft regel ik dat. Als zijn moeder een cadeau behoeft regelt hij dat.
Hij doet dus niets voor mij moeder, maar gaat mee op mijn/ons cadeau.

Gezamenlijk uit eten, ervaringen/momenten delen is leuker dan een kado. Bosjes bloemen en wat lekkers erbij en/of parfum/ geur kaarsen doen we altijd eigenlijk er wel bij.

van die geur kaarsen of iets dergelijks vinden ze vaak wel leuk. Of van die geur stokjes die je met vloeistof kan bijvullen.
Screenshot_20250606_155323_Chrome.jpg

Wtf hebben vrouwen met rituals trouwens.

Maar ik denk dan iets van uiteten dan? Ik weet niet of ze van kaarsen is.

Denk als moeder (ouder) zijnde dat je momenten meer waardeert. Ikzelf ga liever ook met vaderdag dagje weg en/of uit eten. Keer ergens speciaals heen of wat anders.

Vriendin is ander verhaal dat is juist iets meer groter qua kado, maar ook vaak icm eten. Kan al zo simpel zijn thuis wat afhalen al is het pizza. Vaak ook een kado samen met de kleine denk oa aan een creatie van een tekening/ foto of iets wat ie geknutseld heeft.

Denk als moeder (ouder) zijnde dat je momenten meer waardeert. Ikzelf ga liever ook met vaderdag dagje weg en/of uit eten. Keer ergens speciaals heen of wat anders.
Ja hier kan ik mijzelf wel in vinden. Ik denk dat vrouwen meer van ervaringen zijn. Wij Zijn meer van materalisme

Terug
Naar boven