AndroidHealthClinic

Wat zijn de belachelijkste claims die je al gehoord hebt? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

MeDieViL

Monstrous Giant
15 jaar lid
Lid geworden
8 jan 2005
Berichten
12.252
Waardering
559
Lengte
2m30
Massa
40kg
Vetpercentage
> 50%
Maar dan niet perse over bodybuilding alleen

Ik zal beginnen

De aarde die op 2012 3 dagen gaat stilstaan:D
 
Als ik creatine neem gain ik in 2 weken 8kg..

No lies.
 
Ik mag eten wat ik wil, ik kom niet aan.
 
Ciko z'n volledige post-history.
 
"Ik kan niet squatten want ik heb heupnecrose."
 
dat mighty toch wel 3 cocks in één keer kan binnengulpen
 
Rijlessen: dat de examinators maar een bepaald aantal mensen per dag mogen laten slagen :roflol: dus als je smiddags laat aan de beurt komt je genaait bent.
 
Dat de aarde op 7 dagen geschapen is met alles erop en eraan.
 
Ik heb dyslexie
 
Als ik creatine neem gain ik in 2 weken 8kg..

No lies.
Dat is nog niets, sprak op het vliegveld een Duitser die een kameraad had die beweerde door de creatine 10 kg. te zijn aangekomen in 4 weken.:roflol:
 
Dat is nog niets, sprak op het vliegveld een Duitser die een kameraad had die beweerde door de creatine 10 kg. te zijn aangekomen in 4 weken.:roflol:

En die had waarschijnlijk een vriend die door een kuurtje van 2 weken even breed was als Cutler???
 
Als ik zou trainen dan zou ik sterker dan jou zijn omdat ik trek mij elke avond 10 x op en druk soms wel 100 keer op

Ik stond afgelopen donderdag in de disco en kwam er een meisje naar me toe en praatte zo onduidelijk en met zoveel consumptie dat ik maar schreeuwerig en gebrekkig zei dat ik doof was, Waarop ze me geschokt aankeek en snel sorry zei.
Wtf ik sta notabene te dansen op muziek ze praat tegen me ik zeg wat zei je en nog steeds geloofde ze me
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven