Fitness Seller

wat zijn de belangrijkste oefeningen voor een sterk lichaam weight training en bodyweight

Bezoekers in dit topic

Prima lijst, hoewel ik nog wel een curl oefening zou toevoegen. Mits goed uitgevoerd, is de bicep stimulatie bij deadlifts, rows en chin ups minimaal.
Biceps curl is geen primary movement en is zeker niet nodig voor een goede ontwikkeling van je lijf.

Voor het esthetische kan het inderdaad wenselijk zijn.
 
Prima lijst, hoewel ik nog wel een curl oefening zou toevoegen. Mits goed uitgevoerd, is de bicep stimulatie bij deadlifts, rows en chin ups minimaal.

Bij Chinup merk ik echt wel activiteit in m'n biceps.
Curls lijken me zo dom als beginner. Gisteren eens gaan kijken in de Jims in Gent en er waren daar gastjes die nog dunner waren dan mij met armen die 2 keer groter zijn en ze kunnen hun curls al niet meer al rechtstaand uitvoeren omdat de rest van hun lijf anders ineenzakt.
Ben ook nog maar een beginner, maar ik vind curlen iets voor bodyshapen na een goede basis. Mag niet je main lift worden...
 
Biceps curl is geen primary movement en is zeker niet nodig voor een goede ontwikkeling van je lijf.

Voor het esthetische kan het inderdaad wenselijk zijn.

True!
 
Ben ook nog maar een beginner, maar ik vind curlen iets voor bodyshapen na een goede basis. Mag niet je main lift worden...

Zeker waar, altijd grappig om beginners met saté prikker armen zien curlen.... snap niet waarom de sportscholen ze een schema als dat geven... heb zelf ook 3 maanden in de gym verneukt met dat soort bs en 0,0 gains:p

Starting strength ftw!
 
Prima lijst, hoewel ik nog wel een curl oefening zou toevoegen. Mits goed uitgevoerd, is de bicep stimulatie bij chin ups minimaal.

W A T

Rechtsboven in het scherm > kruisje > niet terugkomen.
 
Essentiele oefening voor gewicht;

giphy.gif
 
Bij Chinup merk ik echt wel activiteit in m'n biceps.
Curls lijken me zo dom als beginner. Gisteren eens gaan kijken in de Jims/B] in Gent en er waren daar gastjes die nog dunner waren dan mij met armen die 2 keer groter zijn en ze kunnen hun curls al niet meer al rechtstaand uitvoeren omdat de rest van hun lijf anders ineenzakt.
Ben ook nog maar een beginner, maar ik vind curlen iets voor bodyshapen na een goede basis. Mag niet je main lift worden...


srs?
 
Prima lijst, hoewel ik nog wel een curl oefening zou toevoegen. Mits goed uitgevoerd, is de bicep stimulatie bij deadlifts, rows en chin ups minimaal.

Onzin, als je deze drie oefeningen in je schema hebt, heb je als beginner voldoende biceps stimulatie.
 
Back
Naar boven