XXL Nutrition

Wat zijn de beste suplementen voor spiermassa

Bezoekers in dit topic

bobby2010

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
7 jan 2010
Berichten
33
Waardering
3
Lengte
1m81
Massa
92kg
Goedendag jongens,

Ik denk dat er meerdere mensen benieuwd zijn naar deze topic.
Mij vraag is zojuist wat helpt om de spiermassa te bevorderen natuurlijk heb je eiwitten nodig. maar zijn er nog andere supplementen om meer spiermassa te winnen,
voor iemand die 5 keer per week traint

Groetjess ;)
 
creatine monohydraat
EAS
 
De beste supplementen zijn die, die je voeding aanvullen en zijn afgestemd op je doeleinden.
Voeding maakt voor het overgrote deel uit of je succesvolle gains hebt of niet. Het kleine deel wat overblijft kan geoptimaliseerd worden met suplementen.
 
Het allerbeste supplement is IJZER en wel bevestigd aan een stang. Ik raad wel regelmatig gebruik aan !!! :D
 
Een goede met pre-work out booster met creatine (althans, 5x per week trainen lijkt me dat geen overbodige luxe), maar kan ook gewoon een normaal creatine product zijn.
Di-peptides direct na de training met een ander creatine product en snelle carbs.

Eventueel nog di-peptides direct voor je training (en een halfuur na je creatine), ik zelf gebruik EAS ipv die di-peptides en zo doe ik het. Di-peptides schijnen wel beter te werken maar je betaalt er ook voor.

Welke producten precies verschilt echt per persoon maar in die lijnen zit je wel op het beste. Mits je voedingsschema in orde is uiteraard.
 
AAS ?
Kiddin'..Creatine is naast whey bewezen effectief. Persoonlijk zou ik gewoon de Monohydraat creatine pakken.
 
NOS Ether is inderdaad de beste creatine verkrijgbaar. EAS is zeker ook aan te raden.
 
Trenbolone, eeeeuuhh ik bedoel crea mono is over het algemeen goed.
Anders kan je nog andere creatine producten proberen.
 
beste suplement

volgens mij is het beste suplement als je voeding in orde is.
een mengeling van proteine s bv gold standaard,pre workout bv nano vapor of no xplode, post workout creatine bv celltech en multi vitamine s.
en zo zal je zeker groot en sterk gespierd worden .
mvg:D:D:cool:
 
- Creatine
- whey ewitten
- Essentiele en niet essentiele aminozoren combi.
 
- Creatine
- whey ewitten
- Essentiele en niet essentiele aminozoren combi.
Ik snap dat je losse essentiële aminozuren wilt rond je training, maar die niet essentiële aminozuren die haal je toch gewoon uit je whey?
 
Back
Naar boven