XXL Nutrition

wat zijn de gebruikelijke doseringen van parabolan tabs (GS)

Bezoekers in dit topic

Dat zeiden ze indertijd van Oxymethelone ook :rolleyes:

Winstrol waren vroeger tabs van 2mg (voor de UG labs er waren), nam je er 10 per dag was je al een waaghals, nu is 20mg de minimumdosis...

Ik wil niet zeggen dat het allemaal geen kwaad kan, maar laat ons eerst even wachten om het puur vergif te noemen

Precies, over enkele jaren is dit gemeengoed, net zoals DNP dat gaat worden :o
 
Mag ik vragen hoe je nakuur eruit gaat zien?
 
dat is voor binnen een paar maand:D
 
maar is dus wel goed bevallen die paratabs .kwa kracht wel en kwa groei dan ?
 
Dit word straks nog een zomerkuurtje;) als jullie zo positief blijven doen :eek!:
 
ben ongeveer 2 kilo bijgekomen en het vet is gedaald.

kracht is niet normaal, alleen opletten voor de gewrichtjes en pezen.

kan een leuk zomerkuurtje zijn maar zeker niet voor beginners, neem dat maar aan.
 
Ja denk je dat ze die grens zien?
 
ik zeg toch niet dat het voor beginners is he.

ik zeg wat ik ervaar en geen bullshit.

je hoort alleen van mensen die het nog nooit gebruikt hebben dat het rommel is omdat ze ergens gehoord hebben dat het pure rommel en vergif is.
 
ik zeg toch niet dat het voor beginners is he.

ik zeg wat ik ervaar en geen bullshit.

je hoort alleen van mensen die het nog nooit gebruikt hebben dat het rommel is omdat ze ergens gehoord hebben dat het pure rommel en vergif is.

Ga jij je waardes nou maar medisch laten onderzoeken dat zegt veel meer dan dat je gevoel je zegt.
 
ben ongeveer 2 kilo bijgekomen en het vet is gedaald.

kracht is niet normaal, alleen opletten voor de gewrichtjes en pezen.

kan een leuk zomerkuurtje zijn maar zeker niet voor beginners, neem dat maar aan.


hoeveel kracht heb je concreet gewonnen?of ben je niet tot het uiterste kn gaan?
 
Ga jij je waardes nou maar medisch laten onderzoeken dat zegt veel meer dan dat je gevoel je zegt.


haha, ja ik zal echt verschieten moesten men leverwaardes te hoog zijn nu....:rolleyes:


zelfde zou zijn als je je eerst zat gaat zuipen en dan een alcoholcontrole laat doen....
 
hoeveel kracht heb je concreet gewonnen?of ben je niet tot het uiterste kn gaan?

ik let niet op het gewicht en tel geen schijven.

enige wat ik kan zeggen is dat er nu meer schijven worden gebruikt ;)
 
goed dat het je goed bevallen is die paratabs .is mss wel nadenkertje voor mijn volgende kuur .we zien wel bedankt voor de info die je hebt gegeven van je eigen resultaat topie
 
para tabs

Heb je geen terugslag nu, of blijf je je lekker voelen? gr Ronn
 
verwacht vanaf volgende week wat terugname van kracht uiteraard, wat logisch gaat is.
 
heb je geen spijt dat je niet na je bulk die tabs hebt gebruikt?
 
ach ik ben altijd in de bulk :)

neen want als je wil bulken moet je iets anders nemen.

je bulkt toch ook niet met anavar he ;)
 
Zou dit dan geen perfecte combi zijn samen met winstrol inj? qua vorming-hardheid en kracht, gr, Ronn
 
om de leverbelasting te beperken zou ik dan eerder neigen naar masteron
 
Back
Naar boven