XXL Nutrition

wat zijn de gebruikelijke doseringen van parabolan tabs (GS) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ikke 20

Freaky Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
21 nov 2004
Berichten
5.748
Waardering
2.279
Lengte
2m30
Massa
40kg
Vetpercentage
> 50%
wie weet het?

het zijn 1mg tabs.
 
ja ik zou rustig beginnen man, je hebt niet heel veel nodig.

meestal zo'n 3 mg... kan altijd nog uppen.
 
Over 8weken kan ik je meer vertellen daarover dan heb ik het zelf ondervonden.

Anders moet je ff klaas vragen, volgens mij zat die op 4mg ofzo vond die behoorlijk heftig en gestopt staat ergens in een thread van hem.
 
De stof is methyltrienolone en is gekend geweest om bij dosissen van 3 tot 6 mg bij sommigen al na een week leverschade aan te tonen. Is een enorm potent goedje dat ik graag eens zou gebruiken maar waar ik enorm vorzichtig mee zou zijn. De meeste gebruikers doen het van 1 tot 4mg. Sterk spul.
Wees voorzichtig en laat ons weten hoe het voor je gaat.

Asclepios
 
De stof is methyltrienolone en is gekend geweest om bij dosissen van 3 tot 6 mg bij sommigen al na een week leverschade aan te tonen. Is een enorm potent goedje dat ik graag eens zou gebruiken maar waar ik enorm vorzichtig mee zou zijn. De meeste gebruikers doen het van 1 tot 4mg. Sterk spul.
Wees voorzichtig en laat ons weten hoe het voor je gaat.

Asclepios


thanks
 
een bekende van my heeft het 3 weken op 15 mg genomen, erg veel, zal hem even vragen hoe het is afgelopen, heb hem sinds dien niet meer gezien,

is het overigens heftiger dan tren ACe?
 
vergeleken met die rommel is 250mg var per dag een peulschil...
 
15mg per dag?!! ben je wel zeker dat het methryltrienolone was? Lijkt me zeer waarschijnlijk dat hij toch een goede stoot aan zijn lever heeft gegeven.

Hoeveel woog hij? Heeft hij het oraal genomen of geinjecteerd?

Ik dacht het een gemethyleerde versie van trenbolone is om deze oraal actief te maken.


Asclepios
 
vandaag begonnen met 2 tabs/dag, gaan dit even volhouden en niet stacken met iets anders, zodat ik weet als ik slechte bijwerkingen krijg het ook wel degelijk van de para is :).

grtz
 
vandaag begonnen met 2 tabs/dag, gaan dit even volhouden en niet stacken met iets anders, zodat ik weet als ik slechte bijwerkingen krijg het ook wel degelijk van de para is :).

grtz

Ben benieuwd, laat ff weten hoe het verder gaat.


Snap trouwens niet dat ze hier niet een injectable van maken, dan passeert die maar 1x je lever en is die toch stukje minder schadelijk.
 
Bestaat al een injectable van hoor. Weet niet meer van welke UG.

ikke 20 let gewoon goed op kenmerken van een slecht functionerende lever.
Succes.

Asclepios
 
GG heeft parabolan. :)
 
Parabolan heeft een andere verbinding, wat het dus veel minder agressief maakt. Die tabs zijn gewoon gruwelijk, als je zulke lage doseringen hoeft te gebruiken heb je ook niet zo snel sprake van "volle receptoren" wat dus zou betekenen dat je meer resultaten kan maken zonder hoog te doseren, jammer dat die shit zo giftig is.
 
Ziet er een intressant goedje uit die para tabs.
@ Ts: Ben zeker en vast benieuwd naar de resultaten. Laten we hopen dat je er goed op knalt.
Groeten
 
Als je het interessant vindt, neem dan de inject versie zou ik zeggen. Die zal effectiever zijn. En minder op je lever drukken.
 
Back
Naar boven