MuscleMeat

wat zijn de gebruikelijke doseringen van parabolan tabs (GS) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

PARABOLAN IS WAT ANDERS ALS METHYLTHRIENOLONE.

Onzin van GG dus.
 
een bekende van my heeft het 3 weken op 15 mg genomen, erg veel, zal hem even vragen hoe het is afgelopen, heb hem sinds dien niet meer gezien,
is het overigens heftiger dan trenbolone ACe?

:dunno:
kan ik me iets bij voorstellen.
 
Para tabs gaan mij net weer te ver...
 
Para tabs gaan mij net weer te ver...


indeed, kuren ok, maar dingen waarvan ik weet dat ze te slecht voor het lichaam zijn laat ik ook maar links liggen, maarja het kan ook wat overdreven zijn en de dosis die IKKE 20 neemt is miss niet TE , hij zal het zelf ook wel aanvoelen en of weten (bloedtest) als er iets mis is.

voor de rest veel groeiplezier ikke :D
 
de gemiddelde hoeveelheid die op dit forum word gebruikt is 0,0 per week voor 52 weken per jaar. en dat is niet voor nix zo, als het egt een wereld middel was had iedereen eraan gezetten.
 
de gemiddelde hoeveelheid die op dit forum wordt gebruikt is 0,0 per week voor 52 weken per jaar. en dat is niet voor nix zo, als het echt een wereld middel was had iedereen eraan gezetten.

geloof ik niks van dat er niemand dit spul pakt hier
net zomin ik geloof dat er bijna niemand de hele tijd "on" is op dit forum..maar da's een andere discussie
 
Hey topicstarte.
Merk je er al wat van?
 
+ toename van kracht.
+ toename lichaamsgewicht terwijl we precies iets scherper geworden zijn...
+ beestige pomp bij het minste dat je doet

- bloedruk stijgt maar kan ook door het plotse toename van gewicht zijn...


vier dagen bezig nu maar voel het al wel door men lichaam vloeien, ben benieuwd naar het vervolg.
 
+ toename van kracht.
+ toename lichaamsgewicht terwijl we precies iets scherper geworden zijn...
+ beestige pomp bij het minste dat je doet

- bloedruk stijgt maar kan ook door het plotse toename van gewicht zijn...


vier dagen bezig nu maar voel het al wel door men lichaam vloeien, ben benieuwd naar het vervolg.

klinkt goed, houd ons op de hoogte!;)
 
+ toename van kracht.
+ toename lichaamsgewicht terwijl we precies iets scherper geworden zijn...
+ beestige pomp bij het minste dat je doet

- bloedruk stijgt maar kan ook door het plotse toename van gewicht zijn...


vier dagen bezig nu maar voel het al wel door men lichaam vloeien, ben benieuwd naar het vervolg.

Leuke extra's, het is al lang leuk dat je nog leeft:D
 
is het zo heftig dan die tabs
 
eigenlijk wel ja, ik snap best als je er 5 per dag neemt dat je dan gaat verschieten :D...... maar dat gaan we niet doen haha.

straks de rug gaan afbeulen, heb er dikke goesting in
 
Zit je aan 2mg dag?

Gellukkig dat je niet met 4mg begonnen bent, hou je leverwaarden goed in het oog. Ik denk dat de injectable versie ook een goie optie is, vooral in combinatie met andere injects, is praktischer en is minder verlies.

Veel succes nog en niet vergeten up te daten als je er gedaan mee hebt.

Thanks.

Asclepios
 
ik zit nu op 2mg/dag.

het kan zijn dat we gaan uppe naar 3 per dag volgende week.
 
laat je maar is vol bloedwerk doen meteen na je cycle, bij mij waren de resultaten compleet van de pot gerukt. Evenals de zwerende knobbels die ik er een half jaar op nahield. Klinkt volledige onzin maar dat had ik ervan, werkt wel als een beest.
 
laat je maar is vol bloedwerk doen meteen na je cycle, bij mij waren de resultaten compleet van de pot gerukt. Evenals de zwerende knobbels die ik er een half jaar op nahield. Klinkt volledige onzin maar dat had ik ervan, werkt wel als een beest.


ik geloof je wel hoor ;)

maar die zweren heb ik al van 200 mg tren E/week .


voor de rest gaan we snoeihard en dan bedoel ik hier niet mee dat ik al 5 kilo ben bijgekomen waha, die tijd is allang gepasserd :D

maar dat ik duidelijk harder ben geworden en toch wel bijna een kilotje of twee erbij terwijl de kracht ziekelijk is en de pomp zalig.

ben aan het twijfelen om over te gaan op 3mg/dag maar we zijn nu al redelijk opgefokt...
 
Ben je alleen para tabs aan het nemen of nog iets anders erbij?
 
voorlopig alleen parabolan tabs.
 
Back
Naar boven