MuscleMeat

wat zijn de gebruikelijke doseringen van parabolan tabs (GS) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

voorlopig alleen parabolan tabs.

Hou je tijdsduur wat beperkt makker, beter keertje meer kuren dan lang met deze shizzle echt vuiligheid. Volgens mij spoten ze zo 500mg in die kerel van resident evil om er the Nemisis van te maken :D
 
Hou je tijdsduur wat beperkt makker, beter keertje meer kuren dan lang met deze shizzle echt vuiligheid. Volgens mij spoten ze zo 500mg in die kerel van resident evil om er the Nemisis van te maken :D

Maar hij was wel sterk :D
 
Nog een update mss? Ben wel nieuwsgierig... huidige stats?
 
harder, sterker en strepen op je spieren die niet meer normaal zijn.

stats intereseren me niet zoveel, kilootje of 84 nu en het vet ligt rond de 8-9%
 
en 84kg voor deze jongen is dus echt ****ing huge hoor jongens :p zeker als ie nogwat droog staat ook
 
voor de mensen die nog geintereseerd zijn,

kracht blijft groeien en de hardheid in de spieren is niet normaal meer, ik weet dat ik het ga moeten missen binnenkort dus geniet ik er nu heel hard van .

tot mijn grote verbazing blijf ik rustig bijkomen zonder een gram vet want het vet neemt af

sta nu bijna op hetzelfde gewicht als een half jaar geleden maar het verschil met toen is dat ik nu niet zo een dikke vochtkop en pens heb maar een strak lichaampje .

goed spul, perfect als kickstartje bij een dikke kuur

grtz
 
Mja, lijkt me heel lekker !!!
En dat op slechts 2mg (= 2 tabs) per dag...
Snap niet dat hierover zoveel negatieve verhalen de ronde doen...

wat denk je Topicstarter, een topper icm met test (en mss nog iets) ?
 
Mja, lijkt me heel lekker !!!
En dat op slechts 2mg (= 2 tabs) per dag...
Snap niet dat hierover zoveel negatieve verhalen de ronde doen...

wat denk je Topicstarter, een topper icm met test (en mss nog iets) ?

Heeft niets met verhalen te maken vriend, het is gewoon vergif. Als je al maar merkt dat er iets niet pluis is ben je al ****ed.
 
En toch is Ikke 20 er heel positief over, zonder dat hij melding maakt van enige last van sides...
 
Dat zegt niet dat zn lichaam het nie moeilijk heeft :)
 
Mja, lijkt me heel lekker !!!
En dat op slechts 2mg (= 2 tabs) per dag...
Snap niet dat hierover zoveel negatieve verhalen de ronde doen...

wat denk je Topicstarter, een topper icm met test (en mss nog iets) ?



zit nu op 3tabs per dag.

sides is wat acne ja, maar dat hebben meer mensen.

dat het niet gezond is wil ik wel geloven, als je ziet hoe HARD het werkt!
 
Ga je een leverwaarde testje laten uitvoeren en een van Cholesterol en eventueel test, vrije test en prolactine? Dan hebben we al een beetje een beter beeld van de impact op je lichaam.

Succes en hou ons op de hoogte.

Asclepios
 
Heeft niets met verhalen te maken vriend, het is gewoon vergif. Als je al maar merkt dat er iets niet pluis is ben je al ****ed.

Dat zeiden ze indertijd van Oxymethelone ook :rolleyes:

Winstrol waren vroeger tabs van 2mg (voor de UG labs er waren), nam je er 10 per dag was je al een waaghals, nu is 20mg de minimumdosis...

Ik wil niet zeggen dat het allemaal geen kwaad kan, maar laat ons eerst even wachten om het puur vergif te noemen
 
Hmm, ik zou die paratabs ook wel eens durven nemen alleen al voor de krachttoename.
 
Dat zeiden ze indertijd van Oxymethelone ook :rolleyes:

Winstrol waren vroeger tabs van 2mg (voor de UG labs er waren), nam je er 10 per dag was je al een waaghals, nu is 20mg de minimumdosis...

Ik wil niet zeggen dat het allemaal geen kwaad kan, maar laat ons eerst even wachten om het puur vergif te noemen

Ik weet niet of jij onderzoeken hebt gelezen? Daar bleek dat bij sommige mensen de leverwaardes werkelijk de pan uit rezen na een week.
 
Ik weet niet of jij onderzoeken hebt gelezen? Daar bleek dat bij sommige mensen de leverwaardes werkelijk de pan uit rezen na een week.

Kan je die link eens posten?
 
ga nog tot vrijdag doorgaan met de para tabs, dan heb ik ze in totaal 4weken genomen en dat is meer dan genoeg.

nu is het tijd geworden om zwaar te gaan bulken, lekker oldskool bulken:D

grtz
 
Back
Naar boven