MuscleMeat

Wat zijn de kosten van bodybuildingwedstrijden? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

#ifbb#bikiniathlete

En dan een keer 16e geplaatst op de SAP-cup in 2014 ofzo :roflol:

Precies dat :roflol:

En inmiddels weer moddervet #yolo #durfteleven
 
Precies dat :roflol:

En inmiddels weer moddervet #yolo #durfteleven
Met om de dag een instapost met een gigantische uitleg over hoe goed je band met voeding is en dat je ook tevreden bent over je lichaam nu je een paar kg meer weegt, tijdens je (jarenlange) off season-shape. #motivation#fitgirlsdoitbetter
DM voor voedingsschema's/trainingsschema's/poseerlessen/alles over voeding <3
 
Volgens mij over mijn vraag heen gelezen? Maar je schat voor je coach 1000 euro in, voor welk periode is dat dan? Dat betaal ik namelijk nog niet eens voor een jaar.
 
Dus een zichtbare sixpack vind je een graadmeter om met aas te kunnen beginnen? Sommigen hebben al een sixpack bij 16%, bij mijzelf komt die pas onder de 10%. Flink verschil nog dus ;)
Ik voel je pijn
 
Volgens mij over mijn vraag heen gelezen? Maar je schat voor je coach 1000 euro in, voor welk periode is dat dan? Dat betaal ik namelijk nog niet eens voor een jaar.
900 euro met sandra10
 
Ik neem aan dat hij Mister TN als coach heeft aangezien hij niet aan de AAS is (#TNBB) en dat mag wat kosten natuurlijk.
 
Zodat je dit titel onder je avatar op DBB kunt vermelden? :p Of om net als alle #fitgirls meteen IFFB Atleet neer te zetten op je instalicious gram? :D
Dat vind ik zo verschrikkelijk lelijk, dat in je insta naam zetten:D Zo van: bodybuilding is mijn alles en heb geen leven. Nee maar wat fotootjes en overall meer bekendheid... maar ik zie nu al dat ik mijn 1500 euro dat niet waard vind haha
 
Dit is echt weer zo’n topic: “kijk mijn goed fysiek, en ik ben zelfs natty.”

Iemand met een beetje gezond verstand gelooft toch niet dat je natty bent.
 
Dit is echt weer zo’n topic: “kijk mijn goed fysiek, en ik ben zelfs natty.”

Iemand met een beetje gezond verstand gelooft toch niet dat je natty bent.
Ik vind het eerder opmerkelijk dat hij er vanuit gaat dat, ook al is het hypothetisch, hij wel even doorstoot van een C naar A wedstrijd zonder ooit iets gepresteerd te hebben. Een goed fysiek op foto's op een forum is leuk maar een wedstrijd is toch heel anders.
 
Ik vind het eerder opmerkelijk dat hij er vanuit gaat dat, ook al is het hypothetisch, hij wel even doorstoot van een C naar A wedstrijd zonder ooit iets gepresteerd te hebben. Een goed fysiek op foto's op een forum is leuk maar een wedstrijd is toch heel anders.

Hij is altijd al opmerkelijk geweest met zijn overdreven natty geclaim. Terwijl alleen zijn zweet al één en al trenbolone is.
 
Dit is echt weer zo’n topic: “kijk mijn goed fysiek, en ik ben zelfs natty.”

Iemand met een beetje gezond verstand gelooft toch niet dat je natty bent.
Jij hoeft het ook niet te geloven, jij mag geloven wat jij wil :)
Trollen zoals jij is waarom ik genoeg begin te krijgen van dit forum en het toch minder leuk ga vinden om anderen te helpen :)
Ga alsjeblieft door met je misplaatste moraalridder mentaliteit, wat versterkt wordt door de hormonen die jij je lichaam toedient, je gaat nog wel op je bek :)
Ik ken er meer van die, wiens ego totaal geen baat heeft hij het nemen van AAS.
 
Ik vind het eerder opmerkelijk dat hij er vanuit gaat dat, ook al is het hypothetisch, hij wel even doorstoot van een C naar A wedstrijd zonder ooit iets gepresteerd te hebben. Een goed fysiek op foto's op een forum is leuk maar een wedstrijd is toch heel anders.
Dat is gewoon wat ik op papier gezet heb mocht het perfecte scenario zich uitwerken. Geld wat je niet hebt kan je ook niet uitgeven ;)
 
Back
Naar boven