MuscleMeat

Wat zijn de kosten van bodybuildingwedstrijden?

Bezoekers in dit topic

Hij is altijd al opmerkelijk geweest met zijn overdreven natty geclaim. Terwijl alleen zijn zweet al één en al trenbolone is.
Haha de pot verwijt de ketel dat die zwart ziet!
 
Ik heb zojuist 200mg test geinjecteerd maar ik ben ook natty.
 
Jij hoeft het ook niet te geloven, jij mag geloven wat jij wil :)
Trollen zoals jij is waarom ik genoeg begin te krijgen van dit forum en het toch minder leuk ga vinden om anderen te helpen :)
Ga alsjeblieft door met je misplaatste moraalridder mentaliteit, wat versterkt wordt door de hormonen die jij je lichaam toedient, je gaat nog wel op je bek :)
Ik ken er meer van die, wiens ego totaal geen baat heeft hij het nemen van AAS.

Je slaat complete onzin uit nu. Je weet helemaal niet wie ik en hoe ik in het echt ben. Dus niet oordelen achter je telefoon en/of pc.
 
Had er meer van verwacht.
 
Altijd die bullshit aas discussie omdat je zelf met aas niet zo'n fysiek kan neerzetten.

Reageer gewoon inhoudelijk op zijn vraag. Geen topic kan je meer normaal lezen zonder dat het de helft van de tijd over aas gebruik gaat. Heb het dan in ieder geval nog over ass, daar maak je meer mensen blij mee:o
 
Het kost gewoon veel geld, als je het niet uit liefde voor de sport doet kun je het beter laten en je geld voor iets nuttigs opzij leggen.
 
Altijd die bullshit aas discussie omdat je zelf met aas niet zo'n fysiek kan neerzetten.

Reageer gewoon inhoudelijk op zijn vraag. Geen topic kan je meer normaal lezen zonder dat het de helft van de tijd over aas gebruik gaat. Heb het dan in ieder geval nog over ass, daar maak je meer mensen blij mee:o
Eens.
Begin het ook wel aardig vermoeiend te vinden. Zou niet inzien waarom Coolbuilder niet natty kan zijn. Er zijn gewoon genetic freaks die gigantisch ver kunnen komen zonder gebruik. Voor de gein moest hij nu eens een kuur doen, dan zouden pas veel mensen opkijken hier.
 
Hoe zou Simeon Panda er dan wel niet uit komen te zien na een kuurtje...
 
Je wilt wedstrijden in de MAP A doen en natty blijven? ooh bro dat gaat huilen worden.
 
Dus een zichtbare sixpack vind je een graadmeter om met aas te kunnen beginnen? Sommigen hebben al een sixpack bij 16%, bij mijzelf komt die pas onder de 10%. Flink verschil nog dus ;)
Nooit abs getraind?
 
Back
Naar boven