XXL Nutrition

Wat zijn die karma punten? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik vind het wel prachtig dat mijn karmatopics vroeger doorgaans binnen de 5 minuten gesloten werden door Ericr en ik het nu lekker kan open laten zo lang als ik zelf wil :piraat:

Maar volgens mij is mijn karmaknop kapot? :dunno: probeer eens of die gaat :evil:
 
Ontvangen kan jij wel, maar geven niet lijkt het wel.
 
  • Like
Waarderingen: Inb4
Ik vind het wel prachtig dat mijn karmatopics vroeger doorgaans binnen de 5 minuten gesloten werden door Ericr en ik het nu lekker kan open laten zo lang als ik zelf wil :piraat:

Maar volgens mij is mijn karmaknop kapot? :dunno: probeer eens of die gaat :evil:
Jij bent gewoon een karma piraat :D :piraat::piraat::piraat::piraat::piraat:
op naar 5 miljoen!
 
Ik vind het wel prachtig dat mijn karmatopics vroeger doorgaans binnen de 5 minuten gesloten werden door Ericr en ik het nu lekker kan open laten zo lang als ik zelf wil :piraat:

Maar volgens mij is mijn karmaknop kapot? :dunno: probeer eens of die gaat :evil:
upload_2018-12-30_17-12-57.png

Werkt niet man!
 
Wacht maar tot ik eens iemand -30000 karma geef, dan is er pas drama :popcorn:
Doe maar niet, ik ben de toekomst als newbie en wil ze houden. Jullie zijn allemaal al wat ouder, die gaan sneller stuk he :roflol::roflol:
 
Tip: als je veel karma wil. Veel geven aan anderen. Dan kom je in 'karmarondjes'. Soms zie je ook mensen 'kvk' posten. Dat zijn karmahoeren. Die willen dan karma van je.

Ik heb in verhouding heel weinig karma. Ik doe niet mee met die rondjes..

'Liken' werkt ook zo. Om karma te kunnen geven moet je echter meer dan 10 anderen liken, dus geef ik nauwelijks karma.
 
Ik vind het wel prachtig dat mijn karmatopics vroeger doorgaans binnen de 5 minuten gesloten werden door Ericr en ik het nu lekker kan open laten zo lang als ik zelf wil :piraat:

Maar volgens mij is mijn karmaknop kapot? :dunno: probeer eens of die gaat :evil:
Ik krijg inderdaad onderstaand foutmelding?

De volgende fout is opgetreden:
Je moet eerst aan 2 andere leden Karma geven vooraleer je weer aan dezelfde persoon kan geven.
 
Wacht maar tot ik eens iemand -30000 karma geef, dan is er pas drama :popcorn:

Wacht maar tot ik een nieuwe forum challenge start. Ik zie de mooie titel nu al staan "Wie Sanca zijn karma op 0 krijgt wint een snicker!".:burns:
 
Back
Naar boven