Fitness Seller

Wat zijn die mysterieuze oranje lichtbollen? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

klusmier zei:
ze vliegen in V-vorm, dus t zullen wel ganzen zijn ( met een zaklamp, kaart en kompas):D

dat lijkt me wel de meeste logische oplossing ja :D
 
oranje lichtbol

ik was gister avond met wat vrienden buiten,
we waren een beetje aan het kletsen toen ik op een gegeven moment een fel oranje lichtbol in de lucht zag,
we waren nieuwschierig wat het was,een van de ouders zei; het kan ook wel een sattelliet zijn,maar dat geloofde we niet.
met z'n allen hebben we op internet gekeken wat het was,
er komen niet veel resultaten uit,alleen een japanse ballon die je moet aan steken,
of een ufo.
maar daar geloof ik niet in.
weten jullie misschien wat het is???
 
ik was gister avond met wat vrienden buiten,
we waren een beetje aan het kletsen toen ik op een gegeven moment een fel oranje lichtbol in de lucht zag,
we waren nieuwschierig wat het was,een van de ouders zei; het kan ook wel een sattelliet zijn,maar dat geloofde we niet.
met z'n allen hebben we op internet gekeken wat het was,
er komen niet veel resultaten uit,alleen een japanse ballon die je moet aan steken,
of een ufo.
maar daar geloof ik niet in.
weten jullie misschien wat het is???
Een vliegende voetbal supporter van het nederlands elftal...
 
Waarschijnlijk gewoon een UFO.
 
Mysterieus? Aliens? Welnee, light flares van gevechtsvliegtuigen, transportvliegtuigen etc.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

C130J-30_Australian_Flares_DID.jpg
 
Mysterieus? Aliens? Welnee, light flares van gevechtsvliegtuigen, transportvliegtuigen etc.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

C130J-30_Australian_Flares_DID.jpg

Die schieten ze niet voor de lol af boven Nederland. Zal wel zo'n ballon geweest zijn... Of de meteoor die gisteren blijkbaar te zien was.
 
Die schieten ze niet voor de lol af boven Nederland. Zal wel zo'n ballon geweest zijn... Of de meteoor die gisteren blijkbaar te zien was.
Je meent het ? :eek:
Big-T wist je dat ?












Pfffffffffffff :D
 
Niet voor de lol, wel om te testen.
 
Menselijke getuigen zijn totaal onbetrouwbaar/waardeloos bij dit soort incidenten. Niemand kan trouwens een object in de lucht naar omvang schatten. Het is bijvoorbeeld perfect mogelijk om iemand wijs te maken dat een vliegtuigje op afstandsbediening in de lucht de omvang heeft van een sportvliegtuig. Er is geen enkele manier om het onderscheid te maken, omdat je de hoogte zeer moeilijk kan inschatten, en dus de te verwachten omvang ook niet weet.

Uitspraken als "het was zeker zo groot" zijn dan ook lachwekkend.
 
Aan de ene kant valt het haast niet meer te ontkennen met zoveel verhalen als dit, maar aan de andere kant kan het net zo goed onzin zijn.:shrug:
 
Aan de ene kant valt het haast niet meer te ontkennen met zoveel verhalen als dit, maar aan de andere kant kan het net zo goed onzin zijn.:shrug:
In al die jaren is er geen een (alien) die FF aanbelt ?
ik bedoel kom op zeg waarom zouden ze zich zo verschuilen ?!

EDIT ..nou weet ik zelf niet waarom ik jou daar voor quote,
dus dat FF terzijde :D
 
Back
Naar boven