Fitness Seller

Wat zijn jou grenzen van humor?

Bezoekers in dit topic

Ik leef bijna voor 'humor'. Maar zodra iemand diep beledigd wordt, in de zin van afkomst of karakter. Dan haak ik af, en ga ik klappen uitdelen:p
 
Zolang dat het maar niet over kanker gaat is het wel oke , en als er iemand een slechte mop zegt lach ik ook nog altijd , maar dan wel fake :) je wilt de persoon in kwestie toch niet in verlegenheid brengen ? :D
Ik zit nu op stage voor 2 weken , en ik ga op dit moment mee met een 54 jarige meneer en die zit de hele tijd te zingen(eerder roepen en de teksten trekken er nog niet eens op :P) en grappige opmerkingen te maken
, en ik moet er elke keer om lachen : roflol: ( bijna elke keer) Maarja het nadeel dan wel weer is dat hij zo traag is als wat , ik versta er mij niet aan dat hij nog altijd mag werken in dat bedrijf haha
 
ik hoorde laatst bij mij in de sportschool dat iemand zo wasted was dat ze een dildo rauw z'n kont in hebben geduwd en derde beens in z'n mond hadden gestopt...

het verhaal klonk grappig..maar om dit te doen ben je eerder :gay: dan grappig..

Afgelopen weekend was er iemand zo wasted, dat hij in slaap viel en iemand anders ondertussen zijn wenkbrauw had afgeschoren :roflol:
Echt grappig dat ie nou op school rondloopt met 1 wenkbrauw, maar ondertussen is het ook lullig aangezien het maanden duurt om weer terug te groeien.
 
Humor mag van mij heel ver gaan. Vooral tegen religies moet alles kunnen. De grens is wel als mensen fysiek worden gekwetst, of als iemand maar het mikpunt blijft van spot. Op een gegeven moment is het genoeg geweest. Tenzij diegene erom vraagt om in de eeuwigheid belachelijk gemaakt te worden. Omdat hij religieus is bijvoorbeeld.
 
+1 humor heeft geen grenzen

Eigenlijk : hoe grover hoe beter :D
 
Geen vaste grenzen, al kan ik me bij sommige dingen echt niet meer voorstellen waarom ze grappig zouden zijn.
 
ik wordt onderdrukt in dit linkse land.
Als ik ook maar 1 grap vertel dat ook maar een beetje Jiddische trekjes heeft, word ik het bed uitgelicht door het overgesubsideerde CIDI.
 
ik wordt onderdrukt in dit linkse land.
Als ik ook maar 1 grap vertel dat ook maar een beetje Jiddische trekjes heeft, word ik het bed uitgelicht door het overgesubsideerde CIDI.
Doe ons dan allemaal een plezier en vertrek.
 
Vrijwel geen grenzen, heb nog nooit ergens van gezegd ''nou dan kan nou echt niet''
duss
 
Moeilijk te beschrijven wat nou precies de grens is,

Ik merk wel dat ik sommige humor nier kan vinden, maar de definitie daarvan bepalen vind ik dan wel weer moeilijk onder woorden te brengen. Misschien dat een voorbeeld beter werkt:

Er werd in de funny pics thread een tijdje geleden een plaatje gepost van een babylijkje dat uit het wrak van een autobom was gehaald, over het hoofd van (wss) de vader van het kind was dan het hoofd geplakt van die aap uit de lion king omdat hij het verminkte en verbrande kinderlijfje op één zelfde wijze vast hield als pas geboren simba in die film.

Dan heb ik wel zoiets van.. dit kan écht niet!
 
Er werd in de funny pics thread een tijdje geleden een plaatje gepost van een babylijkje dat uit het wrak van een autobom was gehaald, over het hoofd van (wss) de vader van het kind was dan het hoofd geplakt van die aap uit de lion king omdat hij het verminkte en verbrande kinderlijfje op één zelfde wijze vast hield als pas geboren simba in die film.

Haha, die was echt te hilarisch :roflol:
 
Humor heeft geen grenzen. Er is nooit een reden om te stoppen met lachen. Humor is een heel goed mechanisme om te helpen iets te verwerken imo :D.
 
Moeilijk te beschrijven wat nou precies de grens is,

Ik merk wel dat ik sommige humor nier kan vinden, maar de definitie daarvan bepalen vind ik dan wel weer moeilijk onder woorden te brengen. Misschien dat een voorbeeld beter werkt:

Er werd in de funny pics thread een tijdje geleden een plaatje gepost van een babylijkje dat uit het wrak van een autobom was gehaald, over het hoofd van (wss) de vader van het kind was dan het hoofd geplakt van die aap uit de lion king omdat hij het verminkte en verbrande kinderlijfje op één zelfde wijze vast hield als pas geboren simba in die film.

Dan heb ik wel zoiets van.. dit kan écht niet!

Ben ik ziek als ik dat zeer grappig vind?
 
Back
Naar boven