AndroidHealthClinic

Wat zijn jouw doelen voor 2025?

Bezoekers in dit topic

Seth_Fit

Ripped Bodybuilder
Waardering
4.543
Hoi allemaal,

Ik vroeg me af wat jullie doelen zijn voor 2025 zijn. Dit kan te maken hebben met bodybuilding/fitness of lifestyle.

Wat wil je aan jezelf verbeteren ten opzichten van vorige jaar?

Ik ben erg benieuwd!

• Like
Waarderingen: Schwarzeneggertje, BigGuy84, braunschweiger en 2 andere personen
Zal er eens over nadenken.
Want anders blijft het bij wensen en dat frustreert alleen maar.

Hoe ? gaan jullie je doel bereiken?

• Topic Starter Topic Starter
Mijn doel is de beste versie van mezelf worden, zowel mentaal als fysiek. Ik wil mezelf continue verbeteren en dat doe ik ook om meer open te staan voor de kennis van anderen mensen.

Voor 2025 dus hopelijk gewoon een stabiliteit blijven houden en altijd blijven leren 💪🏻

• Like
Waarderingen: BigGuy84
Mijn doel is de beste versie van mezelf worden, zowel mentaal als fysiek. Ik wil mezelf continue verbeteren en dat doe ik ook om meer open te staan voor de kennis van anderen mensen.

Voor 2025 dus hopelijk gewoon een stabiliteit blijven houden en altijd blijven leren 💪🏻

En wat is dat, de beste versie van jezelf? En je continue verbeteren? Wat wil dat concreet zeggen?
Maak je doelen meetbaar :flexbiceps:

Ik heb wel iets wat ik in 2025 wil als new years' resolution. Ik wil op mn 60ste zien wat mijn lichaam kan hebben en kan behalen. Tand des tijds heeft vele sporen achtergelaten ..ik weet dat ik de oudste dbb ben hier op het forum en miss daarom interessant ook voor vrouwen in mijn leeftijdscatergorie..

• Bicep
  • Like
  • Heart
Waarderingen: Justdo, Bullshark, BigGuy84 en 4 andere personen
Ik heb wel iets wat ik in 2025 wil als new years' resolution. Ik wil op mn 60ste zien wat mijn lichaam kan hebben en kan behalen. Tand des tijds heeft vele sporen achtergelaten ..ik weet dat ik de oudste dbb ben hier op het forum en miss daarom interessant ook voor vrouwen in mijn leeftijdscatergorie..
Heel veel respect , je kan dit !

Ik ga proberen om het fysiek dat ik had toen ik 50 was, komende zomer op m’n 55e te overtreffen.

• Like
  • Bicep
Waarderingen: Natasja2000, Gorillagainz, RonnReeves en 4 andere personen
Nu eerst zoon die op zichzelf (wooninitiatief) gaat, daarna!!!
Meer massa op benen en borst.
En nog een blast inplannen. En misschien over een paar jaar een laatste wedstrijd plannen.

• Like
  • Bicep
Waarderingen: Gorillagainz, Loca, braunschweiger en 2 andere personen
Nu eerst zoon die op zichzelf (wooninitiatief) gaat, daarna!!!
Meer massa op benen en borst.
En nog een blast inplannen. En misschien over een paar jaar een laatste wedstrijd plannen.
Gefeliciteerd, waar zou je willen staan? Hoe ga je dit aanpakken qua benen en armen?

Mag de titel aangepast worden naar correct Nederlands?:

Wat zijn jouw doelen voor 2025?​

Mijn doelen voor 2025 zijn, tot dusverre:

- Vetpercentage tussen de 8% en 12% krijgen
- Een gedegen werkvermogen ontwikkelen
- Mezelf niet meer laten verleiden tot egoliften
- Beter onderscheid leren maken tussen technische, fysieke en mentale verbeterpunten, en mijn training daar beter op afstemmen
- De glute ham raise correct leren uitvoeren (spanning op abs houden, glutes goed gebruiken in de hinge)
- Wide stance low bar squat goed leren uitvoeren (vanuit heupen en "in de hamstrings" leren squaten)
- 20 pull ups kunnen doen

Laatst bewerkt:
  • Like
  • Bicep
Waarderingen: marina1975, Loca, braunschweiger en 3 andere personen
Terug
Naar boven