Fitness Seller

Wat zijn jullie dagelijkse irritaties?

Bezoekers in dit topic

Vandaag: een bekakt oud wijf die niet antwoord wanneer ik hallo zeg in de lift... Excuseer hé dat ik er niet bekakt en klassiek genoeg uitzie
GRRRRrr wat hoop ik dat die oude tang later geen bezoek krijgt in het bejaardentehuis

en bijna wekelijks=> kassiersters die ipv door te werken staan te praten met de plaatselijke roddeltantes terwijl ik en de anderen in de rij gewoon willen afrekenen
AAAAhhrrrgghhh ik wil een klachtenbus voor sommige winkelketens


ZO... Dat moest ik even kwijt
 
mensen die vooroordelen hebben,extreem rechts,en neo nazi's
 
Schoolkinderen (13 jaar) die de ganse weg versperren met hun fiets en zitten schreeuwen alsof ze een IQ van - 50 hebben
 
Ik probeer me heel bewust zo min mogelijk te irriteren, verspilde energie in mijn ogen.

Maar vandaag was ik al een beetje laat en wou ik mijn fiets van het (ketting)slot afhalen en toen lukte het niet en dit terwijl ik het slot net had gekocht (hij zat muur vast). Nou zit de fietsenmaker bij mij in de straat waar ik het slot had gekocht, dus ik loop er met 'm'n achterband in de lucht naar toe en onderweg (50 meter) bedenk ik me al hoe vreselijk ik uit mijn slof ga schieten als die vent ook maar iets van een grote bek op gaat zetten.

Kom ik daar aan zegt die jolijke dikkerd heel vriendelijk: "Wacht maar eem daar heb ik wel wat voor" 20 seconden later heeft hij er een goedje ingespoten uit een spraycan met zo'n tuitje erop. "En ook weer klaar!, je hebt mazzel trouwens want dat spul was net binnen gekomen vanochtend."

Dan kan ik niks anders doen dan naar hem grijnzen als een boer met kiespijn.

Waar je je soms over op kan winden...
 
Schoolkinderen (13 jaar) die de ganse weg versperren met hun fiets en zitten schreeuwen alsof ze een IQ van - 50 hebben

Typisch is dat ja.

Hier fietsen groepen van 10-20 mensen die allemaal naar zo'n gereformeerde school gaan. Als je dan in tegen over gestelde richting langs fietst lopen ze allemaal te schreeuwen etc

Een keer staken de 2 voorste jochies hun middelvinger op, was een groep van 10 mensen ofzo. Ik stop en draai me om en fiets hun kant op (niet om met ze te gaan vechten ofzo, maar gewoon ff horen wat die te zeggen heeft). Vervolgens fietsen die 2 knaapjes snoeihard weg :D
 
De kleine kindjes van de buren die de hele dag in de achtertuin aan het janken zijn wat ik goed kan horen altijd :shoot::janken::huilen::army:
 
Mensen die onder de toegelaten snelheid rijden, vind ik best irritant... oftewel zouden van mij dood mogen :D:thumbup:
Dan vind ik het irritant dat ik bijna 40 word, en dus zelf bijna dood ga :(:thumbdown:
dan vind ik spammers op DBB irritant :(:thumbdown: (gelukkig ben ik zelf niet zo :):thumbup: )
want IK = Mr Perfect :):thumbup:

Vuile Kenkersmilies op foren vind ik irritant :(:thumbdown:

en ik lust geen olibollen :(:thumbdown:
 
Ik irriteer me heel erg aan ; racisten, Marokkanen, negers en turken.
 
ik vindt het irritant dat ik niet weet wat een spammer is
 
Ik irriteer me heel erg aan ; racisten, Marokkanen, negers en turken.

K*t , ik ben net toevallig een racistische zwarte Marrokaan met een turks passpoort :sad:
 
Mensen die te langzaam rijden
(voornamelijk) vrouwen die álles al geprobeerd hebben, en niet afvallen
en vooral: jou zeggen dat je best een gebakje kunt nemen 'want jij sport zoveel, da's er zo vanaf!'
mensen die je niet serieus nemen omdat je kleiner bent dan 1,60m ipv inhoudelijk op de discussie in te gaan

Bah! Dankjewel voor dit topic!
 
als ik geen ochtend lul heb.
 
met 4 vrouwen op kantoor zitten altijd gezeik

en oude mensen altijd gezeik ze hebben altijd haast doen altijd dom en sloom

dikke lui vol gevreten wijven.

tijd die niet voorbij lijkt te gaan

rinkelende telefoons

een gast die met zijn auto voor staat en hardcore muziek draait terwijl ik zit te werken.

mensen die altijd alleen maar zeiken

wijven die zich gedraag als 1e rangshoeren maar het zogenaamd niet zijn

wijven die vraag of je even met hun vriendin wil dansen, omdat ze het zelf niet durft te vragen

ranzig droog en hard brood

stinkende airco

te strakke broek
 
Laatst bewerkt:
-Mensen die zeggen "ben je nu nog op dieet?" alsof een dieet maar een week duurt (ja in hun geval natuurlijk wel want ze houden hun fruitdieetjes en dergelijke zooi toch niet langer vol)

-Dezelfde mensen die ontevreden zijn wanneer er bij mij dan wat minder vet aan komt te zitten en dan hun vetrol vastnemen en zeggen "bij mij zit het er nu nog steeds aan ???" Ja tuurlijk joch, lach nog wat met mijn "vreemde" etenswaren die ik meeneem naar school terwijl jij zielig naar je pens kijkt en een pakje koekjes vreet...
 
elke keer in de spiegel kijken en zien dat ik nog niet ben waar ik zou willen zijn.
 
Politie met laserguns :(
Ik ben net gelaserd met 30+ te hard >.<

edit:
Is het mogelijk om een soort van "foto" op te vragen?
 
Back
Naar boven