Fitness Seller

Wat zijn jullie kwaaltjes/ ziektes/ ... ?

Bezoekers in dit topic

Mistral8

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Waardering
88
Lengte
1m84
Massa
76kg
Zoals in de titel beschreven staat, wat zijn jullie kwaaltjes, ziektes en andere dingen? Geen korte termijn problemen zoals een verstuikte enkel, maar eerder langdurige/ levenslange stuff.

As for me:

- Scoliose (mijn rug die wat gebogen is, lichte vorm weliswaar, soms wat rugpijn)

- Psoriasis (wat uitslag op mn ellebogen, eigenlijk zeer lichte vorm)

- Tinitus (ook lichte vorm, gewoon een k*tpiep wanneer ik in mijn bed lig en me wat focus)

- voor de rest nog wat kleurenblindheid, maar da's gewon een leuk gespreksonderwerp.

wat jullie?

Laatst bewerkt:
Pijnlijke knieen, zo nu en dan pijn bij rugwervels tussen schouderbladen en zo nu en dan hoofdpijn door spanning in mn traps.

Oja vergeten erbij te zetten; ik heb een heel slecht geheugen

Op jonge leeftijd zware knie operatie gehad waar ik nu nog veel last van heb.
Ik kan niet helemaal meer door mijn knieën zakken.

Hartaderbreuk gehad maar die is helemaal vermaakt met de nodige synthetische stoffen.
Ook wat last van knieen

Lui oog, lichte vorm van pectus excavatum.. Verder zo gezond als een vis en daar erg blij mee!

Als gevolg van beschadiging zenuwen in mijn ruggenmerg, slechte been motoriek
Als gevolg van radiotherapie op mijn hoofd, slechte geheugen en moeite met concentreren

Verder nog wat problemen waar ik nog geen last van heb maar mogelijk in de toekomst kan voorkomen.

Me rechter knie is verot.
Me rechter hiel zit een scheur in het bot.

Me schouders ontsteken snel

Laatste tijd last van rechterknie en al een lange tijd van topje van de ruggengraat die tegen m'n hersenen aandrukt en dus gigantische hoofdpijn opwekt.

Kraakbeenletsel graad 4 in mn linker knie
& instabiliteit in beide schouders

Maar voor derest alles oké hoor :D

Acne
Vaak last van linker elleboog.

Terug
Naar boven