XXL Nutrition

Wat zijn jullie maximale gains in een half jaar ? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

DutchVince

Ripped Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
18 jan 2005
Berichten
3.184
Waardering
8
Even een onderzoekje :D

Wat is je leeftijd ?
Wat is tot nu toe jullie snelste groei geweest ?
Ben je al blijven hangen op een plateau ?

Wat heeft daaraan het meest bijgedragen:
- beter voedingschema
- beter trainingsschema
- meer rust/slaap
- AAS
- supplementen
- andere omstandigheden (ondervoeding)

Ikzelf stond 1 januari 2005 met 66 kg op de weegschaal.
Ik was ondervoed.

Ik ben een maand blijven hangen op 82 kg.
Ik heb om het plateau te doorbreken 500 kcal extra toegevoegd aan mijn eetschema.

Vanochtend woog ik 83,5 kg.
Dus 17,5 kg in 7 maanden.


Dit komt met name door:
- een goed voedingsschema
- omdat ik ondervoed was probeert je lichaam zo snel mogelijk naar je "set-point" te groeien. Groei voorbij mijn set-point zal ongetwijfeld heel veel moeilijker gaan.


Ben benieuwd naar jullie maximale groeitempo en hoe dat zo gekomen is.
Persoonlijk verwacht ik dat jongeren tussen 15 en 20 sneller groeien dan bv mensen uit mijn leeftijds categorie 40-45 (afgezien van AAS gebruik).
 
15 Kg in een halfjaar, 5 maanden eigenlijk gerekend vanaf de eerste keer dat ik weer begon met trainen.

Zit nu rond de maximale gain, maar ben niet bezig met bulken.

Bijdragen van :

- Creatinegebruik, CEE en CM.
- Teruggevallen gewicht na mijn vakantie, rebound ging dus vrij makkelijk. Ook al woog ik al 3 jaar zo'n 83 Kg. 11 Kg extra gegaind dus t.o.v. van mijn normale gewicht. Heb wel ooit een tijdje 93 Kg gewogen, maar dat is al vrij lang geleden.

Ga nog wel een nieuwe bulkperiode in, maar wil dan eerst van mijn lichte blessure af zijn.
 
Jeetje, dat weet ik eigenlijk niet precies. Ben daar ook nooit zo mee bezig geweest. Hopelijk mag dit ook: toen ik voor de eerste keer ging cutten voor een wedstrijd, heb ik een spekjas uitgedaan van 21 kilo in 4 maanden. Dat was natuurlijk veel te snel en ik ben er ook aardig wat massa door kwijtgeraakt. Maar het was natuurlijk verbluffend. Ik was zo gedisciplineerd en mijn lichaam reageerde als een gek; ik schoot van 105 kilo naar een wedstrijdgewicht van 84. Ik was gewoon jarenlang veel te vet.
 
Wel......sinds mijn wederopbouw. Zo'n 8kg in 2 maanden. Mede door goed trainen plus ineens meer eten en creatine sinds 1 week. En nog steeds een magere lat rot ecto :D
 
saint zei:
Jeetje, dat weet ik eigenlijk niet precies. Ben daar ook nooit zo mee bezig geweest. Hopelijk mag dit ook: toen ik voor de eerste keer ging cutten voor een wedstrijd, heb ik een spekjas uitgedaan van 21 kilo in 4 maanden. Dat was natuurlijk veel te snel en ik ben er ook aardig wat massa door kwijtgeraakt. Maar het was natuurlijk verbluffend. Ik was zo gedisciplineerd en mijn lichaam reageerde als een gek; ik schoot van 105 kilo naar een wedstrijdgewicht van 84. Ik was gewoon jarenlang veel te vet.
Mooie prestatie :thumbs:
 
Wat is je leeftijd ?
bijna 30

Wat is tot nu toe jullie snelste groei geweest ?
24-9-04 woog ik 71 kg
zaterdag gaf de weegschaal 90 kg aan (en volgens de huidplooidikte meter tegen een vet% van 13,6)

Ben je al blijven hangen op een plateau ?
Mede door beter voedingsschema, trainingsschema af en toe totaal omgooien, slaap en natuurlijk wat hulpmiddelen heb ik 2x een plateau kunnen doorbreken waar ik echt al meer dan 1 jaar op zat
 
33 jr. 1,86 meter

nu 92 kilo.

10 kilo in 1,5 jaar.

BF% rond 12%
 
[Link niet meer beschikbaar]

35 kg in 3 jaar :D
 
Big Steve zei:
[Link niet meer beschikbaar]

35 kg in 3 jaar :D

Eens kijken of het mij in 2 jaar lukt, ik zit precies op de helft ! :D

Mooi man, helaas geen foto's meer te zien in jouw topic.
 
DutchVince zei:
Eens kijken of het mij in 2 jaar lukt, ik zit precies op de helft ! :D

Mooi man, helaas geen foto's meer te zien in jouw topic.

zal eens kijken of ik ze nog kan vinden en dan knal ik hem er wel weer ff opnieuw op ;)
 
20 jaar, train nu zo'n 16maanden. Zonder enige vorm van een stagnatie/plateau.

Wat heeft daaraan het meest bijgedragen:
- strak voedingschema
- afwisselend trainingsschema
- minimaal 8uur rust/slaap
- Supplementen; Whey, Multi, Creatine, Omega 3/6/9
- Heel veel discipline

Ik begon 16maanden terug met zo'n 54kg, een maand geleden zat ik op 75kg.
Weeg me pas weer over een maand, maar mijn gevoel zegt dat ik nu tegen de 80kg zit :)
 
Mr.Mike zei:
20 jaar, train nu zo'n 16maanden. Zonder enige vorm van een stagnatie/plateau.

Wat heeft daaraan het meest bijgedragen:
- strak voedingschema
- afwisselend trainingsschema
- minimaal 8uur rust/slaap
- Supplementen; Whey, Multi, Creatine, Omega 3/6/9
- Heel veel discipline

Ik begon 16maanden terug met zo'n 54kg, een maand geleden zat ik op 75kg.
Weeg me pas weer over een maand, maar mijn gevoel zegt dat ik nu tegen de 80kg zit :)

Ik heb je topic en je foto's gezien.
Netjes man !
 
Wat is je leeftijd ?
21 jaar

Wat is tot nu toe jullie snelste groei geweest ?

van circa 58kg naar 85kg in iets langer dan een jaar(foto in de gallery)

Ben je al blijven hangen op een plateau ?

Ja, het hele jaar al op hetzelfde gewicht en nu 3kg lichter dan een jaar geleden (mislukte cut en periode minder gelet op voeding)

Wat heeft daaraan het meest bijgedragen:
- betere voeding
- supplementen
- andere omstandigheden (ondervoeding)

Met 1.73m en maar 58kg was ik zwaar ondervoed, at gemiddeld maar iets van 2 of 3 keer per dag zonder ontbijt. Toen overgegaan op zovaak mogelijk eten per dag met elke maaltijd eiwitten, shake na het trainen en 3 keer per dag weightgainer en ook nog soms creatine :D

Toen ging het nog snel..
 
Laatst bewerkt:
Wat is je leeftijd ?
16 jaar
Wat is tot nu toe jullie snelste groei geweest ?
15kg in 6 maand
Ben je al blijven hangen op een plateau ?
Sort of, ik ben nu net zo zwaar als in januari, alleen qua bf een procent of 3 droger, en stukken sterker.
Wat heeft daaraan het meest bijgedragen
Van ondervoeding naar bulken tot 4500-5000kcal op 78kg, nu teruggevallen naar 73,5kg met een bf van 6-8%. Gewoon clean eten naar binnen stouwen.
 
leeftijd:
20 en ik woog 69 kilo bij 1.93m ... erg ondergewicht dus

ik begon met op mn voeding letten 5 maanden geleden, en weeg nu 75/76KG en daar hang ik nu een beetje op.

Ik ben nu aant proberen met een nieuw voeding schema + nieuw training schema of ik weer wat omhoog schiet.

Ik hoop 90 kilo te wegen over 12 maanden vanaf nu...
 
Ben 18 jaar, 180 cm lang en woog toen ik begon met goed eten 70 kg. ( begin November ), 5 maanden later ( in maart ) woog ik 88 kg.
Een toename van 18 kg dus, maar vrat me ook wel helemaal vol de hele dag.
Een goed eetschema heeft me hierbij dus goed geholpen, daarnaast gebruikte ik creatine.
 
18 jaar 90 kg. ca. 15%
15 kg.in 7,5 maand (ik heb me de laatste maand niet gewogen, zal niet veel verschil zijn)
Merk nu dat als ik m'n kcal ga verhogen ik sneller aankom met meer vet.
Wat er het meest aan heeft bijgedragen is m'n voeding, langzaam aan opgebouwt naar 4800 kcal. is nu weer ietsje minder. +door HST en goede voeding kwam ik veel aan.
Ik ga me nu vooral richten op massa op m'n armen en kracht. Vanaf volgende weer een geheel nieuwe trainingsaanpak, 2x p/week 2 split.
 
Wat is je leeftijd ?
20 jaar
Wat is tot nu toe jullie snelste groei geweest ?
33 kilo in 2,5 jaar
 
19 jaar

2 jaar geleden van 66kg naar 82kg >14kg in een half jaar, met 2% vet stijging

zat vast op 81kg 1 jaar lang.. en nu na goed mn bordje op te eten zegmaar 85kg


1.78m
 
Ah, toen ik voeding en training begreep (na het lezen van Franco's boekje) 12 kg spiermassa in ca 9 maanden. Wat een mooie tijd was dat.....
 
Back
Naar boven