MuscleMeat

Wat zijn nou de nadelen van bodybuilding? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

en hoe zit het met lichamelijke nadelen, bijvoorbeeld de organen?
verhoogde kans op bepaalde ziektes of aandoeningen?
als je kijkt naar profesionele bodybuilders die krijgen het vaker aan hun hart op latere leeftijd.

vroeger bestond het idee nog dat trainen in de sportschool slecht was voor ouderen wat is daar nu nog waar van?

Die pro's hebben er dan ook meestal wel aanleg voor! Maar door extreem hoge doseringen, en extreem veel tabs nemen verhogen de kans natuurlijk ook om leveraandoeningen en hartaandoeningen te kweken op lange termijn!

Geldt natuurlijk ook voor mensen die al nierproblemen hebben, en dan nog eens weinig water drinken en veel eiwitten tot zich nemen hebben dan ook nog eens grotere kans op aandoeningen!
 
whahahaha, kom ik ook regelmatig tegen.. Dan zeggen ze van, heb je het niet te warm ofzo? Je mag je t-shirt altijd uitdoen hoor :rolleyes:

Heb al een aanbod gekregen van een zwaar lekker ding om bij hun de tuin te komen doen zonder shirt :D en ze wilde nog grof betalen ook nog. Heb tot de dag van vandaag geen goede timing gevonden om het aan mijn girlie voor te leggen.
 
ik wist zelfs niet dat er voordelen verbonden waren aan BB..:eek!:
 
Heb al een aanbod gekregen van een zwaar lekker ding om bij hun de tuin te komen doen zonder shirt :D en ze wilde nog grof betalen ook nog. Heb tot de dag van vandaag geen goede timing gevonden om het aan mijn girlie voor te leggen.
:D:D Ze moet niet gaan zagen hé, gewoon wat extra geld bijverdienen kan toch geen kwaad. Zou wel nix zeggen dat ze liever hebben zonder shirt :D
ik wist zelfs niet dat er voordelen verbonden waren aan BB..:eek!:

:roflol:
 
Als je "naturel" blijft, zijn er niet zoveel gezondheidsrisico's met uitzondering van je eigen genetische tekortkomingen en de kwaliteit van het voedsel je naar binnen propt :)
 
eentje dat iedereen kan beamen.... dat je eraan verslaafd raakt.. ;)
 
Spiermassa kweken is zeer onnatuurlijk. Ik kan mij niet voorstellen dat het gezond is. Een beetje krachttraining zal misschien wel gezond zijn, maar kilo's spiermassa kweken door bergen voedsel tot je op te nemen en keihard te trainen kan gewoon niet gezond zijn, naar mijn mening.
 
-door al dat eelt is rukken toch wat minder fijn
-ik word geweigert in clubs omdat portiers bang voor me zijn
-ik heb zojuist de 3e voordeur uit zn voegen getrokken....klote sloten
-bokito knipoogt naar me als ik langskom
-RichardV ook
-de dokter zeurt dat ik gezonder moet gaan leven, sinds mn bmi de 40 is gepasseert bij 8%
-de regering wilt me weg hebben uit NL, het schijnt dat als ik loop er een trilling te voelen is in Eindhoven van 3,8 op de schaal van Richter.
 
-door al dat eelt is rukken toch wat minder fijn
-ik word geweigert in clubs omdat portiers bang voor me zijn
-ik heb zojuist de 3e voordeur uit zn voegen getrokken....klote sloten
-bokito knipoogt naar me als ik langskom
-RichardV ook
-de dokter zeurt dat ik gezonder moet gaan leven, sinds mn bmi de 40 is gepasseert bij 8%
-de regering wilt me weg hebben uit NL, het schijnt dat als ik loop er een trilling te voelen is in Eindhoven van 3,8 op de schaal van Richter.

;)
 
zweet meer (maar weet niet of dat 100% daardoor komt)
sociaal vlak -> training gaat voor een terrasje of potje poker :D
geld -> nja als je pakje per dag rookt ben je jaarlijks ook 1200 euro kwijt en daar kom ik zelf niet aan dus ;)
 
groot nadeel vind ik dat ik altijd een maaltijd op zak moet hebben :(
 
Nadeel van de sport vind ik dat naarmate je groeit, mensen je steeds meer in een bepaald hokje gaan plaatsen.
 
Dat je veel moet schijten...
 
je hoort vaak alleen maar positieve dingen rondom bodybuilden en algemene workouts in de gym.

op die paar hartaanvallen en drugsgebruikers na zijn er ook nadelen?

trager worden licht niet aan je spiergroei.ken genoeg mensen die supersnel zijn met veel spieren.dus geloof die napraatonzin niet.dat heeft een keer iemand gezegd en iedereen neemt het over terwijl ze er zelf nog nooit bij nagedacht hebben.maar je kleren worden te klein.je vind je lichaam nooit genoeg en het kan altijd meer.je gaat je soms beroerd voelen als je een maaltijd over hebt geslagen.:D dat soort dingen.
 
trager worden licht niet aan je spiergroei.ken genoeg mensen die supersnel zijn met veel spieren.dus geloof die napraatonzin niet.dat heeft een keer iemand gezegd en iedereen neemt het over terwijl ze er zelf nog nooit bij nagedacht hebben.maar je kleren worden te klein.je vind je lichaam nooit genoeg en het kan altijd meer.je gaat je soms beroerd voelen als je een maaltijd over hebt geslagen.:D dat soort dingen.

meer dan jou en mij ???

Ik vind die uitspraken altijd zo mooi "meer spieren" :roflol:

ze worden groter pik ! wel een iemand gezien met 3 kuiten :D

trager ,..... dat blijft een ja/nee vraagstuk :(
 
meer dan jou en mij ???

Ik vind die uitspraken altijd zo mooi "meer spieren" :roflol:

ze worden groter pik ! wel een iemand gezien met 3 kuiten :D

trager ,..... dat blijft een ja/nee vraagstuk :(

veel laagjes spieren om mekaar heen :D
 
-Het rekening houden met eten is lastig als ik ergens heen moet.
-Mijn vriendin vindt me obsessief en zou het vreselijk vinden als ik de spuit er in zou zetten.
-T'is een dure hobby

Maar ja, het weegt niets op tegen HUGE worden :)
 
Back
Naar boven