MuscleMeat

Wat zou je doen als je de lotto wint?

Bezoekers in dit topic

Arminius

Epic Ruler
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
4 jul 2005
Berichten
72.588
Waardering
38.323
Laten we het op 100 miljoen houden.

winning+the+lottery.jpg


Hier heb je alvast wat inspiratie:

 
Verhuizen naar America, daar huis kopen met een studio aan voor videos te maken en mensen aannemen die graag dat soort dingen doen als werk.
 
zorgen voor een fiscaal aantrekkelijk plaatje (bijv. geen inkomsten en vermogensbelasting)
vastgoed toplocaties aanschaffen
ruimer leven/ vrijheid
erbij blijven werken en/ of nieuwe uitdagingen ontplooien
mogelijkheden bekijken qua rendement ontwikkelen
verder hetzelfde
 
Aan het goede doel schenken.

Maar ik ben dan wel zelf het goede doel uiteraard
 
100 miljoen?!

Groot huis, de meest uitgebreide home gym die je je kan bedenken, eigen gym beginnen, iemand die elke dag m'n maaltijdjes vers kookt.

Uiteraard ook: de lekkerste hoeren waar ik de meest gestoorde ranzige dingen mee kan doen (aangezien: trenbolone acetaat)

Lifetime supply of:
- Legit AAS
- Legit pharma hgh
- Legit Increlex

Fuck, misschien begin ik dan wel m'n eigen lab :roflol:
 
zorgen voor een fiscaal aantrekkelijk plaatje (bijv. geen inkomsten en vermogensbelasting)
vastgoed toplocaties aanschaffen
ruimer leven/ vrijheid
erbij blijven werken en/ of nieuwe uitdagingen ontplooien
mogelijkheden bekijken qua rendement ontwikkelen
verder hetzelfde

100 miljoen euro en nog blijven werken.....goed zot :D
 
- Van fulltime werken naar parttime werken gaan
- Nieuw huis kopen
- Nieuwe auto kopen
- M'n naasten een klein beetje geven
- Eindeloos veel kleren en schoenen kopen
- Beetje (laten) investeren
- Verder achter de hand houden om van te leven

ja, het blijft een leuke droom :treuren:
 
100 miljoen euro en nog blijven werken.....goed zot :D
Nomaliter groeit vermogen door werk etc. en wanneer je dan voldoende hebt dan ben je min of meer al uitgespeeld. Dan heb je bv. al een leuk huis, mooie auto, reizen gemaakt, gek gedaan, mooie vakanties gehouden, lekkere restaurants afgelopen etc. Dan zoek je iets dat voldoening geeft. Of je dat nou werk noemt of bezigheidstherapie, helemaal niets doen is geen optie. Als je ineens 100 miljoen ontvangt zal je eerst tijd nodig hebben om daaraan te wennen en mee leren omgaan. Maar daarna ben je nog steeds dezelfde persoon, met alleen een boel meer geld dat vrijheid geeft. Jezelf motiveren en doelen stellen horen daar nog steeds bij. Rijke mensen hebben een of meerdere dingen gemeen; ze doen ten minste min of meer nog werk.
 
- Van fulltime werken naar parttime werken gaan
- Nieuw huis kopen
- Nieuwe auto kopen
- M'n naasten een klein beetje geven
- Eindeloos veel kleren en schoenen kopen
- Beetje (laten) investeren
- Verder achter de hand houden om van te leven

ja, het blijft een leuke droom :treuren:

Als je 100 miljoen euro hebt waarom zou je dan nog uberhaubt parttime willen werken voor 1200 euro/maand?

Met 100 miljoen euro krijg ik mn dagen wel gevuld met leukere dingen :D

Na het kopen van een nieuw huis en auto blijft er nog 99 miljoen 700 000 over :)
 
Nomaliter groeit vermogen door werk etc. en wanneer je dan voldoende hebt dan ben je min of meer al uitgespeeld. Dan heb je bv. al een leuk huis, mooie auto, reizen gemaakt en lekkere restaurants afgelopen. Dan zoek je iets dat voldoening geeft. Of je dat nou werk noemt of bezigheidstherapie, helemaal niets doen is geen optie. Als je ineens 100 miljoen ontvangt zal je eerst tijd nodig hebben om daaraan te wennen en mee leren omgaan.

Dan zal ik me wel bezighouden met dingen die niet werken zijn. Daar steek ik mn tijd niet meer in. Met zo een kapitaal krijg je je dagen wel gevuld zonder te gaan werken.Als je niet abnormaal doet dan krijg je dat niet op.

Wil wel zien hoeveel mensen hier zeggen dat ze nog gaan werken dit ook daadwerkelijk gaan doen als ze zo een astronomisch bedrag op hun rekening hebben.

Het zal snel gedaan zijn met werken.
 
Het zal snel gedaan zijn met werken.
Jij denkt misschien aan je huidige werk. Dat kan over zijn. Wat ga je dan de hele dag doen? Op de playstation? Auto rijden? Reisje boeken? Trainen? En als je dat hebt gedaan, wat daarna dan. Je zal met andere zaken in aanraking komen, nieuwe mensen komen wellicht op jouw pad. Je gaat tenslotte iets doen wat je toch bezig kan houden en niet verveelt. En je hoeft echt niet elke dag 08.00 op te staan, dat bepaal je zelf dankzij de vrijheid die geld geeft. Kan het ook op 1-2 dagen per week houden. Sowieso met groot vermogen krijg je andere verantwoordelijkheden.
 
Jij denkt misschien aan je huidige werk. Dat kan over zijn. Wat ga je dan de hele dag doen? Op de playstation? Auto rijden? Reisje boeken? Trainen? En als je dat hebt gedaan, wat daarna dan. Je zal met andere zaken in aanraking komen, nieuwe mensen komen wellicht op jouw pad. Je gaat tenslotte iets doen wat je toch bezig kan houden en niet verveelt. En je hoeft echt niet elke dag 08.00 op te staan, dat bepaal je zelf dankzij de vrijheid die geld geeft. Kan het ook op 1-2 dagen per week houden. Sowieso met groot vermogen krijg je andere verantwoordelijkheden.

Ik hoef dat kaptiaal echt niet meer te vergroten. Dus daar ga ik me al niet mee bezig houden. voor de rest neem ik,geen verantwoordelijkheden meer op mij. Genoeg gedaan in mijn leven.

Ik zou wel wat appartementsblokken kopen en deze laten verhuren. Want daar ga ik me zelf ook niet mee bezig houden. 10 000 euro de maand aan zakgeld van de verhuur. That's the life :D

Met zoveel geld ga ik echt niet achter de playstation zitten hoor , ik weet wel wat te doen.

Mijn vriendin mag ook gelijk stoppen met werken :)
 
1. eigen sportschool openen
2 huis in Barcelona kopen plus flink huis in nl
3 rijbewijs is gaan halen want kan dan eindelijk een auto betalen.
4 me ouders en zisje een deel geven
5 vakanties
6 3e huis in kuwait kopen.
 
Back
Naar boven