AndroidHealthClinic

Wat zou je doen met 2 miljoen?

Bezoekers in dit topic

apfelstrudel

Enormous Athlete
15 jaar lid
Lid geworden
15 nov 2008
Berichten
40.286
Waardering
53.547
Lengte
1m86
Massa
105kg
Vetpercentage
25%
Stel je hebt vandaag 2 miljoen belastingvrij gewonnen. Wat zou je doen? Stoppen met werken? Emigreren? Drugs, hoeren en de rest verbrassen?

Uitgaande dat deze covidcrisis voorbij is en je weer overal ter wereld kan gaan en staan zonder restricties.
 
Mijn huis afbetalen en dan nadenken of ik hier wil blijven wonen of toch verhuizen. Met de huidige prijzen ben je dan al snel 500k tot 1miljoen kwijt.
 
Met 2 miljoen zou ik niet stoppen met werken, 5 miljoen wel probably
Maar goed het gaat om 2.
Ik zou wel parttime gaan werken, 3 of 4 dagen in de week (waarschijnlijk 3).
Verder zou ik eerst zsm op vakantie gaan naar de zon, sowieso een aantal keer per jaar. Hoeft niet eens per se heel duur ofzo.
Ben niet zo materialistisch dus hoef ook geen dure auto's, telefoons en kleding etc
Investeren en kijken of ik meerdere inkomsten bronnen kan genereren
 
Een feestje bouwen een men geld opdoen.
 
Zoiezo investeren in vastgoed en bijlenen tegen 2% pj. Komende jaren gaan de prijzen nog verder stijgen en als je leent tegen 2% en woningmarkt stijgt 15% zoals afgelopen jaar zit je goed ✌️
 
(Laten) investeren voor extra inkomen nu en vermogensopbouw.

Dat kan ook het kopen van een mooi huis zijn.
 
Huis afbetalen en stoppen of part time werken. Waarschijnlijk pendelen tussen hier en Spanje. Ik moet toch nog maar 17 jaar werken dus kom met de rest wel toe tot aan m'n pensioen.
 
Emigreren, investeren, rentenieren.
 
Huis afbetalen en stoppen of part time werken. Waarschijnlijk pendelen tussen hier en Spanje. Ik moet toch nog maar 17 jaar werken dus kom met de rest wel toe tot aan m'n pensioen.
Jij hebt geen vrouw en kinderen zo te lezen. :grinny:
 
Stel je hebt vandaag 2 miljoen belastingvrij gewonnen. Wat zou je doen? Stoppen met werken? Emigreren? Drugs, hoeren en de rest verbrassen?

Uitgaande dat deze covidcrisis voorbij is en je weer overal ter wereld kan gaan en staan zonder restricties.
Investeren, huis verkopen (ander huis kopen) en een bedrijf starten (iets waar ik al langer mee speel, maar wat ik nu een te groot risico vind).
 
Laatst bewerkt:
Ow en eerst een wereldreis maken😁😁
 
Tenzij je van gym naar gym reist is dat killing voor je gains!
Met zoveel geld zijn er vast wel 5 sterren resorts met prima gyms😎
 
Nee ff serieus. Ik hoor hier alleen maar ik, ik, ik en meer, meer, meer :roflol:

Zou het zelf simpel houden. Denk dat ik ga studeren, meer vrije tijd, leuke dingen doen met mijn gezin en voor de mensen om mij heen zorgen die het nodig hebben. Zoiets.
 
Er staan ook wel wat materialistische dingen op mijn verlanglijstje😅 Niet per se een mooie auto (ik vind de auto die wij nu hebben meer dan prima), maar het lijkt mij ook fijn om de inrichting van mijn huis helemaal naar mijn eigen hand te zetten. Ach en wellicht ook een filler hier en daar🤣
 
Back
Naar boven