Fitness Seller

Wat zou je doen met 2 miljoen?

Bezoekers in dit topic

Als pechvogel kan ik geen geld winnen. Als ik echter zou moeten kiezen wat ik met mijn belastingvrije winst van $ 2 miljoen zou doen, zou ik waarschijnlijk overwegen om het in onroerend goed te investeren. Dit kan een slimme zet zijn, aangezien onroerend goed een vast inkomen kan genereren en in de toekomst mogelijk in waarde kan stijgen.

Daarnaast heb ik net de woning verzorgd https://huurportaal.nl/ Ik ben van mening dat een woning huren ook niet erg is.

Het lijkt erop dat je aangeeft dat je pech hebt bij het winnen van geld, maar als je toch $2 miljoen belastingvrij zou winnen, zou je overwegen om dat geld te investeren in onroerend goed. Dit kan inderdaad een slimme zet zijn, omdat onroerend goed inkomsten kan genereren door middel van huurinkomsten en in de toekomst in waarde kan stijgen. Het is echter belangrijk om te onthouden dat het investeren in onroerend goed ook risico's met zich meebrengt en dat het belangrijk is om een goed begrip te hebben van de markt en de investeringsopties voordat je een beslissing neemt. Het kan nuttig zijn om professioneel advies in te winnen bij een financieel adviseur of een vastgoedprofessional voordat je een investering doet.
Welkom, wat zijn jullie doelen.
 
Dezelfde als jou, niet trainen maar wel de hele dag over nutteloze dingen discussiëren met mensen op een bodybuildforum.
Wie zegt dat ik niet train?

Traden en investeren vind je trouwens nutteloos?
 
Wie zegt dat ik niet train?

Traden en investeren vind je trouwens nutteloos?
Pics van je fysiek or it didnt happen. Die kun je trouwens gewoon van 4 jaar geleden uit je media pakken hoor, komt waarschijnlijk nog aardig overeen met vandaag de dag.

Nou de enigste onderwerpen waar je NIET over praat is trainen en het leven daaromheen. Je snapt wel wat ik bedoel. En dat vind ik wel frappant ja.
 
Als pechvogel kan ik geen geld winnen. Als ik echter zou moeten kiezen wat ik met mijn belastingvrije winst van $ 2 miljoen zou doen, zou ik waarschijnlijk overwegen om het in onroerend goed te investeren. Dit kan een slimme zet zijn, aangezien onroerend goed een vast inkomen kan genereren en in de toekomst mogelijk in waarde kan stijgen.

Daarnaast heb ik net de woning verzorgd. Ik ben van mening dat een woning huren ook niet erg is.
Hypotheek rente is 5/6% en huizenprijzen dalen.
 
Pics van je fysiek or it didnt happen. Die kun je trouwens gewoon van 4 jaar geleden uit je media pakken hoor, komt waarschijnlijk nog aardig overeen met vandaag de dag.
Dat klopt aardig, maar dat betekent niet dat ik helemaal niet train.

Nou de enigste onderwerpen waar je NIET over praat is trainen en het leven daaromheen. Je snapt wel wat ik bedoel. En dat vind ik wel frappant ja.
Mij (maar ook anderen die geen begeerlijk lichaam hebben) werd regelmatig duidelijk gemaakt dat men over het algemeen niet op mijn visie zat te wachten. Ook al werd die later door iemand met meer credits bevestigd. Ik ben dan de moeilijkste niet en stop er dan gewoon mee.
 
Vrij eenvoudige vraag:

- Huis afbetalen, kijken of ik het dan verkoop en verhuis ja al dan nee
- Investeringen doen die zorgen dat je genoeg passief inkomen hebt en het geld meer geld word
- Stoppen met werken om me bezig te houden met echte passies (hondenpension, fitness, boks, traden,...)
- Koop mezelf onmiddelijk een vakantiewoning zodat ik niet te veel in BE moet zijn

Denk dat 2 miljoen uiteindelijk gewoon zorgt dat je, verantwoord, kan doen wat je wilt, wanneer je het wilt - financiële vrijheid is veel belangrijker dan een villa met 3 zwembaden of een ferrari.
 
2 mil.
Investeren en wat crypto erbij, misschien wat vastgoed.
Wellicht het restje hypotheek afbetalen.
 
Ik zou een heel dikke gym openen en daar money mee maken. Maar dat kan in principe al met een paar ton. Met de rest zou ik vastgoed kopen.

Oh ja en misschien een nieuwe auto. Ofja nieuw… een occasion is ook prima.
 
Twee miljoen… niet genoeg om met pensioen te gaan. Wel om een leuk huis te kopen en de rest te investeren in iets wat wat rendement oplevert.
 
Twee miljoen… niet genoeg om met pensioen te gaan. Wel om een leuk huis te kopen en de rest te investeren in iets wat wat rendement oplevert.
Zou je echt zo vroeg met pensioen willen? Zou me denk stierlijk vervelen, dagje minder werken zou wel welkom zijn
 
Zou je echt zo vroeg met pensioen willen? Zou me denk stierlijk vervelen, dagje minder werken zou wel welkom zijn
Ik ook. Maar misschien zou ik het toch doen en dan gewoon iets voor mezelf beginnen.
 
Back
Naar boven