MuscleMeat

Wat zou jij doen als je 9 weken had?

Bezoekers in dit topic

Juriaan

Freaky Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
10 okt 2002
He mensen, will missch toch wel een kuur nemen.

aangezien ik volgend jaar meerderemalen op vakantie ga heb ik tot juli 1 periode waarin in 9 weken heb om een kuur te nemen. als ik er een neem zal het wel injectie worden. Aangezien het 3 weken duurt voor een inject gaat werken hoe kan ik dit het beste oplossen?

6 weken injecteren dan doortrainen zodat het na 9 weken uit me lichaam is, nolva mee op vakantie en als ik thuis ben weer doortrainen en de nolva afmaken?

Thanx!

Of zal ik eerste eens beginnen met 1-test/4-ad (ben pas 19 en train 1 jaar)

Wil je wedstrijden draaien?? Nee?? kuur dan niet.. helemaal niet als je maar 1 jaar trained

Damn, en zeker niet direct na je kuur ff een paar weken stoppen met trainen - juist dan moet je alles geven om zoveel mogelijk kracht/massa te behouden. Da's toch de bedoeling, nee?
Trouwens lijkt het me ook niet verstandig om na 1 jaartje training al te kuren alleen omdat je 'ecto' bent...

Ja precies en je bent nog best jong! en aan 6 weken injecteren heb je vrij weinig is gewoon zonde.

En laat die schijt pro hormonen ook maar zitten want dan gooi je je geld weg!

Train gewoon lekker nog een paar jaar naturel zodat je een flinke basis opbouwd daarna moet je pas gaan overwegen om te kuren

Wil me er verder niet mee bemoeien, maar komop man!
Nu niet doen! Als je 100% geeft kun je nog hard genoeg groeien!
Vraag eerst jezelf af of je wel 100% geeft!
Bedoel het goed, dat begrijp je wel.

Originally posted by AstroNiels
Wil me er verder niet mee bemoeien, maar komop man!
Nu niet doen! Als je 100% geeft kun je nog hard genoeg groeien!
Vraag eerst jezelf af of je wel 100% geeft!
Bedoel het goed, dat begrijp je wel.

Ja man, het duurt nog hardstikke lang voordat het juli is. Je hebt nog veel tijd om te trainen hóór!
Trouwens, je zou toch wachten tot je 21 was?!?

F*ck dudes jullie zijn niet zo dun als mij, dan is het makkelijk praten, missch ben je ook ooit zo geweest maar ik ben er klaar mee! cker nu gaat de groei helemaal kolere langzaam!

En waarom moet je op je 19e al persé zwaar gespierd zijn? Met 2 jaar te wachten kom je ook al een heel eind en zal je achteraf veel meer spieren houden... Nadat je gekuurd hebt bestaat er niet meer zoiets als naturel verder gaan, tenzij je bereid bent het overgrote deel spieren in te leveren.

Originally posted by Juriaan
F*ck dudes jullie zijn niet zo dun als mij, dan is het makkelijk praten, missch ben je ook ooit zo geweest maar ik ben er klaar mee! cker nu gaat de groei helemaal kolere langzaam!

iedereen is dun begonnen (tenminste de meeste)

Dat is geen excuus om te gaan kuren. Toen ik zelf begon ben ik pas na 2 jaar een goed dieet gaan volgen en toen kwam er heel wat bij. Dus de eerste 2 jaar heb ik veel getraind en ben toen heeel weinig gegroeid zorg gewoon dat je geboeg eiwitten en koolhydraten binnen krijgt.

Echt als je dieet goed zit kom je zo gemakkelijk aan maar je moet niet bang zijn om een beetje vet te worden

Gaat me niet echt om het aankomen, maar ik wil droge pure spiermassa, ik heb een strakke buik en wil die echt niet kwijt en mijn doel is rond de 85 eindigen dus 1 kuurtje is wel een idde vind ik zelf, maar ja idd een goed eetschema is erg belangrijk!

Thanx voor de reacties bro's

Hij is toch vastbesloten te kuren, dus je kan hem beter advies geven, ipv te zeggen dat hij het niet moet doen, want nu gaat hij het toch doen en jullie hebben hem geen antwoord gegeven op zijn vraag.

Ik hoop het toch niet. Hij begint er idd niet voor niets over, maar je kunt toch ook niet zeggen van: "Ja doe maar, het moet zo en zo".

Kun je net zo goed als politie zijnde aan een inbreker gaan uitleggen hoe die het beste een roofoverval kan plegen... !!!

Originally posted by Freakyfreek
Hij is toch vastbesloten te kuren, dus je kan hem beter advies geven, ipv te zeggen dat hij het niet moet doen, want nu gaat hij het toch doen en jullie hebben hem geen antwoord gegeven op zijn vraag.
Misschien moet jij wat minder praatjes verkopen en wat meer de regels van het forum respecteren:

5.Mensen onder de 20 jaar mogen geen AAS aanraken, en mensen onder de 17 moeten hier niet posten !!!

Als je onder de 20 bent begin dan geen post met 'ik gebruik...' of 'ik ga ... gebruiken'. Dan vraag je om problemen. Mensen onder 20 mogen geen AAS gebruiken vanwege complicaties op lange termijn met de gezondheid. Wat is tenslotte de bedoeling van een board omtrent de educatie en het veilig gebruiken van pharmaceutische instanties op eigen houtje, als het uiteindelijke doel niet is "hoe gebruik ik en bevorder ik mijn gezondheid".

Je bent hier welkom. Post, stel vragen. Je bent niet te jong om te leren. En er valt veel te leren. Hoe meer je weet, hoe meer je er uit zal halen als je uiteindelijk ooit beslist om zelf te gebruiken. Maar gebruik niet onder de 20 jaar.

En verwacht je aan opmerking en herinneringen aan het feit dat je te jong bent om te gebruiken wanneer je post.

Ik ga je niet blijven waarschuwen, je hebt nog één kans.

Als je nu niet vooruit gaat dan moet je eerst de oorzaak daarvan zoeken, as versnellen enkel het process, ze vervangen niet het vele werk dat nodig is om tot een goed resultaat te komen.

Simpel voorbeeld: zet een persoon op 2000 kcal/dag en laat hem 8 weken kuren, zet daarnaast een persoon op 4500 kcal/dag voor 8 weken zonder kuren, wedden dat de naturel meer effectieve spiermassa zal opbouwen?

(daar is trouwens al een onderzoek naar gedaan bij militairen)

Punt is dat een kuur het proces versnelt maar dat er ook veel meer voeding nodig is om aan die verhoogde vraag te voldoen.
Als je nu al problemen hebt om goed te eten dan zal dat met een kuur erbij zeker niet verbeteren.

Ik begon met trainen toen ik 16 was en ik 55 kilo woog. toen ik 25 was woog ik nog maar 65 kg. Ik weet heel goed hoe het is als ecto. Toen ik 18 was heb ik er ook voor gestaan om een kuur te nemen. Ik heb gewacht tot ik 27 was en daar ben ik nu blij mee. Je zal gewoon geduld moeten hebben. Als je nu als ecto gaat kuren zal de terugval nog veel groter zijn. Zorg er nu eerst voor dat je voeding omhoog gaat want met slechte voeding sloop je je lichaam tijdens een kuur. na je kuur zal je merken dat je helemaal moeilijk meer vooruit gang zal boeken en dan is een 2e en een 3e kuur zo genomen en kom je een een cirkel waar je bijna niet meer uitkomt.

Je moet zelf je keuzes maken maar ik zou verstandig zijn en nog en paar jaar wachten.

succes

Damn man, trap dan al die calorie verbrandende sporten eruit!! Dat heb ik al vaker gezegt, DIE verzieken je groei!! En daarom groei je zo langzaam...

Originally posted by admin

Misschien moet jij wat minder praatjes verkopen en wat meer de regels van het forum respecteren:

Ik ga je niet blijven waarschuwen, je hebt nog één kans.

Deze jongen gaat nu toch kuren en niemand wilt hem advies geven omdat hij 19 is, dus nu kan hij misschien iets verkeerds doen als hij gaat kuren, maar ja.....als jij liever hebt dat hij problemen krijgt door verkeerd gebruik.......FIJN!
Want hij gaat toch wel kuren, niemand die hem tegen zal houden, omdat hij er al te lang aan heeft gedacht en nu de knoop doorgehakt heeft.

Ik ken Juriaan ook al langer dan vandaag en wil hem heus wel helpen freek, net zoals iedereen op dit forum. Maar we gaan toch wel eerst proberen om hem te overhalen op de juiste manier te werk te gaan hé?
Als het echt niet baat dan zijn we er nog om te helpen, hij weet dat hij hier terecht kan voor alle vragen en twijfels die hij heeft.
We kunnen alleen maar hopen dat het allemaal iets uit haalt...

Ik begrijp HEEL goed wat Juriaan voelt. Ikzelf ben ook pas 19 maar twijfel al zooooo lang over een kuurtje!

Tuurlijk het is beter om te wachten, nog beter om helemaal niet te doen. Maar ik denk ook dat als je een licht kuurtje neemt het allemaal wel mee zal vallen.

Kijk eens hoeveel mensen er in het weekend xtc enz. gebruiken. Zelden gaat er iemand aan dood.

Als je het echt 100% wil doen, doe het dan.

(Maar wel goed, en als je geen tijd genoeg hebt om je kuur af te maken, wacht dan nog ff)

Originally posted by -PEOPLES-
Ik begrijp HEEL goed wat Juriaan voelt. Ikzelf ben ook pas 19 maar twijfel al zooooo lang over een kuurtje!

Tuurlijk het is beter om te wachten, nog beter om helemaal niet te doen. Maar ik denk ook dat als je een licht kuurtje neemt het allemaal wel mee zal vallen.

Kijk eens hoeveel mensen er in het weekend xtc enz. gebruiken. Zelden gaat er iemand aan dood.

Als je het echt 100% wil doen, doe het dan.

(Maar wel goed, en als je geen tijd genoeg hebt om je kuur af te maken, wacht dan nog ff)

dit mag je niet zeggen van admin, je zal straks een pmtje krijgen met dat T zich beledigd voelt.

Back
Naar boven