AndroidHealthClinic

Wat zou jij doen als je 9 weken had? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik heb je een pm gestuurd omdat je MANIER van aanspreken niet kon, ik heb nog nooit iemand een pm gestuurd omdat hij of zij een andere mening had evenmin dat ik me er door beledigd zou voelen.
Zeg wat je wil, je helpt hem niet door een kuur te geven.
En regels daar heb je je aan te houden anders moeten we ze niet maken.
 
Jongens, geen rellen hiero.

Heee Juriaan, ik snap precies wat je bedoelt, maar ik heb al 3 1/2 jaar basis voordat ik hoogst waarschijnlijk aan een kuurtje begin. Ik wil dit begin februari gaan doen, waarom? ik ben de 2e helft van december in de States, met oud en nieuw zal ik mezelf waarschijnlijk een kleine dosis MDMA toedienen, dan heb ik januari om weer lekker opgang te komen, eiwitten halen, aminozuren dat soort shit. En begin februari wil ik starten tot begin april, en dan heb ik nog een maand of 2 om die geleende spiermassa enigzins bij de rest van m'n lichaam te voegen.

Maar ik zou dus niet gaan kuren als je maximaal 9 wkn hebt, dat schiet niet echt op lijkt me. Maar je bent vastberaden?
 
Originally posted by Juriaan
mijn doel is rond de 85 eindigen dus 1 kuurtje is wel een idde vind ik zelf, maar ja idd een goed eetschema is erg belangrijk!
Juriaan, denk je echt dat je bij 1 kuurtje kan blijven? Na een jaartje ben je terug (ongeveer) bij af en vind je jezelf weer te dun... Basis heb je nodig.
Maat van mij is ook hartstikke ecto (zweeft CONTINU rond 5%) en heeft er ook behoorlijk lang (minstens 3 jaar) over gedaan om er wat gespierd uit te zien, maar nu kan ie gerust een maandje luieren en erna nog altijd goed uit zien.

@Freakyfreek: Forums hebben regels en gedragscodes. Je komt effenaf dom over als je je er niet aan houdt.
Get lost.
 
Originally posted by Big Byron
Juriaan, denk je echt dat je bij 1 kuurtje kan blijven? Na een jaartje ben je terug (ongeveer) bij af en vind je jezelf weer te dun... Basis heb je nodig.
Maat van mij is ook hartstikke ecto (zweeft CONTINU rond 5%) en heeft er ook behoorlijk lang (minstens 3 jaar) over gedaan om er wat gespierd uit te zien, maar nu kan ie gerust een maandje luieren en erna nog altijd goed uit zien.

@Freakyfreek: Forums hebben regels en gedragscodes. Je komt effenaf dom over als je je er niet aan houdt.
Get lost.

Dus ik breek gelijk jullie gedragscode als ik zeg dat hij advies moet krijgen zodat hij verstandig kan kuren?
 
Originally posted by admin
Ik heb je een pm gestuurd omdat je MANIER van aanspreken niet kon, ik heb nog nooit iemand een pm gestuurd omdat hij of zij een andere mening had evenmin dat ik me er door beledigd zou voelen.
Zeg wat je wil, je helpt hem niet door een kuur te geven.
En regels daar heb je je aan te houden anders moeten we ze niet maken.

DAt heb je wel degelijk tegen mij gezegd, lees dat pmtje maar na die jij mij gestuurd heb op :
27-11-2002
00:42
 
Verstandig kuren is kuren als je er klaar voor bent. En laat 1 ding duidelijk zijn: dat is hij niet!
 
Originally posted by Freakyfreek


DAt heb je wel degelijk tegen mij gezegd, lees dat pmtje maar na die jij mij gestuurd heb op :
27-11-2002
00:42

Ik was ook beledigd. Maar niet omdat jij een andere mening had.
 
Originally posted by admin
Verstandig kuren is kuren als je er klaar voor bent. En laat 1 ding duidelijk zijn: dat is hij niet!

Ja dat mag jij en ik wel zo vinden,maar hij gaat nu toch zeker kuren, dan kan hij beter goed advies krijgen, dan dat hij onverantwoordelijk bezig is.
 
Waarom zo eigenwijs, je weet best hoe wij het bedoelen!
Of snap je het echt niet ???

Originally posted by Freakyfreek


Dus ik breek gelijk jullie gedragscode als ik zeg dat hij advies moet krijgen zodat hij verstandig kan kuren?
 
Ik snap best wat Freek bedoelt, Juriaan is 19, je kunt hem raad geven, maar hij heeft toch een eigen mening, daarom vroeg ik straks ook 'ben je vastberaden?' zoja, dan kun je hem inderdaad beter goed begeleiden, want dan beperk je de schade toch enigzins. Het beste is natuurlijk niet kuren, maar je kunt ook tegen een kind zeggen dat hij niet met vuur moet spelen, hij doet het toch......
 
Originally posted by AstroNiels
Waarom zo eigenwijs, je weet best hoe wij het bedoelen!
Of snap je het echt niet ???


Waarom jij dan zo eigenwijs?
je kan ook begrijpen wat ik bedoel!
of snap jij het echt niet???
 
Originally posted by Freakyfreek


Ja dat mag jij en ik wel zo vinden,maar hij gaat nu toch zeker kuren, dan kan hij beter goed advies krijgen, dan dat hij onverantwoordelijk bezig is.

Even ter informatie, een tijdje geleden heeft hij hier ook gepost en dan heb ik hem kunnen overtuigen dat het niet het geschikte moment is om al te kuren.
Even later was hij zelfs tevreden dat ik hem ervan afhield...

Dus waarom zou ik nu van mening veranderen, ik snap wat je bedoeld met 'beter advies dan onverantwoord bezig zijn' maar als dit forum niet bestond dan was hij nu waarschijnlijk al aan het kuren..en onverantwoord ook..

Juriaan, zeg jij nu ook eens iets, ben je zeker van je zaak? Heb je twijfels? Als het niet anders kan willen we je heus wel helpen hoor maar ik heb liever dat je zou wachten voor jij eigen goed.
 
Trouwens , je zult wel moeten, je kan en gaat toch niet 'eff' 9 weken kuren, je moet gewoon zorgen dat je meer tijd vrij maakt..... zo simpel is het.
 
Even ter informatie, een tijdje geleden heeft hij hier ook gepost en dan heb ik hem kunnen overtuigen dat het niet het geschikte moment is om al te kuren.

You did it once and you did it again! Thanx jongens aan deze reacties heb ik echt steun gehad! ik moet gewoon meer gaan eten en ff doorbijten en min wachten tot ik 21 ben, dan train ik ook 3 jaar! Ik ga kappen met me gezeik over kuren! (ik was laat met reageren jongens omdat ik in slaap gevallen was net)

Wat ik wel ga nemen is 2 caps 1-test van chemie p.d. gedurende 1 maand maar AAS daar wacht ik mee!

Ik bulk even door die 1-test heen en verder hou ik het bij eten, eten, eten, en oh ja shakies :p

Bro's THANX!
 
Originally posted by Juriaan


You did it once and you did it again! Thanx jongens aan deze reacties heb ik echt steun gehad! ik moet gewoon meer gaan eten en ff doorbijten en min wachten tot ik 21 ben, dan train ik ook 3 jaar! Ik ga kappen met me gezeik over kuren! (ik was laat met reageren jongens omdat ik in slaap gevallen was net)

:thumb: :thumb:
 
Kijk wij bedoelen het goed. Zelf merk ik dat ik 11 jaar gewacht heb met mijn eerste kuur het nu evengoed moeilijk is om mezelf weer te motiveren vol te gaan trainen zonder as. het is soms erg lastig om het weer allemaal zelf te doen. Daarom ben ik ook bang als je nu zou beginnen dat je straks heel snel een 2e kuur zou gaan doen.


succes
 
Very Good! :thumb:
Informeer ons vooral hou die 1-test kuur gaat, lijkt me wel interessant... voor de rest, VRETEN!!!
 
Voor ik die 1-test/(4-ad) cycle neem, dat zal wel rond feb worden, nu geen tijd voor en zitten vakanties tussen, maar als ik begin zal ik een log maken!
 
Begrijp ik ook, maar zoals ik al zei moet je wel eerst 100% proberen om het te voorkomen... Juriaan heeft idd nog niet gezegd dat ie het 100% wou gaan doen dusss...

En kijk nou toch eens aan....

Wat was er gebeurd als niemand hem had proberen te overtuigen en direct met advies was gekomen hoe en wat?
Nee, dit laatste is geen 8rafgelul.

Maargoed, laten we allemaal Juriaan steunen en de trijdbijl begraven. Iedereen heeft weer iets geleerd, en daar is dit board voor. Toppie toch!

Originally posted by Freakyfreek


Waarom jij dan zo eigenwijs?
je kan ook begrijpen wat ik bedoel!
of snap jij het echt niet???
 
Back
Naar boven