XXL Nutrition

Wat zou jij doen als je 9 weken had? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Originally posted by Juriaan
.... ik moet gewoon meer gaan eten en ff doorbijten ....
Bro's THANX! ....

TOP Juriaan ben blij dat je het niet doet !!! Zoals ik je al eerder verteld heb en je ook gezien heb, weet je wat er met goed eten en hard trainen te bereiken is ;)

Zeker de eerste jaren.

Idd RESPECT

Groet Smalluser :thumb:
 
Thanx Bro
 
Kijk, nu is mijn dag weer goed...
 
Wist je nog T, wie altijd het hardst riep ik ga nooooooi kuren :wave:

Maar ja ga toch naturall door!

Thanx broz!
 
ik houd jullie op de hoogte als ik aan de 1-test ga
 
Laatst bewerkt:
Alleen is 1-test (prohormoon) niet even slecht als AS? Daarvoor gelden toch dezelfde kwalijke bijeffecten?

Dat je wilt kuren kan ik me best wat bij voorstellen, groeien duurt lang en je zit continue met jezelf dat je je te mager vind. En als je je zelf niet accepteert is toch vaak de snelste oplossing in je ogen de beste. Ikzelf zou ook graag willen dat ik er al aan toe was, ik ben nog magerder en weeg minder als juriaan, en kan me daardoor er best wel wat bij voorstellen hoe groot de drang is naar zo'n kuur.
 
Welnee 1-test en AAS zijn nog heel verschillend avg, 1-test is een zwakke vorm van primo zonder 1-methyl groep.

Gezond is het niet omdat je toch indirect met je hormonen aan het kloten bent, maar 4 weken 1-test is veeeeeeel minder slecht als echt gaan kuren!
 
RESPECT..

Juriaan heb respect voor je eigen lichaam. Wat maakt die 5 kilo meer of minder nou uit op je vakantie. Heb vertrouwen in jezelf en dan heb je ook zonder AS en goede vakantie
 
Originally posted by Juriaan
Gaat me niet echt om het aankomen, maar ik wil droge pure spiermassa, ik heb een strakke buik en wil die echt niet kwijt

Als je je vetpercentage niet wilt verhogen zul je er ook rekening mee moeten houden dat je niet tot nauwelijks spier aankomt.
 
Precies, het is of het een of het ander. Je kunt niet zo strak blijven als je nu bent en maximaal spiergroei verkrijgen.

Je kunt wel heel iets vetter worden en redelijk / matig groeien (doe ik voornamelijk, bulk niet, eet gewoon goed).

Of je kunt echt bulken, en dan kom je in vet behoorlijk aan, maar in spieren net zo!

Het liefste zou ik ook echt willen bulken, maar zelf zit ik met eten een beetje in de knoei, krijg het er gewoon niet in die hoeveelheid... (zeg 4500 Kcal +) en voel me dan echt niet meer fijn. Tis ook gewenning, maar daar werk ik op m`n eigen manier heel langzaam naartoe.

Geduld en doorzettingsvermogen!!!
 
Ik las op een ander board dat je in het weekend helemaal niet op je voeding let en aardig doortrek met je vrienden. Als je prohormonen gaat gebruiken zal je evengoed je voeding en je leefsT moeten gaan aanpassen. Daarom vind ik deze discussie zo jammer. je klaagt steen en been over dat het zo traag gaat maar je wilt eigenlijk op een snelle manier massa winnen zonder er de tijd voor te nemen. ik weet niet wat je nu weegt maar volgens mij heb je best een mooie sprong gemaakt het afgelopen jaar. Ik zou nu voor de winter flink de voeding opschroeven en dan rond mei kan je altijd weer je vet naar beneden brengen. Als je echt een ecto bent hoef je echt niet bang te zijn dat het er dan niet meer afwil.
 
Originally posted by Juriaan
Welnee 1-test en AAS zijn nog heel verschillend avg, 1-test is een zwakke vorm van primo zonder 1-methyl groep.

Gezond is het niet omdat je toch indirect met je hormonen aan het kloten bent, maar 4 weken 1-test is veeeeeeel minder slecht als echt gaan kuren!

Yeah Right!!

Heb er een andere ervaring mee.
 
Ho...wacht ff...Jur letwel degelijk op z'n voeding. Alleen geen 7 dagen per week. Tuurlijk is het beter om dat wel te doen, maar als deze knaap weinig groei heeft dan heeft dat weinig te maken met die dag dat hij feest! (wat nog niet elk weekend is)

Enne, niet om het een of ander, mat wat jij uitgevreten hebt met die 1-t snap ik niet...
 
Blijkt uit studies en praktijk dat steeds meer mannen die 1-test hebben gebruikt voor behandeling van Gyno moeten worden onderzocht in ziekenhuizen. weet dat jij een grote promoter bent van prohormonen en goede resultaten hebt gezien in je omgeving maar ik heb hele andere berichten gelezen en gehoord en maar niet te spreken over eigen ervaring.

2e punt over die voeding. Hij schreef zelf dat hij in het weekend niet op zijn voeding let en hij het fitness/ bb niet belangerijk genoeg vind. Dan denk ik dat je dus gewoon lekker snel wilt groeien zoals we een ander hebben gehad op dit board. Als hij in 1 jaar 9 kilo aankomt moet hij niet zeuren en zeker niet gaan zeuren dat hij niet meer wil gaan eten omdat hij anders een horecaspoiler krijgt. Hij wil groeien, dan moet hij eerst de weg van de training volgen en de weg van het ijzer. (pro)hormonen kunnen altijd nog. Maar zeker niet met 19.
 
Vanuit mijn achtergrond (scheikundig met grote intresse in pharmacologie), zonder rapporten te hebben gelezen hier over, zou ik bijvoorbaat al concluderen dat het verschil in werking tussen prohormonen en anabole steroiden zeer klein is. Of te wel ik ben het in basis met Diver2000 eens ; dit soort middelen zijn zeker niet onschuldig. Wel moet daarbij gezegd worden dat prohormonen een extra bewerking moeten ondergaan in het lichaam, waardoor er in principe vanuit het lichaam meer controle is over de werking.

Wat ik me alleen nu afvraag is dit, moet bij dit soort middelen niet een anti oetsrogeen gebruikt worden, en zijn dan de veel gebruikte methoxyisoflavonen afdoende, en hoe zit het met de belasting van de lever ? iemand enig idee ?
 
Originally posted by Big Byron
Nadat je gekuurd hebt bestaat er niet meer zoiets als naturel verder gaan, tenzij je bereid bent het overgrote deel spieren in te leveren.


Mijn vraag : stel dat je je kuurt , dan stop je, verlies jeheel wat spieren en kom je terug een natural.

Zullen je verdere trainingen zonder AAS trager verlopen dan alsof je ervoor geen ASS gebruikte?? (De vraag is dus of AAS je later zullen beletten nog te groeien (zonder AAS) op je vroegere tempo) Zo ja, waarom dan??


Greetz
 
Laatst bewerkt:
Originally posted by BigFil
.... Mijn vraag : stel dat je je kuurt , dan stop je, verlies jeheel wat spieren en kom je terug een natural.

Zullen je verdere trainingen zonder AAS trager verlopen dan alsof je ervoor geen ASS gebruikte?? (De vraag is dus of AAS je later zullen beletten nog te groeien (zonder AAS) op je vroegere tempo) Zo ja, waarom dan?? ....

Wow complexe vraagstelling :) als ik de vraag begrepen heb denk ik ;
Dat je na een kuur naturel sneller vooruit gaat als ervoor.
Waarom dan ? Omdat ik denk dat je als 'naturel' na de kuur met de gewonnen spiermassa van een kuur, meer potentiele spiermassa hebt als voor de kuur.

Groet Smalluser :thumb:
 
Originally posted by Shadum
Vanuit mijn achtergrond (scheikundig met grote intresse in pharmacologie), zonder rapporten te hebben gelezen hier over, zou ik bijvoorbaat al concluderen dat het verschil in werking tussen prohormonen en anabole steroiden zeer klein is. Of te wel ik ben het in basis met Diver2000 eens ; dit soort middelen zijn zeker niet onschuldig. Wel moet daarbij gezegd worden dat prohormonen een extra bewerking moeten ondergaan in het lichaam, waardoor er in principe vanuit het lichaam meer controle is over de werking.

Wat ik me alleen nu afvraag is dit, moet bij dit soort middelen niet een anti oetsrogeen gebruikt worden, en zijn dan de veel gebruikte methoxyisoflavonen afdoende, en hoe zit het met de belasting van de lever ? iemand enig idee ?

Het inspuiten van kant en klare hormonen is toch wel even wat anders dus. Je zegt het zelf al. Helemaal onschuldig is het nooit, en dat is ook logisch. Het past nu eenmaal de hormoonspiegels aan...

Afhankelijk van welke typen je gebruikt moet je wel of geen anti oestrogenen gebruiken.
Wat de toxiteit voor de lever betreft...dit is weer hetzelfde verhaal als hierboven. Er zijn prohormonen die niet via de lever gaan...
 
Originally posted by smalluser


Wow complexe vraagstelling :) als ik de vraag begrepen heb denk ik ;
Dat je na een kuur naturel sneller vooruit gaat als ervoor.
Waarom dan ? Omdat ik denk dat je als 'naturel' na de kuur met de gewonnen spiermassa van een kuur, meer potentiele spiermassa hebt als voor de kuur.

Groet Smalluser :thumb:

De vraagstelling was idd een beetje overdreven :eek2:
Maar bedankt voor de info. Ik dacht eigenlijk dat het omgekeerd zou zijn.
 
Hmm inderdaad iets te kort samengevat ; de werking van prohormonen en anabole steroiden zijn opzich gelijk, vooropgesteld dat de metabole (voor loop) route van prohormonen meer inmenging van het lichaam toelaat (hoop dat dit niet te technisch gesteld is). Ik ga er zelf vanuit dat het lichaam dit doet, maar heb hier nog geen onomstoten bewijs over gelezen.

Interresant is het aanhalen van prohormonen die buiten de lever om geconverteerd worden .... ik wist nog niet dat die op de markt waren , weet iemand merk/stof namen ?
 
Back
Naar boven