Fitness Seller

Wat zou jij doen als je 9 weken had?

Bezoekers in dit topic

Ik leef net als Juriaan, in het weekend let ik minder op me voeding, probeer wel voldoende eiwitten te halen, maar ik vreet met me vriendin mee, en ik zuip met me vrienden mee. Tjsa, tuurlijk is 7 dagen per week beter, maar zelf heb ik dit zo gewoon nodig en me vriendin vindt het ook wel zo prettig, de gulden middenweg. toch ben ik op deze wijze in 3,5 jaar 18 kg. aangekomen en vet verloren.. dus het kan allemaal wel..

Juriaan zal gewoon 5 dagen serieus 100% moeten geven, in het weekend ze eiwitten in elk geval hoog houden en dan is de avond stappen met zuipen mischien niet goed, maar je zal echt nog wel vooruitgaan..
 
Originally posted by BigFil


De vraagstelling was idd een beetje overdreven :eek2:
Maar bedankt voor de info. Ik dacht eigenlijk dat het omgekeerd zou zijn.
Ja dacht ik ook, waarom zou je na een kuur sneller vooruit gaan?
Het is juist zo dat hoe langer je naturel blijft, hoe verder je kan gaan omdat je als naturel al de nartuurlijke potentiële grens hebt gelegd.
De periode na een kuur ben je juist zwakker en presteer je aanzienlijk minder.
 
Originally posted by admin
.... Ja dacht ik ook, waarom zou je na een kuur sneller vooruit gaan? ....

Lees nou eens wat er staat.... ;)

De winst van een kuur gebruik je in je periode na je kuur dus als je niet gebruikt. Maw in de naturelle periode (na je kuur als je niet gebruikt) benut je de gewonnen spiermassa (die je wint door de kuur) om 'sneller' vooruit te gaan.

Groet Smalluser :thumb:
 
Dat had ik idd gelezen, alleen gaat het niet alleen om spiermassa gebruiken maar vooral spiermassa behouden na een kuur.
Je gaat dus tijdelijk in de kuur wel vooruit maar dat neemt niet weg dat je na een kuur voor een zware periode komt te staan om 1. alles te behouden en 2. naturel nog verder te komen zonder de exogene invloed van as.

Dus daarom zeg ik, beter naturel zo ver mogelijk gaan, en dan pas de hulp inroepen van as om die natuurlijke grens te doorbreken, maar dan moet je wel regelmatig blijven kuren....
 
Ik denk toch wel dat het ff anders is als je 4 weken lang 2 maal dagelijks dagelijks 6 squirts transdermal(of oral) 1-test/4-ad kuurt, als dat je 12 weken lang test/qe gaat injecteren evt gestackt met d-boll.

Ik denk niet dat je dit tegenover elkaar kanm vergelijken, dus een betere conclusie is dat prohormonen bij een niet overdreven dosis een stuk minder schadelijk zijn als echte AAS!

In het product wat ik wil proberen zit 2270mg 1-test en 9800 mg 4-ad!
 
Ik denk niet dat je dit tegenover elkaar kanm vergelijken, dus een betere conclusie is dat prohormonen bij een niet overdreven dosis een stuk minder schadelijk zijn als echte AAS!

In het product wat ik wil proberen zit 2270mg 1-test en 9800 mg 4-ad!
Nou, dan zit je goed Juriaan! 2270 mg voor 4 weken is 81 mg 1-test per dag, dat zal inderdaad niet zo schadelijk zijn.

Goh, wat zal je daar op groeien......

Ok, beetje flauw misschien, maar zoals wellicht bekend ben ik niet zo'n fan van 1-test. Vind de resultaten toch tegenvallen voor het geld.

Zelf heb ik toen 200mg/dag gebruikt voor 4 weken en amper er wat mee opgeschoten, laat staan met 81 mg!
 
Paar dingen, je vergeet de dosis 4-ad die erin zit, het is een transdermal dus neemt beter op als een oral en het leuke dat op bb.com one+ momenteel een rage is waar resultaten tussen de 2-8 kilo mee gehaald worden en ook in lage dosering zoals ik zeg!
 
Originally posted by Juriaan
Paar dingen, je vergeet de dosis 4-ad die erin zit, het is een transdermal dus neemt beter op als een oral en het leuke dat op bb.com one+ momenteel een rage is waar resultaten tussen de 2-8 kilo mee gehaald worden en ook in lage dosering zoals ik zeg!

Ja, en jij was ook degene die dacht dat je met g-force weightgainer 12 kilo in 2 weken mee kon halen.
 
Ja, en jij was ook degene die dacht dat je met g-force weightgainer 12 kilo in 2 weken mee kon halen.

LOL :o kom op ga even iemand anders vervelen J!
 
Laatst bewerkt:
What the **** is een transdermal, moet je dat snuiven (lol).
Tjek anders bdcnutrition.com. daar ken je die bouwstoffen bestellen van die test1 en ad4 producten. Tot welke leeftijd kun je spiermassa aanmaken, is daar uberhaupt wel een grens voor?!
 
Trandermal wordt opgenomen via de huid, en je kan spiermassa blijvan aanmaken tot je 80 igste bij wijs van spreke!

Neem een voorbeeld aan 3xl die traint al meer dan 10 jaar naturel en is ook erg groot dus wees maar niet bang dat je na een jaar niks meer aankomt, alleen hoe langer je traint hoe langzamer het gaat met aankomen in spiermassa!
 
Gewoon gaan beginnen en dan aan het einde wel eerlijk zijn en je resultaten posten. Kijken we dan wel wat je er mee bent opgeschoten en wat je kwijt bent geraakt aan geld.
 
Originally posted by Juriaan
Paar dingen, je vergeet de dosis 4-ad die erin zit, het is een transdermal dus neemt beter op als een oral en het leuke dat op bb.com one+ momenteel een rage is waar resultaten tussen de 2-8 kilo mee gehaald worden en ook in lage dosering zoals ik zeg!

Ik weet niet waar je besteld maar de pro hormonen uit het buitenland worden vaak onderschept. Oldy is zo ook ze poen kwijt geraakt
 
Ik heb niks besteld uit het buitenland ben hard bezig met wat jongens die ik ken om het te kunnen regelen!
 
Zijn ze in belgie nog legaal?? Anders zou je effe naar Belgie rijden en het gewoon meenemen..
 
Originally posted by soulreaver
Zijn ze in belgie nog legaal?? Anders zou je effe naar Belgie rijden en het gewoon meenemen..
Nope...
 
Originally posted by M@k@vElI


Ik weet niet waar je besteld maar de pro hormonen uit het buitenland worden vaak onderschept. Oldy is zo ook ze poen kwijt geraakt
Klopt, doe ik dus niet meer. Je kan het trouwens hier ook wel krijgen...
Ik wist niet dat je het over een transdermal had, goede keuze als je toch wilt beginnen. Zelf heb ik ook Equimax erbij gebruikt, niet alleen 1-test dus.

Wat Diver2000 zegt sluit ik me volledig bij aan. Gewoon doen, je hebt een keuze gemaakt, maar post ons wel de resultaten. Succes in ieder geval.

SR: Volgens mij zijn ze in Belgie nog zowat illegaler dan in NL. Zelfs ephidrine mag daar niet vertelde de eigenaar van de sportschool in Brussel.
 
Back
Naar boven