XXL Nutrition

Wat zou jij doen als je Joran van der sloot in je slaap kamer aantreft?

Wat doe jou?


  • Totaal stemmers
    30

Bezoekers in dit topic

Kijken of hij kan vliegen oftewel uit het raam flikkeren.
 
Verkoop mn vriendin
 
kk hard slaan!

en aan de ouders van natalie gaven ;)
 
ik moet er nog iets bij zetten voor Luppie: ik zou hem behandelen als een held
 
slaap kamer ?
 
hoe komt het dat je joran direct met je slaapkamer associeert seagal?
 
hoe komt het dat je joran direct met je slaapkamer associeert seagal?

omdat hij je vrouw probeert te stelen om daarna te verkopen.

en je vrouw ligt net lekker te slapen
 
Die thaise hoer kopen en hem buitenzetten
 
.....vragen of ik groepskorting krijg, als ik in 1 keer 10 vrouwen koop.
 
Wat hij gedaan heeft is niet goed te praten. Maar buiten dat, de persoon Joran zou ik best mee kunnen chillen en mee kunnen lachen denk ik.

Uitgekookte persoonlijkheid, alleen was hij blijkbaar nog niet zover dat hij voldoende ruimte in z'n geest had om zaken weg te zetten voor het leven.

Voor iemand die partners in crime wou worden vol gefaalt, elke nieuwe persoon die je ontmoet deel je niets mee, en je vraag ook niet naar iemand anders dossier. En als er toch doorschemeringen tussen je oren vallen, horen ze daar tot de dood te blijven.
 
Vastbinden > Peter R. de Vries bellen > Cash vragen
 
Dude, post die shit ff in het gare hanehok. Er staat al genoeg crap op het forum.
 
Mijn slaap kamer of mijn keu ken?

;)
 
ik laat het aan mijn vrouw over wat er met hem gebeurd, zwaarder kun je IMO niet gestraft worden!
:roflol:
 
Ik zou hem vragen of er kwantumkorting op zo'n thai zit:D
 
ik zou vragen wtf hij op mn kamer doet. ik bedoel... de deur is op slot, heb em niet binnen gevraagt, en erg goed ken ik hem nou ook weer niet. al lijkt het me wel een gezellige kerol die wel in is voor een geintje enzo. Dus waarschijnlijk gewoon die avond mee laten stappen. Kan ie meteen de drankjes betalen, hoorde dat ie een kapitale villa bewoont inmiddels en keukenhulpjesmarktmanager is.
 
Back
Naar boven