MuscleMeat

Wat zou jij kopen? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik heb een iPad gekocht toen ik wat geld over had, geen spijt van :).
 
Gewoon sparen, of van de zomer met vrienden op vakantie gaan kost je ook zo al een paar honderd euro.
 
Uitgaan/Vakantie, evt voor rijbewijs opzijleggen, kost ook een flinke duit.
Scooter en brommer zijn wel leuk enzo, maar zou ik geen geld aan verspillen tenzij je echt een gemotoriseerd vervoertmiddel nodig hebt. T'is gewoon allemaal dikke troep die brommers.
 
Uitgaan/Vakantie, evt voor rijbewijs opzijleggen, kost ook een flinke duit.
Scooter en brommer zijn wel leuk enzo, maar zou ik geen geld aan verspillen tenzij je echt een gemotoriseerd vervoertmiddel nodig hebt. T'is gewoon allemaal dikke troep die brommers.

Idd aan brommers is er wel altijd iets kapot etc, maar ik vind t gewoon zalig om mee te rijden. Omdat ik vroeger ook wel eens parcour reed.
 
follistatin 344
 
Op jouw leeftijd gaf ik m'n geld lekker uit tijdens het uitgaan, beetje sparen voor rijbewijzen ernaast en klaar ben je.
Dit dus, gewoon uitgaan en wat sparen voor de zomervakantie en je auto-rijbewijs mocht je die niet van je ouders krijgen. Je moet nu niet gaan sparen voor een huis later want die bedragen die je nu verdient vallen in het niet met wat je na je studie gaat verdienen waarschijnlijk.
 
Een elite membership zodat je je nick kan veranderen?
 
Rijbewijs en sparen voor als je het huis uitgaat.
Spijt van dat ik dat nooit heb gedaan!
 
follistatin 344

Ik ga hoogstwaarschijnlijk altijd naturel blijven.

Dit dus, gewoon uitgaan en wat sparen voor de zomervakantie en je auto-rijbewijs mocht je die niet van je ouders krijgen. Je moet nu niet gaan sparen voor een huis later want die bedragen die je nu verdient vallen in het niet met wat je na je studie gaat verdienen waarschijnlijk.

Autorijbewijs krijg ik idd van m'n ouders, enja nu al voor huis sparen lijkt me ook wat vroeg :p

Een elite membership zodat je je nick kan veranderen?

Zoveel belang hecht ik niet aan een naam.
 
Of dingen (2dehands) die amper waarde verliezen, dat als je het huis uitgaan gewoon terug verkoopt?

Zo doe ik het met home-gym spullen. 2dehands koopjes opkopen en lekker thuis trainen en als het wegmoet amper verlies tot zelfs winst maken...
 
Consumeren = behoefte bevredigen. Geen specifieke behoefte...niet consumeren...dus: gewoon sparen ;-)
 
Back
Naar boven