XXL Nutrition

Wat zou jij wensen mocht je 1 wens mogen doen?

Bezoekers in dit topic

Ik zou wensen dat ik alles zou begrijpen. :eyebrow:
 
Herlderzienheid op alle vlakken en daar perfect mee om kunnen gaan.
 
Een leven vol gezondheid voor een ieder die mij aan het hart gaat (daar hoor ikzelf natuurlijk ook bij)
 
Ik wenstte een eigen gym waar wel alle dingen staan die er nodig zijn om goed te traine en natuurlijk dat alle mensen gezond zouden zijn en mensen die nu ziek zijn van hun rotziekte af zijn
 
Ik wens een oude trabant, die knettert en sputtert, maar altijd rijdt en niet te vaak stuk is...
 
Hiekie zei:
Ik wenstte een eigen gym waar wel alle dingen staan die er nodig zijn om goed te traine en natuurlijk dat alle mensen gezond zouden zijn en mensen die nu ziek zijn van hun rotziekte af zijn
1 van de eerste(n) die aan zichzelf denken? ??? ;)

Als die wensen die hier staan echt uit zouden komen zou je dan ook aan je medemens denken? (deze vraag geld in het algemeen dan...)
 
dat iedereen gelukkig is.
of dat iedereen een penis op zijn of haar voorhoofd heeft, dat lijkt me ook wel humor.
 
ik wens dat ik vrouwen kon begrijpen :P
 
roxxe zei:
ik wens dat ik vrouwen kon begrijpen :P

vroeg een man die een drenkeling had gered aan God nadat deze hem een wens aanboodt ,

man zei : ik wil een autostrade want ik durf niet vliegen en de boot naar amerika dat duurt me te lang
dus een mooie autostrade van hier tot in amerika voor mij

>God zei : man dat is te materieel , wens jezelf iets minder tastbaar

man zei : ok dan ik wil de vrouwen begrijpen , hun gevoelens en waarom ze dikwijls doen wat ze doen
















>God zei : die autostrade met 3 of 4 rijvakken :D
 
@ Little me: :roflol: :lol:

Ik zou wensen dat ik de rest van me leven gelukkig en gezond was, dus lekker veel nken, bffen gepijpt worden enz...
 
jay_c zei:
Zou wensen dat er vrede en vrijheid en geen armoede meer in de wereld was.

lekker origineel zelf verzonnen? :D
 
roxxe zei:
ik wens dat ik vrouwen kon begrijpen :P


dat kan ik al .

ik wens dat roxxe veranderde in een grote konijnenkeutel
 
Little Me zei:
vroeg een man die een drenkeling had gered aan God nadat deze hem een wens aanboodt ,

man zei : ik wil een autostrade want ik durf niet vliegen en de boot naar amerika dat duurt me te lang
dus een mooie autostrade van hier tot in amerika voor mij

>God zei : man dat is te materieel , wens jezelf iets minder tastbaar

man zei : ok dan ik wil de vrouwen begrijpen , hun gevoelens en waarom ze dikwijls doen wat ze doen
















>God zei : die autostrade met 3 of 4 rijvakken :D


WHHAHAAHA

nice :cool:
 
Iets minder vrolijk: Dat er geen aids en kanker meer is. :mad:
 
Ik zou wensen dat al jullie wensen uitkwamen maar dat er altijd wat te wensen overbleef. Wanneer we ophouden te wensen houden we op met dit leven.

Dus ik wens voor mezelf en iedereen dat we nog veel en lang wensen mogen vervullen.
 
jay_c zei:
Zou wensen dat er vrede en vrijheid en geen armoede meer in de wereld was.

Hey Jay dit is geen miss verkiezing hoor :D


Ik zou wensen dat ik en de mensen waar ik van hou gezond blijven.....
 
Ik zou wensen dat alle mensen in vrede naast elkaar zouden leven en elkaar altijd zouden helpen.


:rolleyes:



Of w8 eens, nee, ik zou wensen dat alle macht, geld en mooie vrouwen voor mij alleen zijn.
Of zijn dat drie wensen? :rolleyes:
 
Ik zou wensen dat Koetje een geit werd
 
dat ik super ben in alle opzichten. ubermensch
 
Back
Naar boven