MuscleMeat

Wat zou jij wensen mocht je 1 wens mogen doen? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

mosfet

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
9 jul 2004
Berichten
592
Waardering
0
Een onzinnige vraag die mij al uren en uren aan studietijd heeft gekost (samen met nog zoveel andere onzinnige vragen).
Met zo een vraag droom je al rap enkele uren weg.
Anyway, ik weet wat ik zou wensen:

Ik wens dat ik mezelf kan "shapen". Zowel fysiek als mentaal als karakterieel en dit altijd en overal. Door de vele uren denkwerk heb ik er nog een hoop "voorwaarden" aanvast hangen maar die spaar ik u.:D

... yeah I know... I should get a life... but everything beats studying :rolleyes:
 
Ik zou wensen dat ik ontelbaar wensen kan doen die allemaal uit gaan komen. Dan zie ik wel verder :cool:
 
Wel mijn wens zou zijn dat ik oneindig veel keer opnieuw mocht wensen , problem solved en hoef je jezelf niet te pijnigen met al dat " wat zal ik wensen denkwerk "


graag gedaan , :D
 
huckfinn zei:
Ik zou wensen dat ik ontelbaar wensen kan doen die allemaal uit gaan komen. Dan zie ik wel verder :cool:
net iets sneller :D
 
Little Me zei:
Wel mijn wens zou zijn dat ik oneindig veel keer opnieuw mocht wensen , problem solved en hoef je jezelf niet te pijnigen met al dat " wat zal ik wensen denkwerk "


graag gedaan , :D

kun je zien wat die alladin een domme lul was,

wie wenst er nu dat zijn aapje een olifant wordt?
 
doet me denken aan een bepaalde koning... Midas of zo? :D

be carefull what you wish, you may just get it.....

k zou wensen dat er niks meer te wensen was.
 
builderB zei:
doet me denken aan een bepaalde koning... Midas of zo? :D

be carefull what you wish, you may just get it.....

k zou wensen dat er niks meer te wensen was.
hij was gewoon dom, hij wenste dat alles wat hij aanraakte in goud veranderde


maar ik zie het kwaad niet in van een levensvoorraad bier

ja misschien dat je moddervet word, maar dat wens je er maar een eigen gym bij
 
builderB zei:
doet me denken aan een bepaalde koning... Midas of zo? :D

be carefull what you wish, you may just get it.....

k zou wensen dat er niks meer te wensen was.
heel gevaarlijk aangezien er dan ook geen slechte dingen meer te wensen zijn

daarop dieper gaande wens je dan alles dus gebeurt er niks of enkel je laatste wens die geen tegenwens meer krijgt


of was dit te diep ?? :D
 
huckfinn zei:
Ik zou wensen dat ik ontelbaar wensen kan doen die allemaal uit gaan komen. Dan zie ik wel verder :cool:


Haha , altijd als iemand me deze vraag stelt dan heb ik dit als antwoord :D
 
Ik zou wensen dat ik perfect was. ;)
 
LangeMan zei:
Ik zou wensen dat ik perfect was. ;)

Ben je toch Langeman! Komop zeg... ik verwacht niets minder van je dan dat je zegt: ik ben de god Langeman en ik ben perfect en niemand is perfecter dan ik (en zo is het ook... enkel ben ik een beetje perfecter :p)

Wat ik zou wensen: een auto met 4 echte vrienden derin die elk 100 knappe vriendinnetjes hebben en elk vriendinnetje is single en wilt mij etc... en in de koffer een paar koffers geld of goudstaven ... waarmee ik dan eigen gym begin etc...
 
M'n lichaam veranderen. Dat ik gewoon op 5% vet kon leven. En daarmee kon groeien alsof ik op 15% vet zit. En een smalle taille/grote borst.
 
mosfet zei:
Een onzinnige vraag die mij al uren en uren aan studietijd heeft gekost (samen met nog zoveel andere onzinnige vragen).
Met zo een vraag droom je al rap enkele uren weg.
Anyway, ik weet wat ik zou wensen:

Ik wens dat ik mezelf kan "shapen". Zowel fysiek als mentaal als karakterieel en dit altijd en overal. Door de vele uren denkwerk heb ik er nog een hoop "voorwaarden" aanvast hangen maar die spaar ik u.:D

... yeah I know... I should get a life... but everything beats studying :rolleyes:

ohja: dat of de onvoorwaardelijke liefde en toegang tot de bankrekening van Jessica Alba :D lol

Indd ik zou ook kunnen wensen dat ik er oneindig veel kan krijgen... maar zie dat je daardoor die ene wens verspeelt :D ... Als die kabouter je te hebberig vindt, dan heb je geen wens meer :D crazy leprachauns
 
ik zou wensen dat weet ik veel ik zou de geest vrij wensen ofzo

k*tvraag kheb niks te wensen jah misschien meer massa :P
 
zinzat zei:
maar ik zie het kwaad niet in van een levensvoorraad bier

Er waren eens een Fransman, een Duitser en een Engelsman in een zwembad die daar een meisje in moeilijkheden zien... dus ze springen te water en ze redden haar... zegt dat meisje, bedankt dat jullie mijn leven gered hebben, om het goed te maken zal ik jullie een wens in vervulling laten gaan als jullie van de duikplank springen...

Dus die Fransman gaat eerst, neemt een aanloop en roept "CHAMPAGNE" terwijl hij van de duikplank duikt... en ja hoor het hele zwembad wordt in 1 keer champagne.
Als hij eruit is is het de beurt van de Duitser... die neemt een aanloop en roept hard "BIER" en land met een verschrikkelijke plons in een groot bad met heerlijk bier.
Dan is het de beurt aan de Engelsman, hij neemt ene aanloop, maar struikelt op de duikplank en roept terwijl hij bijna valt "oh shit" ..........
 
DiSTuRBeD zei:
Ben je toch Langeman! Komop zeg... ik verwacht niets minder van je dan dat je zegt: ik ben de god Langeman en ik ben perfect en niemand is perfecter dan ik (en zo is het ook... enkel ben ik een beetje perfecter :p)

Wat ik zou wensen: een auto met 4 echte vrienden derin die elk 100 knappe vriendinnetjes hebben en elk vriendinnetje is single en wilt mij etc... en in de koffer een paar koffers geld of goudstaven ... waarmee ik dan eigen gym begin etc...

Ik ben verre van perfect :P

Schouder blessure, daardoor nog steeds dun, paranoia, enorm lui.

Ben wel heel blij met me knappe koppie (zie avatar) :cool:
 
huckfinn zei:
Ik zou wensen dat ik ontelbaar wensen kan doen die allemaal uit gaan komen. Dan zie ik wel verder :cool:
Raar maar ik had nét dezelfde zin in gedachten!
 
Zou wensen dat er vrede en vrijheid en geen armoede meer in de wereld was.
 
LangeMan zei:
Ik ben verre van perfect :P

Schouder blessure, daardoor nog steeds dun, paranoia, enorm lui.

Ben wel heel blij met me knappe koppie (zie avatar) :cool:

Heb er al andere gezien van je :) en ze waren allen op zen minst geslaagd :D
 
Ik ga er ff vanuit dat je niet mag wensen dat nog een miljoen andere wensen mag doen. Dan zou ik wensen dat het ouderdoms/aftakelingsproces mij bespaard blijft en ik me eeuwig kan blijven ontwikkelen.
 
Back
Naar boven