AndroidHealthClinic

Watchout's Log DeFranco's Training Style (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Squat
3x5x 75kg

MP
3x5x 32.5kg

Barbel Row
3x5x 45kg

Mixed pull-ups
3 (handpalm naar mijn gezicht)
4 (handpalm van mij af breed)
5 (handpalm van mij af smal)

P.S. nog geen last van Keto verschijnselen oid
 
Squat
3x5x 80Kg

Bench
3x5x 55Kg

Deadlift
1x5x 80Kg

Dips
5/5/3

Nog geen last van KETO verschijnselen
 
Squat
3x5x 80kg

Bench
3x5x 57.5kg

Deadlift
1x5x 90kg

Dips
5x/5x/5x
 
Squat
3x5x 85kg

MP
3x5x 37.5kg

Barbel Row
3x5x 50kg

Pull-up
5/5/5 met hulp

Lekkere training :D
 
Squat
3x10x 60Kg

Bench
2x5x 60kg
1x3x 60kg

Deadlift
1x5x 90kg
1x2x 100kg

Dips
5/5
 
Beste allen,

Ik wil dit log weer nieuw leven in blazen en weer vol voor gaan.
Ik heb een tijdje een ander log gehad in het andere trainingsgedeelte meer gericht op bodybuilding.

Maar enige tijd geleden ben ik door mijn rug gegaan(vermoedelijk door squatten en deadliften) en heb en heb dus enige tijd niet kunnen trainen. aantal weken geleden weer begonnen met rustig opbouwen hier en daar weer rustig begonnen met voetballen.

Alles gaat nu weer vrij goed moet ik zeggen, maar uit voorzorg squat en deadlift ik wel met een riem heb wel het idee dat ik hierdoor een stuk minder last van mijn rug heb. kan ook door het idee komen omdat ik een riem om heb maar voor mij werkt het wel fijn.

Ik hoop dat ik veel reacties krijg en commentaar wat natuurlijk altijd leuk is.

Om een idee te geven van mijn training hier de training van afgelopen Maandag

Squat
14x baar
10x 50kg
8x 70kg
3x5x 80kg

Bench
20x baar
12x 40kg
8x 50 kg
3x5x 55 kg
1x5x 60kg

BOR
14x baar
10x 40kg
3x5x 50kg

+ nog een curl set
 
Okay kerel ik zou zeggen gaan met die log en ik volg je!;)
 
Super! Thnx mate:D
 
Als jij daardoor minder of geen last hebt, mooi met riem trainen zou ik zeggen.
Benieuwd naar je vorderingen straks, ga je log ook in de gaten houden ;)
Ben jaloers op je bench :)
 
Thnx:D
opwarm setjes doe ik zonder riem maar zodra ik denk van hey! ik moet een riem gebruiken dan doe ik dat ook direct want straks heb ik weer blessures.
M'n bench suckt zwaar hoor ik heb er al een tijd moeite mee weet ook niet hoe het komt
 
Ik blijf al een tijdje steken op setjes met 40 kilo, zooooooooooooo balen.
Mijn triceps/schouders etc zijn gewoon nog niet sterk genoeg.
Richt mij daarom nu ff meer daarop en ben een stapje lager gaan zitten op de bench. Pak nu gewoon meer reps. Hoop straks op meer progressie ;)
 
maar voor een dame is dat toch niet zo slecht?
ik 22 jaar man 5x60kg max is eigenlijk wel slecht vergeleken met de rest van mijn stats vind ik zelf.
 
Nee joh wrm slecht? en niet vergeten ....je bent er een tijdje uit geweest, rustig weer opbouwen. Knal je de rest straks voorbij ;) Doe je ook iets speciaals met je voeding?
 
Ja dat is ook zo maar goed, en voor voeding doe ik (nog) niks speciaals.
heb wel een schema opgesteld waarmee ik eventueel a.s. maandag mee wil beginnen. zit dan rond deze waarden 155 eiwitten 250 koolhydraten en 50 vetten is samen ongeveer rond de 2000 kcal.

Ik weet het, het is niet veel maar zal voor mij wel werken denk ik, aangezien ik normaal ongeveer dit eet. 200ml melk+brinta 6 boterhammen met kaas/pindakaas//kipfilet aardappelen/groenten/vlees.
 
Logje gaat nu al lopen:D
 
2000 lijkt mij niet veel volgens mij mag jij wel 2500 hebben of meer zelfs maar wat voedingsschema's aangaat ben ik een zero :p Daar kan een ander je vast veeeeeel beter advies in geven. De meesten boeken best veel progressie in combinatie met de juiste voeding. Post anders misschien je voedingsschema in die sector dan kunnen ze je adviseren;)
 
Ik mag meer hebben ja, maar doordat ik al niet zoveel at wil ik het langzaam aan gaan proberen dus ga eerst ff een maandje hierop zitten en dan kijken we hoe het gaat. ik hou de spiegel wel in de gaten. en als mijn krachtstats omhoog gaan en bf wat naar beneden dan vind ik het best. heb niet echte super doelstellingen gewoon wat droger en heeel veeel sterker :D maja wie wil dat niet:p
 
Ik mag meer hebben ja, maar doordat ik al niet zoveel at wil ik het langzaam aan gaan proberen dus ga eerst ff een maandje hierop zitten en dan kijken we hoe het gaat. ik hou de spiegel wel in de gaten. en als mijn krachtstats omhoog gaan en bf wat naar beneden dan vind ik het best. heb niet echte super doelstellingen gewoon wat droger en heeel veeel sterker :D maja wie wil dat niet:p


;)
 
Training van daarnet

Dips 30 reps (6 sets)
Chinnen/pullup 30 reps (8 sets)
Seated french press met dumbbell 4x 32kg 6x 27.5 kg 8x 25 kg
 
Training van daarnet

Dips 30 reps (6 sets)
Chinnen/pullup 30 reps (8 sets)
Seated french press met dumbbell 4x 32kg 6x 27.5 kg 8x 25 kg
Dat was toch niet alles? Zo ja ???
 
Back
Naar boven