XXL Nutrition

water drinken ( lastige mensen ) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik zou je ook uitlachen als je spa blauw kocht.
man je verspilt toch geen geld aan wat water als je het gratis uit de kraan kan krijgen :roflol:
 
uitlachen niet, maar zoals BIG-T zegt gewoon een rake opmerking waardoor ze (hopelijk) beseffen dat ze maar beter niks hadden kunnen zeggen :cool:
 
Ben nog maar 15jaar maar als ze zoiets tegen mij zouden zeggen als ik een water neem en een fat wijf zegt zoiets tegen mij dan krijgt ze van mij toch een leuk zinnetje terug. :eek:
 
word wel vaker uitgelachen als ik spa neem hoor.hetzelfde in de winkel als ik kwark ofzoiets koop.maar na 4 of 5 biertjes stap ik altijd over naar spa blauw.als ik cola drinkt krijg ik last van de maag.


Ik zal je eens wat vertellen. In Turkije is het de gewoonte dat iemand rookt. Bijna iedereen rookt daar. Iemand bood me daar een sigaret aan, ik weigerde en ik zei dat ik nooit rookte. Nou, ik werd vierkant uitgelachen door die gast en met een big smile stak hij nog eentje op! ???
 
Maakt het uit daar? Ze blazen zichzelf toch op de avond nadien. :)
 
heb het wellus als we bij iemand op visite zijn ofzo... ja doe mij maar water.... water zegge ze dan.. doe niet zo goedkoop.. nee doe maar water... ajoh.. waarom pak je dat dan? ik doe fitness ( vaak geen zin om bodybuilding te zegge krijg je alleen maar meer vragen ) ow.. maar een keer iets anders kan toch wel... en... zo... maar... door!
 
Die meiden die drinken, dat zijn juist de slanken. Maar het vreemde is dat ze er een opmerking over maakt. Dat begrijp ik niet. Als ik iemand melk daar zie drinken, zou ik ook verbaasd zijn, maar dan nog is het raar om op iemand af te stappen en er wat over te zeggen. Pas als iemand benzine naar binnen slurpt, dan pas zou ik met iemand gaan praten....

ben ik met je eens.ik zou me al helemaal niet druk maken wat iemand drinkt ookal is het een glas melk.als diegene daar zich lkkr bij voelt waarom niet.zelfde met eten.ik zou er een beetje op gaan letten wat anderen eten en drinken en er om gaan lachen.kom zeg vind ik echt te ver gaan.ook eens meegemaakt in de pauze op school gaan we naar de supermarkt.kom ik met een klein pakkie yogurt 0.3 of 0.4 liter ofzo naar buiten en dus een flesje spa blauw.zitten al die schoolgasten op een bankje mij uit te lachen.haha kijk die gast met zijn yogurt.haha echt triest vond ik het.natuurlijk allemaal het brood weggegooid en met dikke zakken chips zaten we daar beetje te lachen.hoe dom kun je zijn.het zijn allemaal gasten die later 30 cm armpjes hebben en met een dikke buik rondlopen en iemand anders uitlachen om zichzelf beter te voelen.sorry dit moest er ff uit.:D
 
heb het wellus als we bij iemand op visite zijn ofzo... ja doe mij maar water.... water zegge ze dan.. doe niet zo goedkoop.. nee doe maar water... ajoh.. waarom pak je dat dan? ik doe fitness ( vaak geen zin om bodybuilding te zegge krijg je alleen maar meer vragen ) ow.. maar een keer iets anders kan toch wel... en... zo... maar... door!


Geen zin om bodybuilding te zeggen? Interessante kwestie voor een nieuwe topic: Hoe noem je het fitness of bodybuilding en waarom?
 
heb het wellus als we bij iemand op visite zijn ofzo... ja doe mij maar water.... water zegge ze dan.. doe niet zo goedkoop.. nee doe maar water... ajoh.. waarom pak je dat dan? ik doe fitness ( vaak geen zin om bodybuilding te zegge krijg je alleen maar meer vragen ) ow.. maar een keer iets anders kan toch wel... en... zo... maar... door!
Hehe, ze proberen je om te praten te cheaten omdat ze zelf het karakter niet hebben om steeds gezond te eten :p
 
30cm is al iets hoor. :p
 
ben ik met je eens.ik zou me al helemaal niet druk maken wat iemand drinkt ookal is het een glas melk.als diegene daar zich lkkr bij voelt waarom niet.zelfde met eten.ik zou er een beetje op gaan letten wat anderen eten en drinken en er om gaan lachen.kom zeg vind ik echt te ver gaan.ook eens meegemaakt in de pauze op school gaan we naar de supermarkt.kom ik met een klein pakkie yogurt 0.3 of 0.4 liter ofzo naar buiten en dus een flesje spa blauw.zitten al die schoolgasten op een bankje mij uit te lachen.haha kijk die gast met zijn yogurt.haha echt triest vond ik het.natuurlijk allemaal het brood weggegooid en met dikke zakken chips zaten we daar beetje te lachen.hoe dom kun je zijn.het zijn allemaal gasten die later 30 cm armpjes hebben en met een dikke buik rondlopen en iemand anders uitlachen om zichzelf beter te voelen.sorry dit moest er ff uit.:D

Dat is het idd. Maar dat soort mensen moet je gewoon negeren joh. In een groepje doen ze allemaal stoer.
 
Momenteel bekijken: 12 (12 leden en 0 gasten) gebruikers dit onderwerp
arnoldfan, amateurtje, ArnieProportio, BassD, clawfinger, done, Gunman, Joost16, Kartoffel, SanderG, SHUTTERSPEED, snoob
Pagina 2 van 2 < 1 2

iemand misschien zin in een glaasje water ? :D
 
Mensen staren mij vaak raar aan als ik in de supermarkt 6 liter melk, 2 kilo kwark en een kilo havermout rondloop :roflol:

Vooral van die vette zeugen die de hele loopband vol hebben staan met koekjes, snoepjes, snacks etc :roflol::roflol:
 
en ja arnieproportio geen zin om bodybuilding te zegge.. was keer op verjaardag... zeg dat ik bodybuilding doe.. zegt zun kerel: owja.. ik ken ook van die mensen die anabolen gebruiken... ik denk echt zo wtf maja hield toen maar me mond.. anders kon ik me woede nie doorslikke:p
 
haha , vond het lullig om haar uit te schelden voor dikkerd ofzo.maar ff sirieus schelden jullie er dan meteen op los ? ik denk eerder laat haar maar.ik weet zelf wel dat ze droefig is.

Ja dan scheld ik iemand helemaal verrot, is toch niet normaal dat je niet gezond bezig kan zijn zonder uitgelachen te worden man.

Mensen vragen me wel eens waarom ik altijd water drink en nooit frisdrank op een verjaardag oid. Mja dat zijn dat meestal familie/bekenden, of vrienden van familie dus die zijn dan oprecht geinteresseerd en doen het niet om te zeiken ofzo.

Tegenwoordig is het vreemd als je een mac tegenkomt om er niet binnen te gaan ofzo.
 
heb het wellus als we bij iemand op visite zijn ofzo... ja doe mij maar water.... water zegge ze dan.. doe niet zo goedkoop.. nee doe maar water... ajoh.. waarom pak je dat dan? ik doe fitness ( vaak geen zin om bodybuilding te zegge krijg je alleen maar meer vragen ) ow.. maar een keer iets anders kan toch wel... en... zo... maar... door!

hehe hoe herkenbaar, vooral dat zinnetje met 'goedkoop'. haha:p


BTW Arnold, dit is al het tweede topic van jou over water in korte tijd:p
 
Ja dan scheld ik iemand helemaal verrot, is toch niet normaal dat je niet gezond bezig kan zijn zonder uitgelachen te worden man.

Mensen vragen me wel eens waarom ik altijd water drink en nooit frisdrank op een verjaardag oid. Mja dat zijn dat meestal familie/bekenden, of vrienden van familie dus die zijn dan oprecht geinteresseerd en doen het niet om te zeiken ofzo.

Tegenwoordig is het vreemd als je een mac tegenkomt om er niet binnen te gaan ofzo.

jah indd , maar schelden los je eigenlijk niks mee op.ten eerste krijg je ruzie(met hele school) want de hele school lacht je uit als je iets gezonds eet of drinkt.en daarbij doet het ze niks als je ze uitscheld want dan gaan ze juist door.je kent dit soort mensen wel.het komt dus al gau uit op slaan en daar heb ik helemaal geen baat bij.ik denk maar zo.. ik zie ze over jaren mss wel een keer terug en dan kijk ik naar zijn dikke buikkie en zijn 30 cm armpjes en zeg ik : lekker he al die zakjes chips van vroeger.maar deze dikke armen heb ik gekregen van die pakjes yogurt. :roflol: :p
 
jah indd , maar schelden los je eigenlijk niks mee op.ten eerste krijg je ruzie(met hele school) want de hele school lacht je uit als je iets gezonds eet of drinkt.en daarbij doet het ze niks als je ze uitscheld want dan gaan ze juist door.je kent dit soort mensen wel.het komt dus al gau uit op slaan en daar heb ik helemaal geen baat bij.ik denk maar zo.. ik zie ze over jaren mss wel een keer terug en dan kijk ik naar zijn dikke buikkie en zijn 30 cm armpjes en zeg ik : lekker he al die zakjes chips van vroeger.maar deze dikke armen heb ik gekregen van die pakjes yogurt. :roflol: :p

rofl


Mja is maar net hoe je over komt op hun en wat je uitstraalt.
Zelf krijg ik echt geen commentaar op wat ik eet op school, of ik nou door VWO of VMBO gedeelte loop, niemand die er wat van zegt. Ligt misschien aan mij of aan de school/leerlingen die er zitten, ook al zijn er toch flink wat rellertjes.(beetje gasten zoals jij die beschrijft alleen heb ik geen last van dat soort groepjes)
 
Zo herkenbaar.

Krijg altijd gelijk te horen: ben je aan het dieeten?
of er is ook wel wat anders hoor fris oid?

NEE WATER GVD.

Wel vervelend iig.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven