XXL Nutrition

water drinken ( lastige mensen ) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Coca Cola Zero smaakt iets 'Zwaarder' imo dan Pepsi Max. Het lijkt er ook op dat hier meer prik in zit dan de Pepsi Max. Ik drink zelf ook altijd Pepsi Max. Het stomme is: als je op verpakking van Pepsi Max leest staat er: kleurstof Caramel. Als je nu doordenkt: caramel??, is dat geen gebrandde suiker? Bevat dat geen calorieen? Zal wel de hoeveelheid zijn....

Klopt, light smaakt echt chemisch... Ik kan er ook niet goed op slapen...
 
Je gaat toch niet voor water betalen?

jahwel, waarom ? omdat je het niet gratis krijgt.in cola zit superveel suiker + dat ik er last van de maag krijg naar teveel cola.je moet toch iets drinken als je genoeg bier hebt gehad.precies wat moderator ook al zei.de aarde bestaat voor 80 % uit water en zelfs je lichaam.wat valt er dan raar te kijken als je water drinkt.
 
bah ja ik ken het ook

maar is idd de bevestiging dat je goed bezig bent
 
Als ik voor water zou moeten betalen zou ik liever jus d orange nemen ofzo.
 
trouwens als je tegenwoordig geen prik meer drinkt of junkfood eet kijken mensen je raar aan.ook in de winkel als ik kwark of yogurt haal.

haha, zou je de mensen eens moeten zien kijken bij de Aldi als ik 2x12 bakken kwark haal + een hele doos kalkoenfilet: 30x100 gram.
 
Ik bestel zo vaak spa blauw en nog nooit iets van gemerkt. Wonen jullie allemaal in lutjebroek ofzo?
 
Of ze vragen of je drugs verkoopt. Omdat je aan het water zit (en een dikke drugskop hebt).
 
ik drink lekker een biertje weg met uitgaan hoor.... [ben nooit bob] geniet van het leven, het duurt maar even ;)

ok, ik ga niet zo gek vaak uit, dus veel bier drink ik niet weg :p ik zou het ook goed kunnen laten, ik zou dan ook geen spatje alcohol tijdens een cycle drinken :)

als ik uit eten ga neem ik wel meestal water btw, ben het nou eenmaal gewend en vind het lekker bij het eten. niemand die me raar aankijkt.
 
haha, zou je de mensen eens moeten zien kijken bij de Aldi als ik 2x12 bakken kwark haal + een hele doos kalkoenfilet: 30x100 gram.

Wat denk je van me vaste supermarkt. De plaatselijke C1000 gelegen in de grootste burgertruttenwijk van me stadje. Lachuh toch! :roflol:
 
Laatst bewerkt:
mooiste is als je in de kantine zit ,, je flesje water te voorschijn haalt je kip met rijst je gekookte eitjes je ananas ringen , staan ze je aan te gapen als schapen terwijl je zelf heerlijk zit te dineren.
 
mooiste is als je in de kantine zit ,, je flesje water te voorschijn haalt je kip met rijst je gekookte eitjes je ananas ringen , staan ze je aan te gapen als schapen terwijl je zelf heerlijk zit te dineren.

Helemaal mooi als je dit in dezelfde tijd opeet als je collega's hun 2 broodjes en glaasje melk:D
 
mooiste is als je in de kantine zit ,, je flesje water te voorschijn haalt je kip met rijst je gekookte eitjes je ananas ringen , staan ze je aan te gapen als schapen terwijl je zelf heerlijk zit te dineren.

word er nergens na gevraagd ?
 
word er nergens na gevraagd ?

nee meestal trekken ze alleen grote ogen , de kantinejuffrouws wel :D als je naar ze toe komt en je vraagt of je de magnetron even mag gebruiken haha.

en als ik in de klas eet ( kom soms niet uit met me pauzes) ,dan krijg ik wel eens een opmerking naar me toe dat ze honger krijgen van de kipgeur;)
 
Helemaal mooi als je dit in dezelfde tijd opeet als je collega's hun 2 broodjes en glaasje melk:D



wahaha inderdaad of dat je zelfs sneller bent en hongerig naar hun broodjes begint te staren , ze komen zelfs al initatief naar me toe "moet je helft van me liga reep"haha
 
ben ik met je eens.ik zou me al helemaal niet druk maken wat iemand drinkt ookal is het een glas melk.als diegene daar zich lkkr bij voelt waarom niet.zelfde met eten.ik zou er een beetje op gaan letten wat anderen eten en drinken en er om gaan lachen.kom zeg vind ik echt te ver gaan.ook eens meegemaakt in de pauze op school gaan we naar de supermarkt.kom ik met een klein pakkie yogurt 0.3 of 0.4 liter ofzo naar buiten en dus een flesje spa blauw.zitten al die schoolgasten op een bankje mij uit te lachen.haha kijk die gast met zijn yogurt.haha echt triest vond ik het.natuurlijk allemaal het brood weggegooid en met dikke zakken chips zaten we daar beetje te lachen.hoe dom kun je zijn.het zijn allemaal gasten die later 30 cm armpjes hebben en met een dikke buik rondlopen en iemand anders uitlachen om zichzelf beter te voelen.sorry dit moest er ff uit.:D

Sorry eh maar ik vind je dat toch maar een zwak persoon als je al die mensen ( zeker die zielige school figuren) zomaar over je heen laat lopen :eek: Als je met zo'n lullige dingen niet voor jezelf gaat opkomen dan ga je daar later nog spijt van krijgen !

Ik denk dat veel mensen het zichzelf inbeelden dat ze raar worden aangestaart omdat ze toevallig wat water of yoghurt bij hebben. Mensen hebben eenmaal geen vriendelijke lach maar over voor hun medepersoon , ( dat is iets wat me wel dagelijks opvalt :grumble: ) dat is volgens mij de rede dat de mensen je gewoon raar aangapen.
 
Laatst bewerkt:
Er kijkt niemand raar op als ik in de winkel 21 bakken * 500 gram kwark, 4 kilo kipfilet, 7 pakken kipbeleg en een tros bananen haal....

Door de eigenaar van een kebabzaak (kip natuurlijk) werd me onlangs zelfs spontaan aangeboden de kip te bakken in de steengrill (zonder olie) en zonder toevoeging van zout --> en mijn drinken kreeg ik voor niets.

Heb nog nooit negatieve reacties gehad...

Vraag zelfs af en toe voor de gein naar magere melk op restaurant :D

En dan putten ze zich in excuses omdat ze enkel halfvolle melk hebben :D :D
 
jahwel, waarom ? omdat je het niet gratis krijgt.in cola zit superveel suiker + dat ik er last van de maag krijg naar teveel cola.je moet toch iets drinken als je genoeg bier hebt gehad.precies wat moderator ook al zei.de aarde bestaat voor 80 % uit water en zelfs je lichaam.wat valt er dan raar te kijken als je water drinkt.

genoeg bier bestaat niet :D
Maar goed, ik moet zeggen, ik ga niet zo vaak uit, maar als ik het wel doe zuip ik me ook goed klem.
Ben ik de volgende dag goed ziek, heb ik behoorlijk wat lichaamsvocht verloren(wat positief is) en heb ik de komende weken geen zin meer in bier
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven