AndroidHealthClinic

water drinken ( lastige mensen )

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Er kijkt niemand raar op als ik in de winkel 21 bakken * 500 gram kwark, 4 kilo kipfilet, 7 pakken kipbeleg en een tros bananen haal....

Door de eigenaar van een kebabzaak (kip natuurlijk) werd me onlangs zelfs spontaan aangeboden de kip te bakken in de steengrill (zonder olie) en zonder toevoeging van zout --> en mijn drinken kreeg ik voor niets.

Heb nog nooit negatieve reacties gehad...

Vraag zelfs af en toe voor de gein naar magere melk op restaurant :D

En dan putten ze zich in excuses omdat ze enkel halfvolle melk hebben :D :D

das een goed alternatief als ik eens te lui ben om eten te maken :thumbup:
 
In de Hoogvliet hebben sommige breezahboyvakkenvullers wel een ???-kop als ik om magere melk vraag want dat verkopen ze niet eens in die kleresupermarkt daar................ Over het algemeen niet erg rare blikken ofzo. SOms als ik zooitje 500gr magere kwarkbakken haal, 10 blikken tonijn, wat (diepvries) vis, verse en verpakte groenten, paar liter magere melk, dozen eieren en wat kipfilet en kalkoen.
 
water is hardcore
 
In de Hoogvliet hebben sommige breezahboyvakkenvullers wel een ???-kop als ik om magere melk vraag want dat verkopen ze niet eens in die kleresupermarkt daar................ Over het algemeen niet erg rare blikken ofzo. SOms als ik zooitje 500gr magere kwarkbakken haal, 10 blikken tonijn, wat (diepvries) vis, verse en verpakte groenten, paar liter magere melk, dozen eieren en wat kipfilet en kalkoen.

Echt niet? Wat is dat nou weer voor iets achterlijks.
 
BTW:

ik probeer het zondigen ook te beperken. Ik doe dat dan als volgt;

Ipv bier drink ik whiskey cola...

Maar ik vraag dan wel dat het cola light zou zijn :D
 
BTW:

ik probeer het zondigen ook te beperken. Ik doe dat dan als volgt;

Ipv bier drink ik whiskey cola...

Maar ik vraag dan wel dat het cola light zou zijn :D

Inderdaad, als ik drink, bestel ik ook gewoon een whiskey cola light ;)
 
Bij mij vragen ze altijd of ik een btw-bon bij m'n bakken kwark wil (meestal een stuk of 12/16) of bij m'n blikjes tonijn (stuk of 6/10) alsof ik voor een restaurant werk ofzo :o
 
Bij mij vragen ze altijd of ik een btw-bon bij m'n bakken kwark wil (meestal een stuk of 12/16) of bij m'n blikjes tonijn (stuk of 6/10) alsof ik voor een restaurant werk ofzo :o


:roflol:
 
Al met al heeft ze wel gelijk. Drink dan gewoon water. Spa blauw of spa rood vind ik ook onzin:D
 
Heel irritant als mensen gaan lopen zeiken als je water wilt drinken :D Geef meestal als weerwoord dat je niet zomaar een goddelijk lichaam kweekt...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven