XXL Nutrition

water drinken ( lastige mensen ) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
hebben jullie ook wel eens last van zeikende mensen als je water drinkt.laatst ging ik uit en bestelde ik een spa blauw.draait zon superdik wijf zich om en lacht ze me uit in het gezicht.en toen zei ze , haha vind je dat geen geldverspilling.ik dacht echt zo van drink jij je pens maar vol met cola dat is zeker geen geldverspilling.ook als ik ergens anders spa blauw bestel kijken ze raar.vind het best irritant moet ik zeggen.jullie ook last van?trouwens als je tegenwoordig geen prik meer drinkt of junkfood eet kijken mensen je raar aan.ook in de winkel als ik kwark of yogurt haal.
Ik weet niet waar jij uit gaat, maar bij mij in Amsterdam zouden we die speklap terug uitlachen, en hard ook! Ze krijgt meteen de wind van voren met dat stroperige lijf van d'r. Wat jij van haar dacht, had ik d'r recht in d'r vette gezicht gezegd!
 
Ik weet niet waar jij uit gaat, maar bij mij in Amsterdam zouden we die speklap terug uitlachen, en hard ook! Ze krijgt meteen de wind van voren met dat stroperige lijf van d'r. Wat jij van haar dacht, had ik d'r recht in d'r vette gezicht gezegd!

in amsterdam , zonder gein.die keer waar ik het nu over heb dan
 
in amsterdam , zonder gein.die keer waar ik het nu over heb dan
Dan moet jij het misschien nog leren.;)
Je had ook nog een plankje kaas met slagroom voor haar kunnen bestellen. Dat had ze beslist gevoeld!
 
Of een bord mayonaise....
 
Dan moet jij het misschien nog leren.;)
Je had ook nog een plankje kaas met slagroom voor haar kunnen bestellen. Dat had ze beslist gevoeld!

vriend , wat moet ik leren ? ze steken je tegenwoordig al neer als je perongeluk bij iemand op de tenen trapt wat je mss ook al gelezen hebt.dan zal ik ook nog een beetje ruzie lopen zoeken.
 
Ik drink altijd water.. Koop ook eigenlijk nooit water.. Vind dat dikke onzin, naar mijn mening is het water hier goed genoeg of ben ik er al genoeg aan gewend... In de stad drink ik ook geen water, meestal een cola light of icetea...

Voor het eerst in mijn hele leven werd ik dit weekend uitgelachen toen ik een cola light bestelde.. Ik was met een vriendin en de rest was al naar huis.. Zij begint te praten met zo'n enorme 'mooiboooi'... Maargoed, i dont give a ****... Op een gegeven moment werd er gevraagd of ik wat te drinken wilde.. Dus ik zeg: ,, ja, is goed joh, doe maar een cola light".. ( Ik was wiskey aan het drinken en vind een colatje daarnaast wel lekker, niet dat dat zoveel uitmaakt, want anders zou ik alsnog cola light drinken :P ).. Maargoed, die gast begint met dus uit te lachen.. Op het moment dat hij het bestelt begint ook de barkeeper te lachen (was blijkbaar een bekende).. Maargoed, ik bestel direct daarna nog een whiskey en die gast staat me raar aan te kijken met zijn biertje.. Dus ik tegen hem: ,, wou je deze maar niet laten betalen, weet niet of jij daar wel mans genoeg voor bent"... En toen wist hij niet meer wat te zeggen.. Dat laatste gedeelte van dit verhaaltje gaat natuurlijk nergens over, waar het om ging was het uitlachen om een cola light.. Wat een enorme kneus ben je dan? Blijkbaar ben je dan zelf niet stoer genoeg om gewoon een keertje geen bier te drinken als je dat zelf niet wilt, want de groepsdruk is vast te hoog voor hem...

Het leuke was natuurlijk dat die gast stoer probeerde te zijn.. Stoer doen tegen die dame waar ik mee was, wat dus niet echt is gelukt :)
 
Yep maat van me wil ook wat gezonder gaan doen dus geen cola meer drinken & zo.
Ik zeg drink dan gewoon water ...water ja tuurljk...ga toch geen water drinken moet wel een smaakje aan zitten hoor. Dus pleurt hij er ranja in ....tja.
 
Ik drink altijd water.. Koop ook eigenlijk nooit water.. Vind dat dikke onzin, naar mijn mening is het water hier goed genoeg of ben ik er al genoeg aan gewend... In de stad drink ik ook geen water, meestal een cola light of icetea...

Voor het eerst in mijn hele leven werd ik dit weekend uitgelachen toen ik een cola light bestelde.. Ik was met een vriendin en de rest was al naar huis.. Zij begint te praten met zo'n enorme 'mooiboooi'... Maargoed, i dont give a ****... Op een gegeven moment werd er gevraagd of ik wat te drinken wilde.. Dus ik zeg: ,, ja, is goed joh, doe maar een cola light".. ( Ik was wiskey aan het drinken en vind een colatje daarnaast wel lekker, niet dat dat zoveel uitmaakt, want anders zou ik alsnog cola light drinken :P ).. Maargoed, die gast begint met dus uit te lachen.. Op het moment dat hij het bestelt begint ook de barkeeper te lachen (was blijkbaar een bekende).. Maargoed, ik bestel direct daarna nog een whiskey en die gast staat me raar aan te kijken met zijn biertje.. Dus ik tegen hem: ,, wou je deze maar niet laten betalen, weet niet of jij daar wel mans genoeg voor bent"... En toen wist hij niet meer wat te zeggen.. Dat laatste gedeelte van dit verhaaltje gaat natuurlijk nergens over, waar het om ging was het uitlachen om een cola light.. Wat een enorme kneus ben je dan? Blijkbaar ben je dan zelf niet stoer genoeg om gewoon een keertje geen bier te drinken als je dat zelf niet wilt, want de groepsdruk is vast te hoog voor hem...

Het leuke was natuurlijk dat die gast stoer probeerde te zijn.. Stoer doen tegen die dame waar ik mee was, wat dus niet echt is gelukt :)

:D het zet me soms wel aan het denken waar sommige mensen zich mee bezig houden.volwassen kerels die iemand uitlachen ergens om om zichzelf beter te voelen.mensen zijn soms apparte wezens.:D zal wel de groepsdruk zijn jah.
 
Ik drink altijd water.. Koop ook eigenlijk nooit water.. Vind dat dikke onzin, naar mijn mening is het water hier goed genoeg of ben ik er al genoeg aan gewend... In de stad drink ik ook geen water, meestal een cola light of icetea...

Voor het eerst in mijn hele leven werd ik dit weekend uitgelachen toen ik een cola light bestelde.. Ik was met een vriendin en de rest was al naar huis.. Zij begint te praten met zo'n enorme 'mooiboooi'... Maargoed, i dont give a ****... Op een gegeven moment werd er gevraagd of ik wat te drinken wilde.. Dus ik zeg: ,, ja, is goed joh, doe maar een cola light".. ( Ik was wiskey aan het drinken en vind een colatje daarnaast wel lekker, niet dat dat zoveel uitmaakt, want anders zou ik alsnog cola light drinken :P ).. Maargoed, die gast begint met dus uit te lachen.. Op het moment dat hij het bestelt begint ook de barkeeper te lachen (was blijkbaar een bekende).. Maargoed, ik bestel direct daarna nog een whiskey en die gast staat me raar aan te kijken met zijn biertje.. Dus ik tegen hem: ,, wou je deze maar niet laten betalen, weet niet of jij daar wel mans genoeg voor bent"... En toen wist hij niet meer wat te zeggen.. Dat laatste gedeelte van dit verhaaltje gaat natuurlijk nergens over, waar het om ging was het uitlachen om een cola light.. Wat een enorme kneus ben je dan? Blijkbaar ben je dan zelf niet stoer genoeg om gewoon een keertje geen bier te drinken als je dat zelf niet wilt, want de groepsdruk is vast te hoog voor hem...

Het leuke was natuurlijk dat die gast stoer probeerde te zijn.. Stoer doen tegen die dame waar ik mee was, wat dus niet echt is gelukt :)

haha nice :thumb:
 
mn vrienden vinde het ook wel beetje grappig,maarja ik zie het nut niet meer in om straalbezopen te zijn en ik ben serieus met mn sport bezig dus ik drink bijna geen bier meer.
 
:D het zet me soms wel aan het denken waar sommige mensen zich mee bezig houden.volwassen kerels die iemand uitlachen ergens om om zichzelf beter te voelen.mensen zijn soms apparte wezens.:D zal wel de groepsdruk zijn jah.

Op zo'n moment moet je toch echt bij jezelf nagaan waar je mee bezig bent... Het domme is ook, ik was eigenlijk een 'wildvreemde' voor hem.. Je gaat een wildvreemde die met een meisje die je leuk en aardig vindt uitlachen OMDAT hij een cola light besteld.. WTF MAN, hoe heb je het dan :rolleyes:.. Ik bedoel, dan weet je toch dat het fout gaat.. Ik ga echt niet ineens een cola light bestellen omdat hij me wat te drinken aanbiedt, dus dat meisje weet al dat ik cola light drink.. Dus wat wil hij er mee bereiken?...

Ohw wacht, ik weet het.. Die gast was eigenlijk gay en wilde indruk maken op de barkeeper! Jammer dat ik dat op dat moment niet bedacht....
 
Op zo'n moment moet je toch echt bij jezelf nagaan waar je mee bezig bent... Het domme is ook, ik was eigenlijk een 'wildvreemde' voor hem.. Je gaat een wildvreemde die met een meisje die je leuk en aardig vindt uitlachen OMDAT hij een cola light besteld.. WTF MAN, hoe heb je het dan :rolleyes:

wat is er mis met een cola light?als je een cola had besteld was er niks aan de hand geweest?
 
Zo herkenbaar.

Krijg altijd gelijk te horen: ben je aan het dieeten?
of er is ook wel wat anders hoor fris oid?

NEE WATER GVD.

Wel vervelend iig.
Het is eigenlijk belachelijk dat mensen water zien als iets dat minderwaardig is aan andere drank ofzo.Terwijl zowel het aardoppervlak als mensen zelf uit 70% water bestaan. Veel mensen zouden bovendien heel wat voordelen ondervinden als ze wat meer water zouden drinken.
 
wat is er mis met een cola light?als je een cola had besteld was er niks aan de hand geweest?

Jah kwenie.. Gok dat hij daar geen problemen mee had.. Wat jammer is dat ik geen blokjesbuik heb oid, maar nog rond de 17-18% zit.. Als ik nu een enorme ripped mofo was geweest had hij vast niets gezegd :rolleyes:.. Maar het zit denk ik wel in dat light gedeelte.. Hahahhaha, wat een gast was dat toch...
 
Het is eigenlijk belachelijk dat mensen water zien als iets dat minderwaardig is aan andere drank ofzo.Terwijl zowel het aardoppervlak als mensen zelf uit 70% water bestaan. Veel mensen zouden bovendien heel wat voordelen ondervinden als ze wat meer water zouden drinken.

Klopt, maar toch vind ik het zelf ook minder met uitgaan.. Puur omdat ik het de hele dag door al drink heb ik met uitgaan zin om iets anders te drinken.. Daarnaast is het gewoon normaal om iets 'speciaals' aan te bieden.. Water is gewoon en bijna gratis, dat wil je mensen niet aanbieden (mss slecht uitgelegd...)
 
Zij is superdik en ze lacht met jou omdat jij wel de juiste voeding drinkt/eet??? Haha dan zou ze snel een antwoord krijgen van mij 'zou jij misschien ook eens moeten proberen' oid :rolleyes:

Ik heb ook wel eens zoiets meegemaakt trouwens. Had pannekoeken gemaakt van eieren, muesli en casseine poeder. Zat ik dat rustig op te eten komt er zo'n luidruchtig persoon vragen wat dat voor iets is wat ik zit te eten. Iedereen kwam ook gelijk er rond staan alsof er een alien was geland ofzo. Ondertussen zaten ze met z'n allen pizza en cola binnen te kappen, tja..

:D

Arnoldfan: je had er wat van moeten zeggen. Als zij het lef heeft om 'onterecht' zou zo te bejegenen, dan heeft ze een opmerking over haar 'MobyDick' figuur wel verdiend.
Maar ik snap het even niet. Wat is nu mis met spa blauw? Kijk, als het een glas melk was of een chocomel, dan zou ik wel raar opkijken als ik haar was. Ik verbaasde me door die reactie van haar. Zoiets heb ik nog nooit meegemaakt bij anderen ook. Veel mensen drinken spa blauw. Ik kan me niet voorstellen dat ze lachte omdat jij spa-blauw nam.
Wat ik wel irritant vind is dat nergens in een restaurant Pepsi Max of Coca Cola zero te verkrijgen is.

Light is hetzelfde als Zero, dat weet je toch? (Behalve dat Zero 'cool' is, en light niet ofzo. :rolleyes:)
Cola light hebben ze altijd wel.

heb het wellus als we bij iemand op visite zijn ofzo... ja doe mij maar water.... water zegge ze dan.. doe niet zo goedkoop.. nee doe maar water... ajoh.. waarom pak je dat dan? ik doe fitness ( vaak geen zin om bodybuilding te zegge krijg je alleen maar meer vragen ) ow.. maar een keer iets anders kan toch wel... en... zo... maar... door!

Zo herkenbaar.

Krijg altijd gelijk te horen: ben je aan het dieeten?
of er is ook wel wat anders hoor fris oid?

NEE WATER GVD.

Wel vervelend iig.

Jaaa dat heb ik dan weer wel, als je op een verjaardag bent ofzo en er wordt je taart aangeboden en je weigert, vragen ze of je op dieet bent of er wordt gezegd "Je wordt er niet dik van hoor." Of iets in die trant. Rete-irritant. Als ik geen zin heb in taart dan eet ik het toch niet?! Is toch geen verplichting!

Lastige mensen mbt water heb ik dan weer niet. Drink ook geen water met uitgaan. Vind Spa niet eens lekker, geef mij maar kraanwater.
 
haha

als ik zeg dat ik een glaasje water wil, dan kijken ze alsof ik om poep vraag. En daarna altijd water??????!!!???? alsof je een of andere malloot bent :roflol:
 
Mensen, daar sta jullie toch boven met jullie practige fysieken! :D
Storm in een glas water topic:p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven