Fitness Seller

Aangeboden Water ionisator (alkalizer) Chanson (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Driven1010

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
16 nov 2004
Berichten
1.750
Waardering
18
Hallo,

Ik heb 20 jaar bodybuilding gedaan maar ben vorig jaar gestopt, train nog puur voor gezondheid max. 2 keer per week. Die foto in mijn avatar ben ik zelf op mijn top.

Ik heb hier nog een water ionisator staan, een ionisator stelt je instaat om water alkaline te maken, een bodybuilding dieet is vooral basich, het water zorgt ervoor dat je lichaam beter in balans blijft.

Je zal er dus geen gram spiermassa mee winnen maar je moet het zien als iets wat je doet voor je gezondheid. Er zijn verschillende prof bodybuilders die ook een ionisator hebben zoals Evan Centopani en coach Dave Palumbo, google er maar eens op.

Zo een toestel is erg duur in aanschaf, ik heb het indertijd 2.000 euro betaald. (zoek maar op op internet: amazon chanson miracle). Ik weet dat zoiets heel specifiek is en dus erg moeilijk verkoopbaar dus ieder bod is welkom. Ik wil er in principe iemand blij mee maken die hierin geintresseerd is. Ik raad sowieso ook aan onmiddelijk een nieuwe filter te plaatsen in het toestel, een filter kost 100 euro. Deze filter is niet nodig voor de ionisatie maar is een gewone water filter. Deze ionisator is in één keer ook een water filter.

Als je intresse hebt, doe maar een bod via pm en dan komen we er wel uit. Het toestel is af te halen in Bocholt (Belgisch Limburg, vlak over de grens met Nederland (Weert))

1c2137fa-3f1e-43ea-8a3b-825a385c778f.jpg
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven