MuscleMeat

Water

Bezoekers in dit topic

Originally posted by admin
Kan zijn dat het zout gehalte in haar bloed te laag werd.

yep, doordat water hypotoon is, zal 't bloed dit ook worden wanneer je heel veel water drinkt.

eigenlijk zou je dus tijdens zo'n houseparty of andere langdurige inspanning isotone drank moeten drinken, maar volgens mij treedt zo'n kritieke toestand pas op als je echt HEEEEEEL veel water drinkt...

ik drink op zo'n feest ook meestal zo'n 8 a 10 liter water, maar heb nooit geen last gehad, dat me bloed hypotoon werd..

[Link niet meer beschikbaar]
 
Die patholoog zei o.a. dat je lichaam ook went aan bijv grote hoeveelheden vocht. Als je al gewend ben om veel water te drinken dan kan je lichaam daar beter mee omgaan. Dit meisje heeft hoogstwaarschijnlijk nooit zoveel tegelijk gedronken en is in een keer een liter of 8 naar binnen gaan klokken en dat is dus fataal geworden. Neem aan dat jij al wel gewend ben om veel te drinken zoals zo ongeveer iedereen hier. :)
 
Heb nog ff zitten graven.

Oorzaak van het suikertekort is, behalve de inspanning, de watervergiftiging door MDMA. De stimulerende stof stimuleert de aanmaak van een hormoon dat water vasthoudt, waardoor de hoeveelheid suikers en zouten in het lichaam verdunnen. De opstapeling van water in de hersenen leidt soms tot dodelijke vormen van oedeem.

Watervergiftiging
Het drinken van teveel water kan ook beschadigend zijn voor het lichaam. Als er teveel wordt gedronken, kunnen de nieren het uitscheidingstempo niet meer bijhouden. Watervergiftiging kan leiden tot hoofdpijn, vertroebelde blik krampen en eventuele stuipen. Om de toxische grens te bereiken moeten er vele liters water per dag worden gedronken.
 
Dat is meer een overdosis ipv een vergiftiging IMO
 
Hallo ik wil gewoon wat meer water drinken hoor, ik wil er niet aan dood gaan :p :D
 
Back
Naar boven