AndroidHealthClinic

Water (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Roland2

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
9 jul 2004
Berichten
179
Waardering
0
Hallo,

Wat voor een water drinken jullie eigenlijk, en waar kopen jullie het dan???


Kraanwater ?
spa blauw.
spa rood.
spa met een smaakje.
bar leduc.
of anders namelijk ......................


Ik drink gewoon kraanwater en af en toe spa blauw die koop ik dan bij de edah
prijs weet ik niet.

groeten Roland
 
Kraanwater, alleen kraanwater. Je betaalt duizenden keren meer voor een liter gebotteld of ingepakt water, onzin dus. Nederlands drinkwater is van hoge kwaliteit.
 
gewoon gemeentepils uit de kraan :p
 
Meestal water van "den Aldi" of Lidl...
 
Gewoon kraanwater in 1,5 L flessen in de koelkast doen!!
 
Kraantjeswater, bovendien hebben we hier thuis een soort zuiveringsmachine laten installeren die het water nog eens dubbel zuivert, tests hebben uitgewezen dat de kwaliteit zelfs beter is dan Spa.
In ieder geval, kraantjeswater in B en NL is van zeer hoge kwaliteit, waarom er dan niet van profiteren...
 
Kraanwater all the way. :)
 
leidingwater
 
Kraanwater, ik ga niet een paar euro neertellen voor hetzelfde goedje.
 
kraanwater, soms weleens spa blauw,
 
kraanwater:cool: als ik wegga neem ik wel eens spa blauw mee maar thuis is het leidingwater all the way:o
 
Spa rood en spa henriette (groen). Vind leidingwater vies van smaak.
 
kraanwater hiero. Was laatst toch een onderzoek geweest over de kwaliteit van gemeentepils tov dat verpakte gerei? kraanwater was in sommige gevallen zelfs beter geloof ik...
 
Kraanwater, soms flesje spa blauw... puur om het flesje te vullen als ik ergens heen ga :D
 
Kraanwater :) Ik heb van die kleine spa flesjes die ik elke keer vul met kraanwater als ik ga trainen. Vindt het zo raar, van die figuren in de gym die elke keer als ze komen een nieuw flesje water kopen, neem dat dan gewoon mee van huis. Ik doe na de training m'n flesje weer vullen met water en leg hem dan in de koelkast. Heb je lekker koud water als je gaat trainen.
 
Ik drink eigenlijk altijd Bar le duc... Vind het kraanwater uit mijn kraan een beetje zuur smaken en denk dat dat komt door oude leidingen.
 
Hier in Gelderland is het kraanwater toppie :thumbup:
 
Purple zei:
Ik drink eigenlijk altijd Bar le duc... Vind het kraanwater uit mijn kraan een beetje zuur smaken en denk dat dat komt door oude leidingen.
Bar le duc is gewoon water wat uit de zelfde grondlaag gepompt wordt als het drinkwater in utrecht !!:D Maar idd oude leidingen kunnen wel de smaak verpesten.

Hier is het kraanwater echt super. Drink als ik uitga spa blauw/rood en soms thuis ook spa rood.
 
Back
Naar boven