MuscleMeat

Water

Bezoekers in dit topic

Gary$$

Cool Novice
Lid geworden
14 mrt 2022
Berichten
57
Waardering
17
Lengte
1m93
Massa
118kg
Vetpercentage
25%
Hoe belangrijk is water? Hoeveel per dag? Heeft water direct te maken met spieropbouw? Wat zijn jullie ervaringen?
 
Water is heel belangrijk, zonder ga je dood. 2 liter per dag is een goed uitgangspunt.
 
Minder eten -> minder bf% -> meer eigen testosteron aanmaak -> meer spiermassa

118kg met 25% bf is gewoon absurd hoog en niet alleen voor spiermassa maar ook voor je algemene gezondheid is het verstandig dat je maanden/jaar op een cut dieet gaat.
 
Vanwaar je vraag?
Ik ben idd een paar kilo kwijt, maar ook TBW en iets spiermassa terwijl ik sterker geworden ben. Ik vraag me af of dit mede komt door toch teweinig drinken.
 
Hoe belangrijk is water? Hoeveel per dag? Heeft water direct te maken met spieropbouw? Wat zijn jullie ervaringen?
Wij eten veel eiwitten, zou om je nieren gezond te houden minstens drie liter  water drinken (excl tijdens sport). Drink je veel koffie, rook je, gebruik je creatine? Dan liefst meer water drinken.
 
Wij eten veel eiwitten, zou om je nieren gezond te houden minstens drie liter  water drinken (excl tijdens sport). Drink je veel koffie, rook je, gebruik je creatine? Dan liefst meer water drinken.
Minstens 3liter buiten het sporten gerekend? Tijdens het sporten nog een liter ofzo?
Lijkt me wat veel voor velen. Zelf kom ik ook wel op een goede 3 liter per dag uit, lijkt me meer dan genoeg
 
Ik drink minimaal 4,5 liter water op een dag. Omdat je intensief sport heb je genoeg vocht nodig en zelfs extra ivm zweten. Eveneens zout inname
 
Laatst bewerkt:
Ik drink eigenlijk alleen water tijdens het trainen, in de zomer soms ook wel al eens buiten het trainen om, misschien toch maar eens werk van gaan maken.
 
mikken op minimaal 3-4L per dag buiten het sporten om. Zomers met warm weer(veel zweten) minimaal 5 liter als ik voor mezelf spreek.
MOcht je de functie van water niet weten of snappen google het even;)
 
Drink zelf 4-5liter op trainings dagen, rust dagen 3-4liter. Nu met dit weer op 'drukke' dagen wel is 6 liter.
 
mikken op minimaal 3-4L per dag buiten het sporten om. Zomers met warm weer(veel zweten) minimaal 5 liter als ik voor mezelf spreek.
MOcht je de functie van water niet weten of snappen google het even;)
Google, Was da ?
 

Volgens deze man zit er ook verschil tussen water drinken en water met een smaakje drinken. Staan wel meer interessante video's op zijn kanaal.
 
Meten is weten, maar volgens mij moet je drinken nadat je dorst hebt....
 
Meten is weten, maar volgens mij moet je drinken nadat je dorst hebt....
Nee, met enige regelmaat een vol glas leegdrinken, anders kom je nooit aan je behoefte.
 
Gemiddeld 5 liter per dag hier.
 
Lopen jullie niet continu naar de plee? Of hebben jullie je blaas getraind?
 
Back
Naar boven