- Waardering
- 0
Je moet dus een antal liters water per dag drinken.
Maar kan je de melk daar ook bij rekenen
Maar kan je de melk daar ook bij rekenen

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Originally posted by dandyman
kort en duidelijk: NEE
water bevat geen calorien, melk daarentegen wel
Originally posted by Frenkpie
water is om je lichaam te zuiveren... om dusdanig je afvalstoffen af te voeren.
en je hebt zowiezo veel vocht nodigen je kan daarvoor t beste water gebruiken.
Originally posted by RobbieH
Dat weet ik maar ik drink dus 2 a 3 liter melk per dag en als ik daar dan nog 4 liter water bij drink zit ik aan 7 liter vocht.
Dat weet ik maar ik drink dus 2 a 3 liter melk per dag en als ik daar dan nog 4 liter water bij drink zit ik aan 7 liter vocht.
Waarom zijn die calorien een probleem?
minder melk drinken. zoveel melk is helemaal niet nodig. probeer je eiwitten ook van andere voedingen te krijgen... zoals vlees/kip/vis/kwark/eitjes.
water is om je lichaam te zuiveren... om dusdanig je afvalstoffen af te voeren.
en je hebt zowiezo veel vocht nodigen je kan daarvoor t beste water gebruiken.
Originally posted by Robin
Melk rules man... Zolang je niet op het einde van een cuttingfase zit zou ik het er gewoon inhouden. Het is super... kwalitatief goeie eiwitten, en makkelijk tot je te nemen.
Je moet dus een antal liters water per dag drinken.
Maar kan je de melk daar ook bij rekenen![]()
Melk rules man... Zolang je niet op het einde van een cuttingfase zit zou ik het er gewoon inhouden. Het is super... kwalitatief goeie eiwitten, en makkelijk tot je te nemen.
Tja, beetje waar is het wel... Als je last van acne hebt is het raadzaam veel water te drinken ter reiniging.
Verder kan je rekenen dat je per 1000cals iig 1ltr water nodig hebt. En daarnaast nog eens wat je met je training ed zou moeten nemen...had je niet verwacht he...
![]()
Ja das idd beroerd.Bij mij op mn stage moet ik om naar de plee te kunnen 3 trappen af. En uitgaande dat ik ong. elk uur wel moet....voldoende cardio![]()
Ja das idd beroerd.Bij mij op mn stage moet ik om naar de plee te kunnen 3 trappen af. En uitgaande dat ik ong. elk uur wel moet....voldoende cardio![]()
hier bij mijn stage is de wc 2-3 stappen van me werkplek
en ik kan nu de hele dag door vreten als ik wil
Je zit toch niet met je laptop op schoot op de plee he Frenkpie?![]()
En Robbie, geen probleem maar als je wilt cutten zou ik minderen met de melk. Maar wat voor verse producten eet jij dan de hele dag door? Ik neem aan dat je wel alles moet betalen.