XXL Nutrition

waterscooter.. rxp, gp 1300 of xp (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ik heb een gp1300r deze is zuiniger dan de rxp 215 en gaat ook nog eens sneller je kan er mooie stunts mee doen en iemand mee nemen skien is ook geen probleem mooi geluid seadoo is geen goed merk kijk maar op internet ze moeten/zijn allemaal gereviseerd yamaha is een stuk beter en betrouw baarder draaien veel langer en blijven geld waard van seadoo staan er veelste veel te koop de gp is een van de snelste scooters op het water vraag maar na

m-m-m-m-m-m oooooooonsterrrrrrr bumppppppppppp
 
ik heb een gp1300r deze is zuiniger dan de rxp 215 en gaat ook nog eens sneller je kan er mooie stunts mee doen en iemand mee nemen skien is ook geen probleem mooi geluid seadoo is geen goed merk kijk maar op internet ze moeten/zijn allemaal gereviseerd yamaha is een stuk beter en betrouw baarder draaien veel langer en blijven geld waard van seadoo staan er veelste veel te koop de gp is een van de snelste scooters op het water vraag maar na

Goeie eerste post :fuu:
 
idd zo één waar je op kan rechtstaan :)
 
ik heb een toe-toe-toeter op mi... **** het is een bump:mad:
 
ik heb een gp1300r deze is zuiniger dan de rxp 215 en gaat ook nog eens sneller je kan er mooie stunts mee doen en iemand mee nemen skien is ook geen probleem mooi geluid seadoo is geen goed merk kijk maar op internet ze moeten/zijn allemaal gereviseerd yamaha is een stuk beter en betrouw baarder draaien veel langer en blijven geld waard van seadoo staan er veelste veel te koop de gp is een van de snelste scooters op het water vraag maar na

goede kick! bedankt dat je je speciaal hiervoor hebt aangemeld! :nowai:
 
goede kick! bedankt dat je je speciaal hiervoor hebt aangemeld! :nowai:

we steken hem neer pat!!!!:mad:


Manic_stab_for_Mollinda_by_BurgerBunny.gif
 
Back
Naar boven