Fitness Seller

WC bediening met 2 knoppen, wist/weet jij waarom...?

Was je op de hoogte van de juiste werking van de twee verschillende WC knoppen?

  • Ja, duh, tuurlijk, logisch toch!

    Stemmen: 139 82,2%
  • Nee, mind = blown!

    Stemmen: 30 17,8%

  • Totaal stemmers
    169

Bezoekers in dit topic

Koning Eenoog

Incognito
Elite Member
20 jaar lid
Lid geworden
16 okt 2002
Berichten
28.248
Waardering
5.505
Lengte
1m80
Massa
84kg
Vetpercentage
15%
We kennen ze allemaal, die dubbele spoelknop op het toilet. Zie bijvoorbeeld:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Of deze artsy:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Maar de meest bekende is toch wel de volgende:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Nou ben ik niet iemand die al te veel nadenkt bij het bezoeken van de wc en druk ik altijd at random maar die knoppen in. Erger nog, meestal eerst die grote en daarna die kleine, om hem te stoppen.

Nou hoor ik dus vandaag de meest logische verhaal dat de grote knop bedoeld is voor na een grote boodschap, en de kleine voor na een kleine boodschap (en dus maar een halve flush is). Mind = blown.

Ik voelde me toch wel behoorlijk retarded. Ik vraag me af, was je op de hoogte van de werking van de twee mystrieuze wc knoppen?
 
grote boodschap kleine boodschap.

oke
 
pipi (kleine) en poepoe (grote)

Ik wist het ja, ben trots op mezelf.
 
Ja, duh :)


Ken ook eigenlijk alleen mensen in het buitenland die dat niet snappen.
 
Whahaha, ja misschien is het dat ik zo'n ding nooit zelf in huis heb gehad, misschien is het me nooit verteld, of misschien is het toch die retardation :eek:
 
:roflol:

Om de flush te stoppen vind ik ook wel goed bedacht!
 
Epic dit, ****ing heel de wereld is op de hoogte. Toch eens een woning betrekken waar je niet aan een touw hoeft te trekken om de wc te flushen.
 
Whahaha, ja misschien is het dat ik zo'n ding nooit zelf in huis heb gehad, misschien is het me nooit verteld, of misschien is het toch die retardation :eek:
Het was je ook niet opgevallen dat als je de ene knop drukte, er veel minder water kwam dan bij de ander?

Vind het wel moedig dat je dit toegeeft :p
 
lol, ja toch wel vanzelfsprekend, al was het bij de eerste keer wel even kijken bij zo'n design ding. :p
 
Ehmz, nee. Als ik klaar ben ram ik voldaan op 1 van de knoppen :roflol: Ik had er eigenlijk ook nooit zo veel bij stil gestaan, daarom hoor ik het nu en is het meest logische verklaring evah.
 
Waterbesparing lijkt me trouwens de achterliggen reden. Dus inderdaad minder water gebruiken wanneer dat kan (kleine boodschap).
 
nooit geweten mja ik zie die dingen bijna nooit duaja
 
Heb altijd die onderste gekend op de middelbare school en ik dacht ook grote is om te spoelen, kleine is om hem te stoppen :roflol:
 
Protip:

Moderne enkele knoppen kun je ook tijdens de flush terugduwen om een partial flush te creëren! It's amazing Mike!
 
:roflol::roflol::roflol::roflol: Rob wat een figuur ben jij ook hahahaha.

Dit wist ik srs al voordat ik kon praten.
 
Ik wist het ook niet..
 
Ja tuurlijk wtf. Zelfs de wc's die ik heb gehad die dat niet hadden, drukte ik de knop niet helemaal in als ik alleen had geplast waardoor maar een keer 1liter water gespoeld ivp 5. Je bespaart zo 20liter water per dag.
 
Ja tuurlijk wtf. Zelfs de wc's die ik heb gehad die dat niet hadden, drukte ik de knop niet helemaal in als ik alleen had geplast waardoor maar een keer 1liter water gespoeld ivp 5. Je bespaart zo 20liter water per dag.

Als ik alleen thuis ben. Trekt ik de wc ook nooit door hoor. Pas aan het einde van de dag.

Bespaart veel water:o
 
lol, mind is blown. Daar heb ik gewoon echt nooit, maar dan ook nooit bij stilgestaan. Wel een goed idee.
 
lol, mind is blown. Daar heb ik gewoon echt nooit, maar dan ook nooit bij stilgestaan. Wel een goed idee.

Je hebt zeker ook nooit aan een fiets gesleuteld ofzo:roflol::roflol::roflol:
 
Back
Naar boven