MuscleMeat

We gaan beginnen!

Bezoekers in dit topic

Lid geworden
25 apr 2018
Berichten
1
Waardering
0
Lengte
1m85
Massa
66kg
Vetpercentage
12%
Hallo allemaal,

Na 2 jaar 3 x per week in de sportschool te hebben gestaan zonder enige aanpassing van voeding etc.
Ben ik er zeker wel sterker op geworden maar het resultaat was nauwelijks zichtbaar.
Mijn motivatie was daardoor ook afgenomen en het geld voor voeding was er in die tijd niet echt.

Daardoor heb ik afgelopen jaar minder gesport maar wel van school naar een baan gegaan en daardoor kan ik die kans nu wel pakken.

Afgelopen maand ben ik weer begonnen met 3x per week trainen en begin ik weer een beetje in te komen. Nu ben ik nog aan het kijken voor een lekker schema voor 3 a 4 x per week. Tot die tijd pak ik gewoon fullbody bij elke training.

Wel ben ik al bezig geweest met een clean bulk schema, weeg nu nog maar rond de 66 (aankomen gaat altijd al moeilijk wat 70 was) en dat wil ik gaan verhogen met het doel om over 1.5 jaar richting de 80 te zijn.

Ik heb mijn voedingsschema als bijlage toegevoegd.

Hebben jullie nog tips voor mijn voedingsschema? Dan zijn die zeker welkom.

Als iemand nog een goed trainingsschema weet dan is die ook welkom en anders kijk ik zelf nog even verder.

Thanks!

Schermafbeelding 2018-04-25 om 21.10.16.png
 
Sticky - Geupdatet excel voedingsschema

Weet je je onderhoud? Lees de llink even door. Misschien helpt je dat.

ALs die 2650 genoeg zou zijn om te bulken ziet het er op zich goed uit.
Alleen 80 gram brinta is geen 510 kcal maar 300 kcal... dus loop je berekening ook even na.

Ik zou zeggen probeer het gewoon 2 weken en zie wat het schema voor je doet.

Verder gewoon met trainen een goed full body schema nemen 5x5 starting strength of stronglifts.
 
Back
Naar boven