MuscleMeat

Contest Log We gaan er gewoon voor!

Bezoekers in dit topic

Helemaal niks van je log gezien. Goeie werkwijze. Ook tof dat je paar weeks out even je laad protocol heb getest.

Heb je een volgje gedaan op ig :cool:
 
Helemaal niks van je log gezien. Goeie werkwijze. Ook tof dat je paar weeks out even je laad protocol heb getest.

Heb je een volgje gedaan op ig :cool:

Bedankt man! Leuk om te horen.

Want trouwens ook wel leuk is om te zien in mijn log is dat ik heel droog ben geworden zonder enige vorm van consistente cardio te toen
Ik heb misschien 3x gefietst de hele contest periode om wat overige kcal te compenseren.
 
Lekker gewerkt pik! Ookal mogen wij niet op elkaar stemmen. In mijn top 3 zit je zeker.
 
Cardio is overrated tot je 35e zo’n beetje in onze sport. Zeker als je nog zo jong bent als jij kun je ontzettend ver komen met alleen je dieet, jij bent daar een prachtig voorbeeld van :thumbs:
 
Cardio is overrated tot je 35e zo’n beetje in onze sport. Zeker als je nog zo jong bent als jij kun je ontzettend ver komen met alleen je dieet, jij bent daar een prachtig voorbeeld van :thumbs:
Cardio gaat niet enkel om je VP onder controle houden / kcal-deficit creëren, maar ook omdat het gezond is voor lichaam, je conditie, hard- en bloedvaten etc. Sowieso buiten onder invloed van zonlicht, gelijk vitamine D te pakken wat frisse lucht.
 
Zeer mooi resultaat, begrijp ook niet dat je op 3000 kcal gewicht verliest ... Heb je log niet gevolgd, maar dat ga ik nu even inhalen om je geheim te ontdekken :)
 
Zeer mooi resultaat, begrijp ook niet dat je op 3000 kcal gewicht verliest ... Heb je log niet gevolgd, maar dat ga ik nu even inhalen om je geheim te ontdekken :)
Hij is 1.97m en weegt 100+
 
Zeer mooi resultaat, begrijp ook niet dat je op 3000 kcal gewicht verliest ... Heb je log niet gevolgd, maar dat ga ik nu even inhalen om je geheim te ontdekken :)

Ik heb mijn onderhoud altijd geschat rond 3800, en dat leek altijd wel goed te kloppen
 
Back
Naar boven