MuscleMeat

We gaan er weer voor

Bezoekers in dit topic

harrie2020

Novice
Lid geworden
28 feb 2020
Berichten
8
Waardering
4
Lengte
1m93
Massa
120kg
Vetpercentage
15%
Gesloten
 
Laatst bewerkt:
De tip die je gaat horen gaan waarschijnlijk zijn: afvallen tot een lager bf %, 10% ish.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Brand maar los ....
Zet eerst jezelf eens aan het werk.
Hoeveel en wat eet je wanneer?
Hoeveel en wat train je wanneer?
Wat maakt dat je er niet fatsoenlijk uit kunt zien zonder gear ?
 
Zou eerst natty gaan cutten.

Anders 250mg test-e aanhouden en eerst tot 10-11% bf cutten, voordat je meer gear gaat toevoegen.
 
Ik wil graag weer voor 200% aan de gang maar kan dit niet zonder gear, of laat ik het anders zeggen, dat wil ik niet.

Gewoon niet trainen dan en een andere hobby zoeken. AAS gebruiken kan je doen wanneer je een bepaalde discipline hebt, wat jij op dit moment met je huidige fysiek overduidelijk nog niet hebt.
 
'dus ik moet spullen hebben om het trainen te ondersteunen' :rolleyes:

Doorzettingsvermogen werkt beter dan gear
 
Hahahaha... wat een antwoorden, jullie lijken mijn moeder wel!

Deze rubriek heet toch "Anabolen" en niet "Luister naar wat je moeder zegt"??
Jongeman??? ik ben inmiddels de 60 gepasseerd en heb ruim 25 jaar train ervaring, dus ik weet wat ik eten moet en wanneer, en weet hoe ik trainen moet en hoe vaak!
En zoals jullie gezien hebben heb ik in het verleden ook wel wat gear verbruikt.
Gelukkig ben ik inmiddels alweer ruim 8 maanden keihard onderweg, dus nee, ik begin niet alléén maar met gear ;-(

Mijn vraag is toch niet zo moeilijk, ik heb alleen interesse in dingen die misschien nieuw zijn en/of combinaties die goed voor me kunnen werken, (met name vetverbranding), dus waar ik mijn voordeel uit kan halen!

Dus graag wat info waar ik wat mee kan, en geen vinger getik svp, dank jullie

Gr H.
 
Hahahaha... wat een antwoorden, jullie lijken mijn moeder wel!

Deze rubriek heet toch "Anabolen" en niet "Luister naar wat je moeder zegt"??
Jongeman??? ik ben inmiddels de 60 gepasseerd en heb ruim 25 jaar train ervaring, dus ik weet wat ik eten moet en wanneer, en weet hoe ik trainen moet en hoe vaak!
En zoals jullie gezien hebben heb ik in het verleden ook wel wat gear verbruikt.
Gelukkig ben ik inmiddels alweer ruim 8 maanden keihard onderweg, dus nee, ik begin niet alléén maar met gear ;-(

Mijn vraag is toch niet zo moeilijk, ik heb alleen interesse in dingen die misschien nieuw zijn en/of combinaties die goed voor me kunnen werken, (met name vetverbranding), dus waar ik mijn voordeel uit kan halen!

Dus graag wat info waar ik wat mee kan, en geen vinger getik svp, dank jullie

Gr H.
Zo te zien niet.

Gezien je foto, ben je tegen obese aan. Wat had je anders verwacht? Je voeding en training is duidelijk niet op orde, anders had je het nooit zo ver laten komen.

Natty of cutten op lage dose test tot 11% bf. Vervolgens weer bulken tot je nauwelijks je abs kunt zien en repeat. Het is geen rocket science.
 
Zeg dan niet: brand maar los, wat had je dan verwacht.

Ot: geen middelen voor vetverbranding, dieet moet voldoende zijn toch? Dacht dat dat na 25jaar trainingservaring wel duidelijk zou zijn.

Mocht je toch per se iets willen voor vetverbranding:
-dnp
-t3
-eca
-clen

Echter zou ik je deze middelen niet aanraden.
 
Trt zetten.
 
Misschien mag ik dit niet vragen maar doe het toch.

Door mijn werk een hele tijd niets kunnen doen, maat ga er weer voor.

Ik wil graag weer voor 200% aan de gang maar kan dit niet zonder gear, of laat ik het anders zeggen, dat wil ik niet.
Ik ben 1.92 mtr en weeg ruim 125 kilo en heb momenteel een veel te hoog vetpercentage, dus moet ik spullen hebben om het trainen te ondersteunen. Dus met name vetverbranding en definitie.

Wat heb ik in het verleden gebruikt:
16 wkn met 750 mg test enth, 300 mg bold, 400 mg mast, winstrol met daarbij 1000 IU HCG. Vanaf wk 4 CJC-1295 en GHRP-6. Ben toen 15 kilo vet kwijt geraakt en 9 kilo spiermassa gewonnen.
Voor die tijd ooit in een kuur Tren gebruikt maar dat is totaal niet mijn ding.

Maar dit is ruim 5 jaar geleden, en zal dus in de tussentijd wel het nodige veranderd zijn, dus mijn vraag is hoe de zaken er nu bij staan, en adviezen om een goede gerichte kuur samen te stellen.

Brand maar los.........

Gr. H

-Schoon eten
-Meer cardio
-Test 250 per week
Misschien wat Primo erbij (1 a 2 ml per week)

Verder niks.
Succes ermee
Suc6
 
-Schoon eten
-Meer cardio
-Test 250 per week
Misschien wat Primo erbij

Verder niks.
Succes ermee
Suc6

Met zo'n overgewicht op die leeftijd is ondersteunen, vragen om een hartaanval.
 
Back
Naar boven