Fitness Seller

We gaan er weer voor

Bezoekers in dit topic

Met zo'n overgewicht op die leeftijd is ondersteunen, vragen om een hartaanval.

Test en Primo zijn niet zo belastend voor het hart en al helemaal niet op lichte doseringen.
Hij kan voor zijn hart beter dit nemen dan andere middelen die hierboven ook voorbij zijn gekomen.
Daarbij ben ik wel met je eens dat je altijd moet oppassen met je hart, maar zijn beslissing is al genomen om er wat bij te nemen. Natuurlijk is het beter om er niks bij te nemen maar als je zijn post goed leest heeft hij de beslissing al genomen, dus het beste is om hem goed te adviseren hierin.
Dan is 1 ml Test en een beetje Primo in mijn ogen best een veilige optie.
Mijn mening alleen maar.
Als ik hem was zou ik er zeker niks bij nemen maar zoals gezegd is het zijn keuze en beslissing.
 
Het is ook niet zo dat ik gekke dingen wil gaan doen, maar wil alleen maar een beetje ondersteuning, meer niet.
En komt bij dat ik voorzichtig ben, altijd geweest en ga echt niet van allerhande zooi in mijn lijf gooien, en zeker niets wat ik niet vertrouw!.

Trouwens, enorm overgewicht, heb ik helemaal niet...
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: hk95
Als je al zoveel ervaring hebt zou je beter moeten weten en nog niet aan kuren beginnen denken vooraleer je op een plausibel vetpercentage zit.
 
Ik wil niet onbeleefd zijn. Maar om op zo een hoog vetpercentage te gaan kuren lijkt mij verre van verstandig. Je zegt wel dat je weet hoe je moet eten, maar hoe is het dan zo uit de hand gelopen? Je kan er beter aan doen om gewoon op een natuurlijke manier je vetpercentage te verlagen. 0,5kg/1kg per week zou een mooie richtlijn zijn. Als je dan uit eindelijk op een acceptabel/gezond vetpercentage zit, kan je eventueel overwegen om een lichte kuur te nemen. Dit slaat namelijk nergens op om dat nu te doen.
 
Mijn vraag is toch niet zo moeilijk, ik heb alleen interesse in dingen die misschien nieuw zijn en/of combinaties die goed voor me kunnen werken, (met name vetverbranding), dus waar ik mijn voordeel uit kan halen!

Heb je 'ruggengraat' al eens geprobeerd? Schijnt echt het beste hulpmiddel te zijn.
 
Ik geloof dat sommige van jullie zichzelf heel grappig vinden!

Ik ben 61 en geen jong piepeltje meer, en misschien zijn jullie allemaal keihard en super droog, ik ben dat niet maar probeer er wel naartoe te werken.

Maar dit even voor diegene die van die fijne opmerkingen maken;

Als je genen niet zo geweldig zijn dat je het hele leven superstrak kun rond banjeren, maar er keihard voor moet trainen er een beetje vorm, en lager vetpercentage te krijgen, zit je niet te wachten op de alles wetende!
Schijnbaar hebben jullie het ei van Columbus uitgevonden en kunnen niet meer bedenken dan kut opmerkingen zoals; ruggengraat en vetrol, geef dan geen antwoord als je niks beters kunt bedenken!

Volgens mij geloven jullie dat ik me meteen vol ga stoppen met van allerhande zooi, maar dat is zeker niet zo, ik probeer advies in te winnen wat ik, (met een beetje hulp), het beste kan doen!
Maar ja, jullie trainen natuurlijk allemaal clean en hebben nooit geen ASS nodig gehad, en hebben alles zelf uitgevonden, echt knap hoor!

Maar door die antwoorden weet ik dat niet de plek is voor mij om vragen te stellen en zijn er maar enkelen zijn die me snappen en wel een normaal antwoord kunnen en willen geven.

Succes verder.
 
Als je genen niet zo geweldig zijn dat je het hele leven superstrak kun rond banjeren, maar er keihard voor moet trainen er een beetje vorm, en lager vetpercentage te krijgen

Naja niet superstrak en obese zijn is natuurlijk nogal een verschil.

ik probeer advies in te winnen wat ik, (met een beetje hulp), het beste kan doen!

Dat advies heb je nu al meerdere keren gekregen in dit topic.

Maar door die antwoorden weet ik dat niet de plek is voor mij om vragen te stellen

Als je dat denkt dan zou ik maar weer weggaan, groetjes!
 
Het is niet omdat het niet het antwoord(en) is dat je wilt horen dat het niet correct is.
 
  • Like
Waarderingen: Pren
Volgens mij geloven jullie dat ik me meteen vol ga stoppen met van allerhande zooi, maar dat is zeker niet zo, ik probeer advies in te winnen wat ik, (met een beetje hulp), het beste kan doen!
Maar ja, jullie trainen natuurlijk allemaal clean en hebben nooit geen ASS nodig gehad, en hebben alles zelf uitgevonden, echt knap

Succes verder.
Je schijnt van AAS een kleine piemel te krijgen. Het lijkt me dan niet verstandig om de laaste centimeter weg te spuiten hier! Maar aan ASS doe ik wel die ligt af en toe op mijn bord.
 
Back
Naar boven