AndroidHealthClinic

We Hoeven Niet Meer Te Trainen Mannen !!!

Bezoekers in dit topic

rowdy22

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
8 jul 2005
Berichten
41
Waardering
0
als je dit leest dan als het goed is hoef je niet meer te trainen dit supplement haalt je bf omlaag en spiermassa omhoog geweldig niet ;) :D


Meer kracht en grotere spieren.
Nieuw Muscle booster, de enige echte spier opbouwer!

De nieuwe Muscle Booster vertegenwoordigt een nieuwe revolutionaire doorbraak in de wetenschap: voor het eerst wordt het mogelijk om de hoeveelheid spiervezels in het lichaam te vermeerderen zonder daar voor extra oefeningen en/of verboden middelen te gebruiken. En het zijn deze spiervezels die door training kunnen exploderen tot geheel nieuwe spiermassa. Je kunt nu je fysiek transformeren naar proporties waarvan jij dacht dat het nooit mogelijk zou zijn!





Herbal Muscle Power (HMP) heeft intensief onderzoek gedaan om het meest sterke niet-hormonale product ter wereld te creëren.
Het succes liegt er niet om, Muscle Booster is het eerste niet-hormonale product dat de resultaten van anabolica evenaart!
Kracht toename:
Bij 70% van de deelnemende personen nam de kracht met meer dan 20% toe, en bij 45% van de personen zelfs met 25%.
Gewicht toename:
Bij 80% van de deelnemende personen nam het gewicht met 10% toe, dit bleek droge spiermassa te zijn waardoor het vetpercentage niet toenam en bij 90% van de deelnemers nam het vetpercentage significant af.
Het geheim zit in de ingrediënten en de dosering
Betere doorbloeding resulteert in meer energie en hoger uithoudingsvermogen.
Atleten over de hele wereld gebruiken dagelijks deze kruiden voor meer spieropbouw en uithoudingsvermogen tijdens training.
Bij body building zijn gebruikers zeer tevreden over het resultaat.
Sterke toename van droge harde spieren en vermindering van lichaams vet worden vermeld.
Muscle Booster werkt zeer stimulerend bij de natuurlijke aanmaak van het mannelijke hormoon Testosteron. Een hoog testosteron spiegel is belangrijk voor de aanmaak van sterke en goed ontwikkelde spieren. Muscle Booster helpt niet alleen bij het opbouwen van spieren en kracht maar bewijst ook het verouderings proces te vertragen.

Waarom werkt Muslce booster zo goed!
Deze nieuwe generatie spierbouwer laat alle andere synthetische en natuurlijke anabolische stoffen het stof bijten. Er is geen supplement, geen pro-hormoon, niets dat ook maar in de buurt kan komen van deze radicale nieuwe ontwikkeling.
Verschillende jaren geleden zijn er studies gedaan met een aantal van de beste bodybuilders ter wereld. In deze studie ontdekte men dat de meeste van deze bodybuilders een heel lage testosteron spiegel hadden, of zelfs helemaal geen testosteron meer. Het testosteron heeft een extreem grote invloed op de spiergroei.
Dus het maakt niet uit wat je neemt om verder te groeien, je zult nooit je absolute maximum kunnen bereiken, als je testosteron spiegel niet het juiste niveau heeft!.
Deze verbazingwekkende ontdekking destijds vertegenwoordigt een geheel nieuwe richting in het verkrijgen van spiermassa waar je tot nu toe alleen maar over hebt kunnen dromen. Denk je eens in wat de mogelijkheden zijn als je spiermassa beter kan regelen.
Je krijgt dus niet een alleen enorme toename van de spiermassa, maar ook een geweldige afname van de vetmassa. Deze onverwachte tweezijdige ondersteuning maakt Muscle booster zonder twijfel de meest verbazingwekkende innovatie in de bodybuilding wereld.
De onderzoekers van Muscle booster hebben werkelijk de onderste stenen boven gehaald om zo het meest sterke spierbouwend supplement te creëren.

Direct meer kracht door extra zuurstof in uw spieren.
MuscleBooster helpt u om langer door te trainen waardoor u een betere conditie en meer kracht opbouwt.
Probeer gewoon een kleine verpakking Musclebooster en u zult meteen verrast zijn door de goede werking.


ow ja dit is de site voor dat gelul voor als mensen het toch willen bestellen

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
**** waarom was dat produkt er niet eerder!
 
lol, doet mij terugdenken aan de tijd dat ik nog maar juist begonnen was en zoiets nog voor serieus zou aangenomen hebben (godzijdank dat dat voorbij is :rolleyes: )
 
Crash zei:
lol, doet mij terugdenken aan de tijd dat ik nog maar juist begonnen was en zoiets nog voor serieus zou aangenomen hebben (godzijdank dat dat voorbij is :rolleyes: )

Nee maar dit produkt werkt echt!
 
Inderdaad ja, kijkend naar de ingredienten denk ik dat dit echt z'n werk doet. Damn dit is amazing.
 
Eduard, eindelijk geen nood meer voor bloedverziekende trainingen en frustraties en 8 x per dag eten.
 
Ja eindelijk weer terug in het normale ritme van de normale mensen. Want dat is toch waar we eigenlijk naar streven. Ik heb gelijk 4 potjes besteld voordat het van de markt wordt getrokken. Zodra mijn loon binnen is koop ik er nog meer.

Yes, ik kan weer leven en uitgaan. Ik zie de zon weer schijnen!
 
Zo de steroiden sectie kan ook verdwijnen nu.
 
even seriues? denken jullie dat het wat is? want gek doen erom ga ik van twijfelen
 
Nee je blijft altijd de rampzalige houden die willen blijven trainen en spuiten en dat als hardcore zien. Trainen is eigenlijk alleen voor homo's en ongelovigen.
 
Dit is duidelijk het van het. Kijk maar eens wat erin zit:




De kruiden en hun eigenschappen

* Yohimbine zorgt voor meer kracht, uithoudingsvermogen en spieropbouw.

Het helpt om hardnekkig vet op probleemzones kwijt te raken dat je met diëten en trainen niet weg kunt krijgen. Yohimbine is niet voor niets ?s werelds krachtigste vetverbrander.

* L-Argenine is een aminozuur dat je spiergroei en tijdelijke anabolische stimulans geeft.

Het helpt bij spiervorming en vetverbranding in de probleemzones en zet het lichaam aan om zelf meer creatine aan te maken.

* Epimedium stimuleert het lichaam om het groeihormoon testosteron aan te maken.

* Ginko Bilboa heeft een bloedvatverwijdend effect waardoor spieren en organen beter doorbloed raken.

* Catuaba stimuleert het centrale zenuwstelsel, waardoor uw stemming positief beïnvloed wordt.

Het verhoogt het uithoudingsvermogen en bestrijdt vermoeidheid.

* Niacine (Vitamine B3) blokkeert in cellen de aanmaak van een aantal eiwitten.

De cellen die groeihormonen maken hebben doordoor meer energie over voor de aanmaak van groeihormoon.

* Tribules Terrestris extract beinvloedt de groei van de spieren en geeft energie.

Klinisch onderzoek heeft aangetoond dat Tribules Terrestris de productie van Testosteron met 30% tot wel 50% verhoogt. Testosteron verhoogt de eiwitsynthese (anabole werking), waardoor spiergroei en spierkracht toenemen.


:rolleyes: Samengevat: we hebben gewoon alle producten genomen waarvan elke serieuze bber reeds weet dat het niet of nauwelijks werkt en die in één pilletje gestoken.
 
ok onzin dus...

pfff gelukkig
 
Ik dacht eerst ook dat het niet werkte, maar ik gebruik het nu sinds een week en ik zie echt verschil en dat terwijl ik op een dieet van white widow en hertog jan leef!

Mensen; koop dit!
 
Sboy zei:
ok onzin dus...

pfff gelukkig


Je stond op het punt om te bestellen of wat? :rolleyes:


Dan hadden we je beter wat langer voor de gek gehouden, kon je hier een logje bijhouden :D
 
The rebel zei:
Je stond op het punt om te bestellen of wat? :rolleyes:


Dan hadden we je beter wat langer voor de gek gehouden, kon je hier een logje bijhouden :D


:roflol:
 
Sboy zei:
ok maak ji dan maar een log aan van je vooruti gang

zal ik doen, wacht maar jongen jij gaat nog anders denken over dit spul!!!
 
Back
Naar boven